????
Poiminta

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Sivut

Kommentit (2492)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Apua! Lapseni (7v) ei ole vieläkään osoittanut omistavansa mitään taikavoimia. Onko kellään ollut sama tilanne? Miten myöhään taikavoimat voivat tulla esiin? Ahdistaa :(

Vierailija

Älykäs korpinkynsityttäreni seurustelee puuskupuhin kanssa. Pelottaa, ettei tyttö jaksa keskittyä S.U.P.E.R.-kokeisiin, vaan notkuu pojan mukana pitkin Tylyahoa. Poika on kaiken lisäksi huispaaja, ihan vääränlainen meidän sukuun. Ollaan miehen kanssa molemmat huippuviroissa ministeriössä, eikä haluta että tyttö tuhlaa lahjojaan mihinkään bussikuskin hommiin.

Vierailija

Mahdollisia otsikoita ketjuissa:

- Mies antoi kotitontulle vapauden ilman lupaani, aaarrghh!

- Mies kutsuu jästejä kuraverisiksi, mitä pitäisi ajatella?

- Mies ihailee Voldemortia, otanko eron?

- Mies perustelee pettämistään sillä, että toinen nainen juotti hänelle lemmenjuomaa, pitäisikö uskoa?

- Mies perustelee pettämistään sillä, että toinen nainen loitsi häneen komennuskirouksen, pitäisikö uskoa?

- Nainen juotti mulle lemmenjuomaa, jonka jälkeen harrastettiin seksiä. Nyt nainen on raskaana, mitä teen?

- Mies/nainen kertoi olevansa surkki, pitäisikö jatkaa tapailua?

Vierailija

On taas perjantai ja noidat lähtee jännävelhojen iskettäviksi. Kilttivelhon asunnosta kuuluu vain hiljainen nyyhkytys, kun suutelen tuliviskipullon kylmää lasia.

Vierailija

- Lapsi haluaa ankeuttajan lemmikiksi.

- Lapsi kertoi tekevänsä joskus itselleen hirnyrkin, miten reagoida?

- Olen jästisyntyinen, joka lajiteltiin Luihuisen tupaan, haluatko kysyä jotain?

- Mies/nainen kertoi olevansa jästisyntyinen, uskallanko esitellä puhdasveriselle suvulleni?

- Mies uhkasi mua komennuskirouksella, jos en suostu seksiin, ilmoitanko auroreille?

- Mies/nainen väitti olevansa puhdaverinen, mutta tunnusti vasta häiden jälkeen olevansa jästisyntyinen, On niin petetty olo, Otanko eron?

-Mies/nainen paljasti käyttäneensä opiskelu-aikanaan, kokeissa Felix Felicis-juomaa, ilmoitanko huijauksesta?

- Ihastunut kotitonttuun, onko normaalia?

Vierailija

Olen naiseton, velho, koska, kaikki noidat haluavat rikollisen kuolonsyöjiin kuuluvan jännävelhon, joka on tappanut vähintään yhden jästin, ja joka on vähintään kerran ryöstänyt kaikki Irvetan holvit.

Vierailija

Miksi noidille ei kelpaa tavallinen velho? 10% velhoista saa 80% noidista, tavallinen velho jää ilman. Pitäisi olla pitkä ja puhdasverinen, ja omata upean pitkät vaaleat hiukset ja sukukartano, muu ei noidille kelpaa!

Vierailija

Miten olette virkistäneet seksielämäänne? Olemme kokeilleet jo monijuomalientä (muutuimme toisiksemme), lemmenjuomaa, erilaisia loitsuja ja muita taikajuomia, mimbulus mimbletoniaa ja puhpalluraa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat