Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on rastat. Kysy jotain. Esitä stereotypiasi.

Vierailija
03.12.2021 |

Ihan mitä vain.

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kokenut elämässäsi vaikeita asioita

Vierailija
62/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi jotenkin uniikki, vaikka maailmassa on miljoonia samanlaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sulla on herätyskellossa bob marleyn biisi,ja aina huppu päässä kävelet löntystellen .

Tai sitte vedät tyylillä kuten :  https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/88258c80-e58d-4106-ac8d-3d0bb3…

harvinaisen fiksu tyyppi tuo jufo.

Vierailija
64/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko teettäny kampaajalla vai tehnyt ite? Sit voin kertoa. oman mielikuvani.

Ystävä auttoi rastani alulle. Itse tehtäväksi aika mahdoton homma kun hiuslaatu on suora, kampaajalla tehdään käsittääkseni lähinnä muovijatkoja?

Kyllä kampaajalla omiakin hiuksia rastoitetaan, tulee siistinnäköiset. Sellainen virasto-look, niinkuin Ensitreffit alttarilla -juristilla.

Veikkaan, että olet joku koodari tai sitten lastensuojelussa töissä tai nuoriso-ohjaaja.

Minäkin veikkaisin lastensuojelun sosiaalityöntekijää. Osuiko oikeaan? :)

Tavallaan. Työskentelen 17v irakilaisten poikien parissa. ;)

Alanuolen painajille tiedoksi:

Näitä tarvitaan, muuten ne on oikeiden naisten kimpussa.

Sanoisin että tällaiset naiset ovat muutenkin tasoltaan sellaisia ettei niitä suomalaiselle miehelle soisi.

Vierailija
65/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on takut, eikä niihin liity mitään ideologiaa. Tykkään, koska ovat helpot. Oma hiuslaatu oli "suorana" haastava, koska se ei ollut kihara, muttei suorakaan. Lähinnä karhean ja sotkuisen näköinen, ellei suoristanut, kihartanut, tehnyt kampauksia, hoitanut ja stressannut. Nyt on helppoa, kun saa laitettua aamulla nopeasti töihin kivan ponnarin, nutturan tai letin.

Mä koukutan irtohiuksia ja huollan takkuja kuukausittain. Pesen ne ja päänahan huolellisesti 2-3 kertaa viikossa, ihan niin kuin ennenkin. Joka perjantai laitan päänahkaan kuorivaa hoitonaamiota saunomisen ajaksi ennen pesua. Oon satavarma, etten ole likainen tai haise, vaikka monella täällä on se mielikuva takuista :D Olen jopa hiukan neuroottinen puhtauden suhteen, sillä rasvainen tukka ihmisellä oikeesti haisee pahalle.

Vierailija
66/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuivaatte rastanne? Huomasin omista ja kavereiden pötköistä että sinne jää kosteus muhimaan helposti ja aiheuttaa hajua.

Vierailija
67/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös intialaisilla saddhuilla on dreadlocksit. Sen on universaali mystinen traditio. Sinä halvennat näitä traditioita.

Se riippunee siitä mikä on ideologiani näiden hiusten takana ji?

Saddhujen tukan takana ei ole mikään "ideologia". Ideologiat ovat hauraita älyllisiä rakennelmia. Heidän elämäntapansa ei ole älyllinen, vaan se on omistautumista meditaatiolle. Älyllisen ajattelun yläpuolella on vielä korkeampia mielen toiminnan tasoja, mitä länsimainen ihminen ei useinkaan tajua.

Vierailija
68/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamaikan rastat sanovat sinunkaltaisistasi: "wolf in sheeps clothing". Susi lammasten vaatteissa. Näiden susien he sanovat lisääntyvän lopun aikoina, joita nyt eletään.

Myös huomautettava, että mitkä tahansa  parturin tekemät pötkylät eivät tietenkään voi toimia antenneina universumiin, eivätkä sellaisen ihmisen pötkylät, joka ei kykene puhtaaseen elämään. Ne tukkeutuu.

Vierailija
69/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa mullekin, haiseeko ne? Stereotypia lähinnä "oman tien kulkija", jollain tavalla.

Vierailija
70/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mun mielestä nainen jolla on rastat, on todella epähygienisen näköinen ja oloinen, ei naisellinen ja ei todellakaan vakavasti otettava. Tiedän että ole tässä asiassa hyvin konservatiininen ja tiedän että eihän tuo hygienia asia pidä paikkaansa mutta sellainen kuva vain tulee. Epämiellyttävä ja ehkä hiukan tyhmä kuva myös. Olen pahoillani.

Ei ole vaan todellinen. Keräävät rasvaa, sontaa yms, eikä lähde läpikotaisin puhtaiksi pesemälläkään. Todella oksettavat naisilla. T. