Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilisitko kannabista jos saisit laillisesti ja mahd. turvallisesti testata?

Vierailija
12.03.2015 |

Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää.
Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 vuotias kannabismummo opettaa leipomaan kannabiksesta. Hän on varmasti oppinut reseptin hänen mummoltaan joka kenties oli kannabismummo hänkin. Ehkä tulevaisuudessa saamme nähdä paljon kannabismummoja jotka elävät 90 vuotiaiksi.

Vierailija
102/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun marijuana tulee lailliseksi meidän osavaltiossa, ja kun sitä saa laillisesti kaupasta ostaa, niin aion heti kokeilla sitä. Alkoholia en juo, enkä polta tupakkaa, enkä käytä, enkä ole koskaan käyttänyt mitään muitakaan huumeita tai vastaavia. Marijuanaa aion kuitenkin kokeilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää keskustelu oikein keskustelun tuntomerkkejä enää täytä. Eikö alkuperäinen kysymys ollut, että "kokeilisitko, jos...". On tosi turhauttavaa, että kun kertoo, etten kannabispsykoosin pelossa käyttäisi, niin heti tulee kauheat puolustuspuheet, jotka perustuvat kannabiksen vertailuun alkoholin kanssa. Öö, en puhunut alkoholista, puhuin kannabiksesta. 

Joo, se on jännä juttu, että käyttäjät eivät ole koskaan nähneet kannabispsykoosissa olevaa ihmistä. Toivottavasti eivät näekään.

Näissä eipäs-juupas-oot tyhmä-väittelyissä unohdetaan usein esim. ne seikat, että a) alkoholi on myös haitallinen myrkky, sitä ei kai kukaan kiistä, mutta jos halutaan laillistaa kannabis, niin puhutaan siitä, ei viinasta, b) lääkekannabis ja päihdekäyttöön tarkoitettu kannabis ovat eri asioita, rakenteet niiden tuottamiseen ovat eri ja lääkkeissä voitolla sivuvaikutuksia, hyötyjen täytyy vain olla suurempia kuin haittojen, c) kannabis nyt ja 70-luvulla ovat thc-pitoisuuksiltaan aivan eri planeetalta, d) kannabiksen haitat ovat kiistattomat. Missä on se tutkimus, jossa on todettu, ettei mitään haittoja ole? Jos tällaista ei ole, miksi meidän pitäisi puoltaa aineen käyttöä?

Vierailija
104/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:58"]"Kannabiksen säännöllinen pitkäaikaiskäyttö saattaa mitä ilmeisimmin aiheuttaa hengitysteiden ärsytystä, tulehduksia ja pahanlaatuisia muutoksia kuten keuhkosyöpää. Osalle pitkään säännöllisesti kannabista käyttävistä kehittyy riippuvuus, jolloin käyttäjä ei pysty olemaan ilman ainetta tai hallitsemaan sen käyttöä. Pitkäaikaiskäyttöön liittyy huomiokyvyn ja muistin heikkenemistä, jos aineen käyttö on runsasta. Pitkän raittiin jakson aikana huomiokyvyn ja muistin häiriöt saattavat korjautua. Satunnaiskäytöllä ei ole havaittu olevan vaikutuksia ajattelu-, havainto-, ja muistitoimintoihin. Pitkäaikaisella käytöllä voi olla yhteys masentuneisuuteen, ahdistuneisuuteen ja amotivationaaliseen oireyhtymään. Unen laatuun kannabiksen käyttö voi vaikuttaa vielä päihtymistilan jälkeenkin. Nuorena aloitettu säännöllinen käyttö haittaa henkistä kehitystä, sekä aikuistumisprosessia, jolloin nuori voi jäädä kehitykseltään jälkeen muista nuorista. Käyttö saattaa heikentää nuorten koulumenestystä ja aikuisten pärjäämistä sellaisissa työtehtävissä, jotka vaativat hyvää älyllistä suoritustasoa.
Liiallisen käytön oireina voi esiintyä ahdistuneisuutta, levottomuutta ja unettomuutta. Kyseessä voivat olla myös vieroitusoireet, jos käyttö on loppunut äkillisesti. Suuriin annoksiin, pitkäaikaiseen käyttöön tai herkkään persoonallisuuteen liittyy riski saada ahdistus- tai paniikkikohtauksia. Psyykkisten oireiden, jatkuessa vielä päihtymistilan jälkeen, on syytä hakeutua lääkäriin. Kannabista käyttäessä sietokyky siihen kasvaa eli saman vaikutuksen saamiseksi on poltettava enemmän, mitä aikaisemmin. Vaarana on psyykkisen riippuvuuden kehittyminen. Käyttäjän on hyvä asettaa käytölleen rajat, ja huolehtia, ettei riippuvuutta pääse syntymään. Kannabisriippuvuutta hoidetaan avohoidon menetelmin, mutta joskus myös laitoshoidossa.
Vaikka yksilölliset erot ovat suuria, on todennäköistä, että eräillä ryhmillä kannabiksen käytön haitat ovat odotettua yleisempiä. Niillä nuorilla, joilla koulumenestys on ollut heikkoa ja jotka ovat aloittaneet kannabiksen säännöllisen käytön nuorena, on lisääntynyt vaara muidenkin laittomien päihteiden käyttöön ja kannabisriippuvuuteen. Äidin raskaudenaikainen kannabiksen käyttö saattaa lisätä ennenaikaisen synnytyksen todennäköisyyttä. sekä aiheuttaa lapselle leukemiaa. Kannabiksen käyttö voi myös pahentaa eräiden sairauksien oireita kuten astmaa, keuhkoputken tulehdusta, skitsofreniaa sekä alkoholiriippuvuutta tai muuta päihderiippuvuutta."
[/quote]

