Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen isääni melkeen viikottain - hän ei vaan tiedä sitä

Vierailija
07.03.2015 |

Ihan kammottava tilanne. Isä ei siis minua tunnista enää ulkonäöltä (nähny minut viimeksi kun olin ala-asteella) mutta minä tunnistan kyllä hänet. Ja pokkana pitää häntä ja hänen uutta perhettä ilosesti palvella. Varmaan jonkun avmamman ihana perhe.

Kyllä elämä osaa olla jänskää!

Kommentit (170)

Vierailija
81/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:01"]

Mitä sitä uutta perhettä täytyy suojella? Täräytät vaan pöydän vieressä että hei iskä tai lataat virkatodistuksen pöytään. Käy samalla uudelle muijalle selväksi, mikä isäsi on miehiään. Saattaa hänellekin nimittäin käydä noin, kun isäsi ei "perhe-eläjiä" ole.

[/quote]

No, tästä saattaisi kyllä seurata sen luokan härdelli siinä tilanteessa, ettei ihan työaikana viitsisi kuitenkaan sellaista järjestää...

Vierailija
82/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:53"]Jos isäsi tunnistaa sinut ja siksi käy suht usein samassa ravintolassa? [/quote] Siinä tapauksessa aika karmivaa käytöstä... Hehkuttaa jatkuvasti uuden perheensä ihanuutta ja eikä eleelläkään ilmaise tunnistavansa. Ap

[/quote]

Hehkuttaa tuntemattomalle tarjoilijalle? Vai tutulle? Molemmissa tapauksissa kuulostaa epäuskottavalle...
[/quote]

Sille tarjoilijalle joka nyt vuorossa heidän kohdalla sattuu olemaan.
"Pitipä taas tuoda vaimo ravintolaan kun hän on niin uurastanu tän viikon töissä"
"Tänään lapsille jälkkärit kun siivosivat niin reippaasti huoneensa!"
"Kyllä se pitää näin ihanaa perhettä muistaa välillä hemmotella"

Ovat jo aivan sisäpiirivitsi meidän tarjoilijoiden kesken. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap [/quote] Nyt puhuit itsesi pussyyn. [/quote] Häh? Ollaan viimeksi tavattu minun ollessani ala-asteella. Viitisentoista vuotta sitten. Ja nyt olen reilu parikymppinen. Ap

[/quote]

Rohkenenpa väittää, että jos isäsi on seurannut sun kasvamista lähes kymmenen vuoden ajan, se tunnistaa sut kyllä. Reilu parikymppinen ei ole vielä niin ikääntynyt että kaikki lapsen piirteet olis totaallisesti kadonneet. Enpä tiedä, katoavatko koskaan. Sitäpaitsi oma isä, jokaon nähnyt sun kehityksen vauvasta lähes 10-vuotiaaksi, ei ole mikä tahansa ohikulkija.

[/quote]

Mä komppaan kyllä tätä. On outoa, jos isäsi ei tunnista sinua. Ja mitä tulee lapsuuden ystäviin, ei itselleni ole ainakaan tullut yhtään sellaista vastaan, jota en tunnistaisi enää. Kun otetaan huomioon vielä se, että lapsen ja aikuisen havainnointikyky on melko erilainen, niin aika pahvi isä saa olla, jos ei tunnista. Naapurinsetä ei ehkä tunnistaisi.

[/quote]

Miksei kukaan ole tuonut vielä esille sitä, että entä jos isäsi käy juuri kyseisessä ravintolassa sen takia että nimenomaan on tunnistanut sinut?
[/quote]

Ovat käyneet siellä jo ennen minun aikaa. Ihan ovat tuttuja asiakkaita monille tarjoilijoille. Ap

Vierailija
84/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, mulle tuli ihan hirveä suru sinun puolesta. Ahdistava tilanne varmasti kaikenkaikkiaan ja nähdä vielä isän uusi perhe. Olen kanssasi suurin piirtein saman ikäinen, oma isäni ei juurikaan ollut läsnä lapsuudessani vaan meni omia menojaan, välillä työnsäkin puolesta ja ilmestyi aina välillä kotiin. Vanhempieni huonot välit vaikuttivat asiaan ja asiat vaan eteni omalla painollaan.. lopulta hän katosi elämästäni vuosiksi. Olen silti aina ollut isän tyttö ja olen edelleen, siksi tämä saa tunteet pintaan. Täysi-ikäisyyden partaalla ikäänkuin "tutustuttiin" toisiimme uudelleen. Hän esitteli uuden naisystävänsä ja nykyään kuulen heistä todella harvoin. Sydäntä pistää kun tällä naisella on minun kanssa samanikäiset pojat, joiden kanssa viettävät jatkuvasti aikaa. Tiedän siis osaksi miltä sinusta tuntuu. Anteeksi, ei ollut tarkoitus vuodattaa omia asioita. Itse ehdottaisin että ojennat hänelle kirjeen, koska silloin sinun ei tarvitse ottaa mitään puheeksi hänen uuden perheensä edessä vaan isäsi päättää avaako kirjeen sisältöä tälle naiselle. Tsemppiä <3

Vierailija
85/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva stoori, näin lauantain ratoksi.

Vierailija
86/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme että nykyään on näitä vastuunpakoilu-isiä kun jopa aikuiset lapset päästää heidät kuin koira verajästä! Saat olla vihainen ja katkera mutta pidä nyt puolesi ja ota isääsi yhteys ja kerro vaimolle ja lapsillekin missä mennään. Ne lapset ovat sinunkin sukuasi!

Vierailija
87/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:07"]Tiedätkö ap, mulle tuli ihan hirveä suru sinun puolesta. Ahdistava tilanne varmasti kaikenkaikkiaan ja nähdä vielä isän uusi perhe. Olen kanssasi suurin piirtein saman ikäinen, oma isäni ei juurikaan ollut läsnä lapsuudessani vaan meni omia menojaan, välillä työnsäkin puolesta ja ilmestyi aina välillä kotiin. Vanhempieni huonot välit vaikuttivat asiaan ja asiat vaan eteni omalla painollaan.. lopulta hän katosi elämästäni vuosiksi. Olen silti aina ollut isän tyttö ja olen edelleen, siksi tämä saa tunteet pintaan. Täysi-ikäisyyden partaalla ikäänkuin "tutustuttiin" toisiimme uudelleen. Hän esitteli uuden naisystävänsä ja nykyään kuulen heistä todella harvoin. Sydäntä pistää kun tällä naisella on minun kanssa samanikäiset pojat, joiden kanssa viettävät jatkuvasti aikaa. Tiedän siis osaksi miltä sinusta tuntuu. Anteeksi, ei ollut tarkoitus vuodattaa omia asioita. Itse ehdottaisin että ojennat hänelle kirjeen, koska silloin sinun ei tarvitse ottaa mitään puheeksi hänen uuden perheensä edessä vaan isäsi päättää avaako kirjeen sisältöä tälle naiselle. Tsemppiä <3
[/quote]

Tsemppiä sullekin♥ Ap

Vierailija
88/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap [/quote] Nyt puhuit itsesi pussyyn. [/quote] Häh? Ollaan viimeksi tavattu minun ollessani ala-asteella. Viitisentoista vuotta sitten. Ja nyt olen reilu parikymppinen. Ap

[/quote]

Rohkenenpa väittää, että jos isäsi on seurannut sun kasvamista lähes kymmenen vuoden ajan, se tunnistaa sut kyllä. Reilu parikymppinen ei ole vielä niin ikääntynyt että kaikki lapsen piirteet olis totaallisesti kadonneet. Enpä tiedä, katoavatko koskaan. Sitäpaitsi oma isä, jokaon nähnyt sun kehityksen vauvasta lähes 10-vuotiaaksi, ei ole mikä tahansa ohikulkija.

[/quote]

Mä komppaan kyllä tätä. On outoa, jos isäsi ei tunnista sinua. Ja mitä tulee lapsuuden ystäviin, ei itselleni ole ainakaan tullut yhtään sellaista vastaan, jota en tunnistaisi enää. Kun otetaan huomioon vielä se, että lapsen ja aikuisen havainnointikyky on melko erilainen, niin aika pahvi isä saa olla, jos ei tunnista. Naapurinsetä ei ehkä tunnistaisi.

[/quote]

Miksei kukaan ole tuonut vielä esille sitä, että entä jos isäsi käy juuri kyseisessä ravintolassa sen takia että nimenomaan on tunnistanut sinut?
[/quote]
Ap sanoi olevansa 20-vuotias ja 5-vuotiaana viimeksi nähnyt isänsä. Kyllä 20-vuotias on jo hieman eri näköinen kuin 5-vuotias.

Vierailija
89/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Toivon että asiat kääntyvät sinulla parhain päin, kunhan vaan keksit sen parhaimman keinon ottaa yhteyttä. Vaikka isäsi reaktio olisi mikä, olen ainakin saanut sanottua asiat, jotka mieltäsi painaa. Ne taas helpottavat sinun oloa, kun saat ne pois sydämeltä ja kerrottua ne ihmiselle joka on niistä tunteista vastuussa. 

Vierailija
90/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Perkele, sanot sille kuka oot!! [/quote] Tekis niin mieli, mutta en ikinä vois tehdä sille uudelle perheelle niin julmaa temppua. Lapsetki vielä niin pieniä. Ap [/quote] Mitä julmaa siinä olisi? Onko sulla niin huono itsetunto että ajattelet perheelle olevan noin kamalaa tutustua suhun?

[/quote]

AP saisi potkut jos hän tuollaista menisi tekemään työajalla

Vierailija
91/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"]

Ei perhesuhteiden selvittelyt kuulu työajalle. Otat vapaa-ajalla selkoa missä isäsi asuu ja menet siellä käymään. Eipähän tarvitse ravintolassa aiheuttaa turhaa draamashowta, joka voi olla hyvinkin haitallista yritykselle.

Olisi reilua myös puolisisaruksillesi, että he tietäisivät sinusta ennemmin kuin perunkirjoituksia.

[/quote]

Jos AP on aikuinen niin hänellä ei ole enää mitään asiaa isänsä luo. Isä voi nostaa rikosilmoituksen AP:ta kohtaan

Vierailija
92/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:19"]

Siis millaisen nöyristelijän sinun äitisi on sinusta kasvattanut! Olet aikuinen ja se mies on sinun isäsi joten avaa suusi ja ota oma paikkasi tässä maailmassa. Isä kantakoon vastuunsa omista teoistaan!

[/quote]

Ei isän tarvitse missään tekemisissää AP:n kanssa olla

Vierailija
93/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap [/quote] Nyt puhuit itsesi pussyyn. [/quote] Häh? Ollaan viimeksi tavattu minun ollessani ala-asteella. Viitisentoista vuotta sitten. Ja nyt olen reilu parikymppinen. Ap [/quote] Rohkenenpa väittää, että jos isäsi on seurannut sun kasvamista lähes kymmenen vuoden ajan, se tunnistaa sut kyllä. Reilu parikymppinen ei ole vielä niin ikääntynyt että kaikki lapsen piirteet olis totaallisesti kadonneet. Enpä tiedä, katoavatko koskaan. Sitäpaitsi oma isä, jokaon nähnyt sun kehityksen vauvasta lähes 10-vuotiaaksi, ei ole mikä tahansa ohikulkija. [/quote]   Mä komppaan kyllä tätä. On outoa, jos isäsi ei tunnista sinua. Ja mitä tulee lapsuuden ystäviin, ei itselleni ole ainakaan tullut yhtään sellaista vastaan, jota en tunnistaisi enää. Kun otetaan huomioon vielä se, että lapsen ja aikuisen havainnointikyky on melko erilainen, niin aika pahvi isä saa olla, jos ei tunnista. Naapurinsetä ei ehkä tunnistaisi.     [/quote] Miksei kukaan ole tuonut vielä esille sitä, että entä jos isäsi käy juuri kyseisessä ravintolassa sen takia että nimenomaan on tunnistanut sinut? [/quote] Ap sanoi olevansa 20-vuotias ja 5-vuotiaana viimeksi nähnyt isänsä. Kyllä 20-vuotias on jo hieman eri näköinen kuin 5-vuotias.

[/quote]

Aloittanut siis 5 vuotiaana peruskoulun? Reilu parikymppinen viittaa, että on juuri alle tai yli 20 v.

Vierailija
94/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:29"]

Voimia sulle ap! On varmasti ollut hirveä sokki silloin lapsena, eikä varmaan ole helppoa nähdä miestä nyt aikuisenakaan, varsinkaan uuden perheensä kanssa. Sitä suuremmalla syyllä suosittelisin kertomaan, kuka olet. Mies oppisi, ettei menneisyyttä voi lakaista maton alle ja teeskennellä, ettei sitä ole olemassakaan, ja sinä saisit ehkä asioita käsiteltyä. Vastauksia tai perusteluja tuskin kannattaa odottaa, ei (järkeviä) sellaisia varmaan olekaan.

[/quote]

Tämä. Olisi todellakin ihan oikein, jos ottaisit asian esille isäsi kanssa siihen sopivassa paikassa ja tilanteessa (muualla kuin töissä). Hänellä on sun isänä todellakin velvollisuus ottaa vastuu häipymisensä seurauksista! Ei vanhemmuutta voi peruuttaa. Olisi kummallekin tosi hyvä, jos saisit kerrottua hänelle sun tunteistasi ihan suoraan ja sensuroimatta. Mulla ei kanssa riitä yhtään sympatiaa ihmisille, jotka käyttäytyvät noin raukkamaisesti, että katkaisevat vaan kaikki yhteydet "kun ei ole perhe-eläjä" ja sitten vastuu jää kokonaan toiselle vanhemmalle. Ei helvetti.

[/quote]

AP on aikuinen eikä aikuinen tarvitse enää vanhempiaan mihinkään. AP:n pitäisi kasvaa ja lopettaa tuollainen menneisyydessä laahaaminen. 

Vierailija
95/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa? [/quote] Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap [/quote] Nyt puhuit itsesi pussyyn. [/quote] Häh? Ollaan viimeksi tavattu minun ollessani ala-asteella. Viitisentoista vuotta sitten. Ja nyt olen reilu parikymppinen. Ap [/quote] Rohkenenpa väittää, että jos isäsi on seurannut sun kasvamista lähes kymmenen vuoden ajan, se tunnistaa sut kyllä. Reilu parikymppinen ei ole vielä niin ikääntynyt että kaikki lapsen piirteet olis totaallisesti kadonneet. Enpä tiedä, katoavatko koskaan. Sitäpaitsi oma isä, jokaon nähnyt sun kehityksen vauvasta lähes 10-vuotiaaksi, ei ole mikä tahansa ohikulkija. [/quote]   Mä komppaan kyllä tätä. On outoa, jos isäsi ei tunnista sinua. Ja mitä tulee lapsuuden ystäviin, ei itselleni ole ainakaan tullut yhtään sellaista vastaan, jota en tunnistaisi enää. Kun otetaan huomioon vielä se, että lapsen ja aikuisen havainnointikyky on melko erilainen, niin aika pahvi isä saa olla, jos ei tunnista. Naapurinsetä ei ehkä tunnistaisi.     [/quote] Miksei kukaan ole tuonut vielä esille sitä, että entä jos isäsi käy juuri kyseisessä ravintolassa sen takia että nimenomaan on tunnistanut sinut? [/quote] Ap sanoi olevansa 20-vuotias ja 5-vuotiaana viimeksi nähnyt isänsä. Kyllä 20-vuotias on jo hieman eri näköinen kuin 5-vuotias.

[/quote]

Aloittanut siis 5 vuotiaana peruskoulun? Reilu parikymppinen viittaa, että on juuri alle tai yli 20 v.
[/quote]

Reilu parikymppinen on minun mielestä ehottomasti yli 20. Ehkä 22-24. Ei todellakaan alle 20 jos on REILU 20 :DD

Vierailija
96/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Perkele, sanot sille kuka oot!! [/quote] Tekis niin mieli, mutta en ikinä vois tehdä sille uudelle perheelle niin julmaa temppua. Lapsetki vielä niin pieniä. Ap [/quote] Mitä julmaa siinä olisi? Onko sulla niin huono itsetunto että ajattelet perheelle olevan noin kamalaa tutustua suhun?

[/quote]

AP saisi potkut jos hän tuollaista menisi tekemään työajalla

[/quote]

Se olisikin todella dramaattinen tilanne osa-aikaisen tarjoilijan kannalta

Vierailija
97/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:32"]mulla ihmetyttää se miksei isä ole ollut missään tekemisissä kanssasi VAIKKA olikin osa sun elämää vuosien ajan? ja sanoit olevasi isän tyttö? onko varmasti biologinen isä, etteinvaan olisi hälle selvinnyt ettei olekaan isäsi? jutteleppa äitisi kanssa. [/quote] Äidin kanssa ei valitettavasti ole mahdollista enää näistä asioista jutella. Täytyy kyllä myöntää että oon itsekin joskus tuota hänen isyyttään epäilly, mutta meillä on joitakin samoja piirteitä. Ja miksi hän olisi maksanut elatusmaksuja jos en olisi hänen lapsi? Ja luulisi että jos hän olisi ollut "hyvä isä" ja saanut sitten tietää etten olekaan hänen biologinen lapsi, niin olisi hän siltiki halunnu pitää yhteyttä... Ap

[/quote]

Elastusmaksuja on pakko maksaa vaikka paljastuisikin että lapsi ei olisi oma

Vierailija
98/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:29"]

Voimia sulle ap! On varmasti ollut hirveä sokki silloin lapsena, eikä varmaan ole helppoa nähdä miestä nyt aikuisenakaan, varsinkaan uuden perheensä kanssa. Sitä suuremmalla syyllä suosittelisin kertomaan, kuka olet. Mies oppisi, ettei menneisyyttä voi lakaista maton alle ja teeskennellä, ettei sitä ole olemassakaan, ja sinä saisit ehkä asioita käsiteltyä. Vastauksia tai perusteluja tuskin kannattaa odottaa, ei (järkeviä) sellaisia varmaan olekaan.

[/quote]

Tämä. Olisi todellakin ihan oikein, jos ottaisit asian esille isäsi kanssa siihen sopivassa paikassa ja tilanteessa (muualla kuin töissä). Hänellä on sun isänä todellakin velvollisuus ottaa vastuu häipymisensä seurauksista! Ei vanhemmuutta voi peruuttaa. Olisi kummallekin tosi hyvä, jos saisit kerrottua hänelle sun tunteistasi ihan suoraan ja sensuroimatta. Mulla ei kanssa riitä yhtään sympatiaa ihmisille, jotka käyttäytyvät noin raukkamaisesti, että katkaisevat vaan kaikki yhteydet "kun ei ole perhe-eläjä" ja sitten vastuu jää kokonaan toiselle vanhemmalle. Ei helvetti.

[/quote]

AP on aikuinen eikä aikuinen tarvitse enää vanhempiaan mihinkään. AP:n pitäisi kasvaa ja lopettaa tuollainen menneisyydessä laahaaminen. 

[/quote]

Kolme sun kommenttia riitti jo :) älä laita enää,please?

Vierailija
99/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ap sanoi olevansa 20-vuotias ja 5-vuotiaana viimeksi nähnyt isänsä. Kyllä 20-vuotias on jo hieman eri näköinen kuin 5-vuotias.
[/quote]

Missä kohtaa olen sanonu olevani 20? Tai nähneeni isän viimeksi 5-vuotiaana? Ap

Vierailija
100/170 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:46"]

Osaat alottaja suhtautua asiaan ihailtavan järkevästi. Muistathan silti että sinulla on oikeus saada selvyys asiaan. Siitäkin huolimatta että se saattaa tuottaa pahaa mieltä hälle tai hänen perheelle.

[/quote]

Millä lain perusteella hänellä on oikeus? Itseasiassa miehellä ei ole mitään velvollisuutta olla missään tekemisissä AP:n kanssa lain mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän