Näen isääni melkeen viikottain - hän ei vaan tiedä sitä
Ihan kammottava tilanne. Isä ei siis minua tunnista enää ulkonäöltä (nähny minut viimeksi kun olin ala-asteella) mutta minä tunnistan kyllä hänet. Ja pokkana pitää häntä ja hänen uutta perhettä ilosesti palvella. Varmaan jonkun avmamman ihana perhe.
Kyllä elämä osaa olla jänskää!
Kommentit (170)
Täh? Voitko valottaa asiaa vähän enemmän. Oletko jossain palveluammatissa, kaupassa tms.?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Ootko varma ettei tunnista?
[/quote]
Olen hyvin varma. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Täh? Voitko valottaa asiaa vähän enemmän. Oletko jossain palveluammatissa, kaupassa tms.?
[/quote]
Ravintolassa töissä. Tulevat melkein joka viikko syömään kun "Pitäähän näin ihanaa vaimoa ja lapsia muistaa hemmotella" Ap
Oletko siivooja ja käyt heidän kotona siivoomassa?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:42"]Perkele, sanot sille kuka oot!!
[/quote]
Tekis niin mieli, mutta en ikinä vois tehdä sille uudelle perheelle niin julmaa temppua. Lapsetki vielä niin pieniä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:43"]Mikset sano mitään?
[/quote]
Säälin sitä vaimoa ja lapsia. Enkä tietäs mitä sanoa. Ap
Sano joskus sille (jos oot jossain kaupassa töissä) perheensä kuullen: "Moikka iskä, tartteisin tän mut mulla ei ole rahaa, maksathan sen?"
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:44"]Oletko siivooja ja käyt heidän kotona siivoomassa?
[/quote]
Olen ravintolassa töissä viikonloppusin opiskelujen ohella. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:45"]Sano joskus sille (jos oot jossain kaupassa töissä) perheensä kuullen: "Moikka iskä, tartteisin tän mut mulla ei ole rahaa, maksathan sen?"
[/quote]
Ravintolassa olen töissä. Enkä ikinä vois asiaa ottaa esille muun perheen kuullen. Ap
11 jatkaa: ai, vastaus tulikin jo. No mut sano vaikka että haluat puolisosi kanssa ravintolaan juhlistamaan vuosipäivää, voisitko isi maksaa
Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:45"]Sano joskus sille (jos oot jossain kaupassa töissä) perheensä kuullen: "Moikka iskä, tartteisin tän mut mulla ei ole rahaa, maksathan sen?" [/quote] Ravintolassa olen töissä. Enkä ikinä vois asiaa ottaa esille muun perheen kuullen. Ap
[/quote]
Miksi? Eikö muu perhe tiedä olemassaolostasi?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:47"]Kuinka vanha olet? Kauanko viime näkemisestä on siis aikaa?
[/quote]
Vähän reilu parikymppinen olen. Viime näkemisestä aikaa vitisentoista vuotta. Ap
Saattaisivat ne pikkusisarukset olla hyvinkin mielissään isosiskosta, yleensä pienet puhuvat ylpeydellä isosisaruksistaan. Uudesta vaimosta taas ei väliä
Näkeehän nimen luotto-tai pankkikortista, vaikkei muuten tunnistaisi. Harvempi enää käteisellä maksaa ravintolassa
Ootko varma ettei tunnista?