Kummalla tavalla viettäisit viikonlopun mieluummin?
Tapa 1: kaveriporukan tai -pariskunnan kanssa heidän mökillään. Ohjelmassa saunomista, grillailua ja juttelua, uimaankin pääsee. Tarkoituksena juoda muutama olut tai viinilasi mutta ei mitään kännäämistä. Rentoa illanviettoa pienellä porukalla. Kaksi yötä mökin vierashuoneessa. Ok sääennuste, reilu 20 astetta ja poutaa.
Tapa 2: yksin kotona kaupungissa. Ohjelmassa mitä haluat, mutta sun täytyy olla yksin. Voit herkutella miten haluat, lukea, ulkoilla, katsella leffoja jne.
Kommentit (20)
Mä kanssa ottaisin 2. Inhoan sitä kun täytyy lähteä jostain vieraalta mökiltä ja siellä pakata kamoja ja todennäköisesti on huonosti nukuttu yö takana ja väsyttää ja haluaisi vaan olla yksin, mutta täytyy vielä juoda aamukahvit ja jutella ja sit hyvästellä jne.
2, koska kärsin peräsuolen laskeumasta.
En ole mökki-ihminen muutenkaan, joten yksin.
Yksin kotona. Mökeillä on aina hyttysiä ja talkootöitä joko liiterissä tai ruuan valmistamisessa.
Eräs ystäväpariskunta pyytää jatkuvasti kavereitaan mökkivieraiksi viikonlopuiksi ja loma-aikoina. Olen järkeillyt sen niin, ettei kumpikaan heistä osaa tai halua olla mökillä kahdestaan, vaan aina pitää olla seuraa. Jokainen vierailu sisältää juurikin juomia, pihapelejä, saunomista, grillillä istuskelua, ja loppuillasta aina jompikumpi saa prinsessakohtauksen, joista ei koskaan puhuta jälkeenpäin. Liian raskasta meille viikonlopun vietoksi. Joten kotiwkd, ehdottomasti.
En haluaisi olla yksin kaupungissa, joten tapa 1.
Helppo valinta, kaupunkiviikonloppu yksin. Mua ei saa millekään mökille hyttyssyötiksi kuin aseella uhkaamalla.
Kakkosta piisaa nykyään säännönmukaisesti, joten välillä ykkönen voisi olla ihan paikallaan. Ennen oli usein tuota ykköstä, eikä juuri koskaan kakkosta. Silloin piisasi kakkonen hyvin.
Kolmanneksi pyöräksi jonnekin mökille mistä ei pääse poiskaan? Juu ei.
Jos joku pariskunta ottaa mökilleen kavereita, he ovat ihmisiä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä.
Tapa 2 aina mutta kotona pienessä maalaiskylässä.
Yksin kotona ilman muuta. Kavereitten mökeillä käyn kahvilla eli etukäteen on tiedossa, että viivyn max 2 tuntia, en jää yöksi ja kaiken lisäksi jos saavun sovitusti klo 13.30, niin en todellakaan jää kahville, jos se valmistuu klo 15.25.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen ehdottomasti.
Kakkonenhan se on aina ykkönen!
Ykkönen. Olen tähän mennessä saanut harrastaa vaihtoehtoa 2 vaikka joka päivä niin olisi vaihtelua. Tosin ne kaverit saisi olla kivoja ja suht läheisiä
Lähtisin mökille ja olisin omissa eväissä matkailuautossa. Kiitos ei toisten nurkkiin muuten.
2. Aina.