Ei todellakaan voi pahentaa alkoholiriippuvuutta. Ei voi koukuttaa ainakaan noin pahasti(kokemuksesta), Ei pitkäaikainen säännöllinen runsas käyttö aiheuta mitään pysyvää.

Vierailija
105/163 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi itse ajatella kokeilevani.Huumeharrastajan tie vie vain alaspäin.Ensin vedetään kannabista ja kun sen vaikutus loppuu sitten siirrytään kovempiin huumeisiin subuun.Ja kun subun vaikutus lopahtaa aletaan käyttää heroiinia,mikä on sitten sen verta kallista toimintaa,että rahoittaakseen sitä on pakko alkaa tekemään rikoksia että voi saada päivittäisen annoksensa.Kunnes sitten eräänä päivänä edessä on pohja ja kuolema,30 vuotiaana elämä sitten loppuu,takana on itselle aiheutetut valtavat tuhot,perhe on jättänyt,ystävät kuolleet,kukaan ei auta, kaulaasi myöten veloissa, terveytesi on mennyttä,olet jäänyt yksin.

olen sitä mieltä että huumeet ovat erittäin vaarallisia,myös ne lievät harmittomatkin.Heroinistin tie ennen kuolemaa voi johtaa myös tähän.

https://www.youtube.com/watch?v=-xF1ejbShZ8      ei herkkähermoisille,kyseessä huume jonka sivuvaikutuksesta ihmiseltä sulaa lihat luiden ympäriltä.

Vierailija
106/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut jo, mutta käytän ennemmin laittomasti kuin laillisesti. Laittomana käytettynä ei tule pelkästään hyvää fiilistä, vaan pilvi on samalla oivallinen kapinan symboli. Jatkan kyllä käyttöä sitten kannabis laillistetaan, mutta osa sen viehätyksestä valitettavasti häviää laillistamisen myötä.

Vierailija
107/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:46"]

Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää. Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi

[/quote]

En kokeilisi. Kannabis ei tarjoa mitään, mitä kaipaisin, joten mielenkiintoni ei riitä edes setvimään, miltä se olo tuntuisi. Jos pelkästä uteliaisuudesta pitäisi jotain kokeilla, niin mieluiten kokeilisin heroiinia, sen aiheuttama olotila voisi olla hauska kokea, mutta eiköhän sekin jää kokeilematta.

Mahdollisuuksia kannabiksen kokeiluun olisi ollut aikanaan jokunen ollut, mutta kokeilematta on jäänyt silloinkin. Päihteistä riittää nykyään ihan vaan hyvä skottiviski ja belgialaiset oluet, niitäkin pääosin maun, eikä kännäämisen vuoksi.

Vierailija
108/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:46"]

Tai vaihtoehtoisesti laittomasti , sillain että et voisi jäädä kiinni ja kukaan ei saisi koskaan tietää. Itse koittaisin varmaankin mielenkiinnosta...olisi hauska tietää millainen olo tulisi

[/quote]

En kokeilisi. Kannabis ei tarjoa mitään, mitä kaipaisin, joten mielenkiintoni ei riitä edes setvimään, miltä se olo tuntuisi. Jos pelkästä uteliaisuudesta pitäisi jotain kokeilla, niin mieluiten kokeilisin heroiinia, sen aiheuttama olotila voisi olla hauska kokea, mutta eiköhän sekin jää kokeilematta.

Mahdollisuuksia kannabiksen kokeiluun olisi ollut aikanaan jokunen ollut, mutta kokeilematta on jäänyt silloinkin. Päihteistä riittää nykyään ihan vaan hyvä skottiviski ja belgialaiset oluet, niitäkin pääosin maun, eikä kännäämisen vuoksi.

[/quote]

Täytyy olla melko idiootti jos haluaa kokeilla miltä heroiini tuntuu. Mä olen saanut vahvinta kamaa mitä teholla annetaan suoraan suoneen. Se on sellaista tuuti lullaa kamaa että se koukuttaa nopeammin kuin uskot. Kun multa laskettiin annostusta huusin suoraan eii!

Satunnaisesti otan savuja mutta en ikinä ala leikkimään huumeilla. Kovista aineista sain liikaa kokemusta sairaalan kautta. Puolitoista viikkoa kärsin flunssan kaltaisista oireista kun vierotuin annetuista vahvoista aineista.

Vierailija
109/163 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältäkin krapulalta olisi välttynyt jos kannabis olisi laillista.

Vierailija
110/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:10"]

Täytyy olla melko idiootti jos haluaa kokeilla miltä heroiini tuntuu. Mä olen saanut vahvinta kamaa mitä teholla annetaan suoraan suoneen. Se on sellaista tuuti lullaa kamaa että se koukuttaa nopeammin kuin uskot. Kun multa laskettiin annostusta huusin suoraan eii!

Satunnaisesti otan savuja mutta en ikinä ala leikkimään huumeilla. Kovista aineista sain liikaa kokemusta sairaalan kautta. Puolitoista viikkoa kärsin flunssan kaltaisista oireista kun vierotuin annetuista vahvoista aineista.

[/quote]

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää miltä heroiini tuntuu. Olen nähnyt sen käyttöä esimerkiksi elokuvissa ja lukenut kirjoista. En käytä oikeastaan edes alkoholia, enkä usko että voisin ikinä päätyä tilanteeseen jossa heroiinia olisi tarjolla, enkä ikinä haluaisi koskeakaan siihen. Mutta ajatuksella voin leikkiä, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. 

Vierailija
111/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kokeilla sitä mun hermokipuihin, joihin ei lääkkeet pure. En vaan ole löytänyt oikeaa lääkäriä ja hintakin tuolla lääkkeellä on sellainen, että ei pussi kestäisi. Ärsyttää tämä 247 kärsiminen, jota jatkunut vuosia...

Vierailija
112/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:10"]

[/quote]

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää miltä heroiini tuntuu. Olen nähnyt sen käyttöä esimerkiksi elokuvissa ja lukenut kirjoista. En käytä oikeastaan edes alkoholia, enkä usko että voisin ikinä päätyä tilanteeseen jossa heroiinia olisi tarjolla, enkä ikinä haluaisi koskeakaan siihen. Mutta ajatuksella voin leikkiä, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. 

[/quote]

Mee vaikka kokoomus nuorte bileisiin, niin johan löytyy...

Vierailija
113/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen kannabista jo nyt lähes päivittäin!

Vierailija
114/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. [/quote] Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7

[/quote]

Mitään kannabikseen liittyvää ei voi perustella sillä että alkoholi on vaarallisempaa. Kysymyksessä on lähinnä argumentointivirhe nimeltään kehäpäättely. Yksi aine ei ole vaarallista kun toinen aine on vaarallisempaa.

Kannabis on ihmiselle haitallinen tuote jota kenekään ei pitäisi käyttää päihtymystarkoituksessa! Alkoholin vaarat/vaarattomuus ei mitenkään liity kannabiksen haittoihin/vaarallisuuteen!

Mies77

Vierailija
115/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:22"]En kokeilisi. En pelaa myöskään venäläistä rulettia. Mä toivon, että kaikki näkisivät kannabispsykoosista loppuelämänsä kärsivän ihmisen ja miettisivät sitten, että ottavatko riskin kokeillen mietoa huumetta, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. [/quote] Ja minä toivon, että kaikki näkisivät juoppohullun, psykoosiin vaipuneen ihmisen ja miettisivät sitten, ottaisiko riskin kokeilla ko. laillista hermomyrkkyä, joka voi laukaista tällaisen ihanuuden. Kannabiksen riskit ovat huomattavasti pienemmät, kuin alkoholin -jokaikinen tutkimus on vahvistanut tämän asian. 7

[/quote]

Mitään kannabikseen liittyvää ei voi perustella sillä että alkoholi on vaarallisempaa. Kysymyksessä on lähinnä argumentointivirhe nimeltään kehäpäättely. Yksi aine ei ole vaarallista kun toinen aine on vaarallisempaa.

Kannabis on ihmiselle haitallinen tuote jota kenekään ei pitäisi käyttää päihtymystarkoituksessa! Alkoholin vaarat/vaarattomuus ei mitenkään liity kannabiksen haittoihin/vaarallisuuteen!

Mies77

[/quote]

Kerrotko, kuinka se on haitallinen? Kysehän on lähinnä siittä, että ihmisistä ei päihteettömiä saa, joten alkoholin rinnalla tämä olisi se huomattavasti parempi vaihtoehto..

Vierailija
116/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:15"]

Mä haluaisin kokeilla sitä mun hermokipuihin, joihin ei lääkkeet pure. En vaan ole löytänyt oikeaa lääkäriä ja hintakin tuolla lääkkeellä on sellainen, että ei pussi kestäisi. Ärsyttää tämä 247 kärsiminen, jota jatkunut vuosia...

[/quote]

Se on suorastaan sairasta että helpommin määrätään morfiinia kuin kannabista. Eli kovempaa kamaa kirjoitetaan ensin. Sitten jos valtavalla säkällä ja vuosien kamppailulla saa kannabikseen reseptin sitä ei ole varaa ostaa. Itse kasvattamalla olisi lähes ilmainen lääke. Joitain centtejä grammahinta kasvatettuna, ostettuna yli 20 e gramma.

Vierailija
117/163 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
118/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 21:27"]

Ei tää keskustelu oikein keskustelun tuntomerkkejä enää täytä. Eikö alkuperäinen kysymys ollut, että "kokeilisitko, jos...". On tosi turhauttavaa, että kun kertoo, etten kannabispsykoosin pelossa käyttäisi, niin heti tulee kauheat puolustuspuheet, jotka perustuvat kannabiksen vertailuun alkoholin kanssa. Öö, en puhunut alkoholista, puhuin kannabiksesta. 

Joo, se on jännä juttu, että käyttäjät eivät ole koskaan nähneet kannabispsykoosissa olevaa ihmistä. Toivottavasti eivät näekään.

Näissä eipäs-juupas-oot tyhmä-väittelyissä unohdetaan usein esim. ne seikat, että a) alkoholi on myös haitallinen myrkky, sitä ei kai kukaan kiistä, mutta jos halutaan laillistaa kannabis, niin puhutaan siitä, ei viinasta, b) lääkekannabis ja päihdekäyttöön tarkoitettu kannabis ovat eri asioita, rakenteet niiden tuottamiseen ovat eri ja lääkkeissä voitolla sivuvaikutuksia, hyötyjen täytyy vain olla suurempia kuin haittojen, c) kannabis nyt ja 70-luvulla ovat thc-pitoisuuksiltaan aivan eri planeetalta, d) kannabiksen haitat ovat kiistattomat. Missä on se tutkimus, jossa on todettu, ettei mitään haittoja ole? Jos tällaista ei ole, miksi meidän pitäisi puoltaa aineen käyttöä?

[/quote]

Lääkekäyttöön tarkoitettu kannabis on ihan samaa mitä viihdekäytetään, tasalaatuisempaa tosin. Vahvuudella on se vaikutus että tarvitaan vähemmän halutun olon saamiseen. Se ettei mitään haittoja ole on vastustajien tapa vääristellä. On tutkittu että kannabis on VÄHITEN haitallinen, ei haitaton.

Yksi syy miksi kannabis on niin vähähaittainen on sen olemattomassa toksisuudessa. Asperiinikin on myrkyllisempi niin hurjalta kuin se kuulostaakin. Se ettei kannabiksesta tule krapulaa on iso plussa. Järjetöntä että nautinnon takia pitäisi kärsiä. Vai ruoskiiko joku itsensä seksin jälkeen?

Vierailija
119/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokeilisi. Ei ole mitään tarvetta saada päätä sekaisin. Ja kyllä, käytän alkoholia, mutta lähinnä maun ja sosiaalisten tilanteiden takia. En siksi, että pakko olla sekaisin.

Vierailija
120/163 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutaman kerran mutta kun ei toimi niin ei toimi. Ei mitään vaikutusta. Amfetamiini ja kokaiini on kivampia :)
Enkä oo mikään nisti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi