Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammateissa ei voi työskennellä masennuslääkityksellä oleva henkilö?

Vierailija
27.03.2015 |

Niin?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:03"]Ohjelmayrityksetkään ei ota töihin jos on luottotiedoissa merkintä, tuomio ja tietyt lääkitykset juuri. Asiakasyrityksien vaatimuksesta  [/quote] Mistä olet saanut tämmöistä päähäsi? It-alalla olen työskennellyt lähes kymmenen vuotta ja asiakkaat olleet terveydenhuollon ja vakuutusalan toimialoilta. Toki asiakkaat vaativat NDA:t, mutta eipä heille mitään terveystietoja ohjelmistokehittäjistä anneta.

[/quote]

fujitsu siemens 

Vierailija
62/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:04"]

Lentäjänä.

[/quote]ai miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:11"]

Onko oikeasti näin että esim. julkisiin virkoihin ei pääse? :() Itse olen pitkittänyt avunhakemista juuri siksi, että masennusdiagnoosi saattaa vaikuttaa tulevan työnantajan käsitykseen minusta. Yritän vain piiskata itseäni, että ongelmat menisivät pois. (Opiskelen korkeakoulussa, tulevassa ammatissa ei kuitenkaan olla vastuussa ihmishengistä.)

[/quote]

no mistä ne sen saisi tietää ellet itse kerro?

Vierailija
64/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:09"]

Avioerotapauksissakin hyllyttävät lentokone ja helikopterilentäjät 

[/quote]

Miten pitkäksi ajaksi?

Vierailija
65/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kande evarmasti laittaa hakemukseen suoraan ettei ole tuomioita, rattia, luottotiedot on kunnossa, ei sairauksia eikä lääkityksiä eikä masennuksia. 

Vierailija
66/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun ja lukion opettaja ja masennuslääkityksellä. Olen täysin avoimesti kertonut sairaudestani ja sen hoidosta työpaikalla. Ei kukaan ole kyseenalaistanut kykyäni tehdä työtä, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:11"]Onko oikeasti näin että esim. julkisiin virkoihin ei pääse? :() Itse olen pitkittänyt avunhakemista juuri siksi, että masennusdiagnoosi saattaa vaikuttaa tulevan työnantajan käsitykseen minusta. Yritän vain piiskata itseäni, että ongelmat menisivät pois. (Opiskelen korkeakoulussa, tulevassa ammatissa ei kuitenkaan olla vastuussa ihmishengistä.)
[/quote]

No ei vaikuta.

t. virassa ollaan

Vierailija
68/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:03"]Ohjelmayrityksetkään ei ota töihin jos on luottotiedoissa merkintä, tuomio ja tietyt lääkitykset juuri. Asiakasyrityksien vaatimuksesta  [/quote] Mistä olet saanut tämmöistä päähäsi? It-alalla olen työskennellyt lähes kymmenen vuotta ja asiakkaat olleet terveydenhuollon ja vakuutusalan toimialoilta. Toki asiakkaat vaativat NDA:t, mutta eipä heille mitään terveystietoja ohjelmistokehittäjistä anneta.

[/quote]

fujitsu siemens 
[/quote]

Kuinka mainitsemasi yritys työntekijöiden sairaudet ja lääkitykset todentaa? Kollegoja ollut tuolla töissä eivätkä ole tuollaisesta maininneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:03"]Ohjelmayrityksetkään ei ota töihin jos on luottotiedoissa merkintä, tuomio ja tietyt lääkitykset juuri. Asiakasyrityksien vaatimuksesta  [/quote] Mistä olet saanut tämmöistä päähäsi? It-alalla olen työskennellyt lähes kymmenen vuotta ja asiakkaat olleet terveydenhuollon ja vakuutusalan toimialoilta. Toki asiakkaat vaativat NDA:t, mutta eipä heille mitään terveystietoja ohjelmistokehittäjistä anneta.

[/quote]

fujitsu siemens 
[/quote]

ilmankos. jos tämä pitää paikkansa, en ihmettele sitäkään tuttua, joka on seinähullu ja siellä töissä. lääkitys auttaisi häntäkin, tosin ei ole masennus vaan persoonallisuushäiriöinen. mutta hoitoa kai siihenkin voisi saada, jos hakisi.

Vierailija
70/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 18:09"]Olen yläkoulun ja lukion opettaja ja masennuslääkityksellä. Olen täysin avoimesti kertonut sairaudestani ja sen hoidosta työpaikalla. Ei kukaan ole kyseenalaistanut kykyäni tehdä työtä, onneksi.
[/quote]

Opettaja, vakivirka, depressiodiagnoosin olen kertonut töissä ja kukaan ei ole siitä minua leimannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:44"]"Ei missään tietysti. Tyhmä. Ei niin missään." - - Ja mikäs lääkäri sinä olet? - Olisko parempi, että masennuslääkkeitä käyttävä jättäsi lääkkeet ottamatta? - Ei kaikki masennuslääkkeitä syövät ole ns hulluja saati lopullisesti täysin työkyvyttömiä.
[/quote]

Ootteko oikeesti tosissaan??!:DDD

Vierailija
72/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken takana on nainen, lauloi jo Matti ja Teppokin. Täälä pilotilla oli takuulla joku parisuhdejuttu päättymässä tai sellainen unelma hajoamassa. Silloi ne nuoret miehet valitettavasti just sekoaa. Kun ne ei tajua , että maailmassa ei naiset lopu. Pitäisi juuri se pupujussi saada, vaikka niitä ja pupujusseja on maailma pullollaan. Näin on surullisesti nyt käynyt. Heti mä sen arvasin. Ei masennuslääkkeet ole mitään vaarallisia aikuisilla ihmisillä, päin vastoin. RIP.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei saa työskennellä ainakaan mielenterveyshäiriöiset lääkärit-hoitajat, lentäjät, ei bussi- eikä rekkakuskit, poliisikin on aika vaikea kun on aseet saatavilla.

Kannattaa ihan muutenkin katsoa vaikka puoliso valitessa ettei valitse jo valmiiksi päästään sairasta tai suvusta jossa näitä pääjuttuja. Jos on lähisuvussa niin lienee suurempi altistus. Liian monet joilla on näitä sairauksia hankkivat lapsia ja periyttävät.

Vierailija
74/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmayrityksetkään ei ota töihin jos on luottotiedoissa merkintä, tuomio ja tietyt lääkitykset juuri. Asiakasyrityksien vaatimuksesta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjänä.

Vierailija
76/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:03"]

Ohjelmayrityksetkään ei ota töihin jos on luottotiedoissa merkintä, tuomio ja tietyt lääkitykset juuri. Asiakasyrityksien vaatimuksesta 

[/quote]

ohjelmistoyritykset, sorry 

Vierailija
77/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain on psykologiset testit, että saadaan seulottua päävikaiset pois. Masentunut ei voi olla vastuussa paristasadasta lentomatkustajasta.

Vierailija
78/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin päästä hoiva-avustaja koulutukseen muttei mua valittu, ilmeisesti juuri masennuksen takia vaikka se onkin hoidossa. Eli terveysalalle ei oteta

Vierailija
79/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerotapauksissakin hyllyttävät lentokone ja helikopterilentäjät 

Vierailija
80/88 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 15:07"]

Yritin päästä hoiva-avustaja koulutukseen muttei mua valittu, ilmeisesti juuri masennuksen takia vaikka se onkin hoidossa. Eli terveysalalle ei oteta

[/quote]

Mutta töihin kyllä pääsee. Mulla masennus, ahdistus, lääkitys, terapia, kerroin täysin avoimesti työterveydessä. Sairaanhoitaja erikoissairaanhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan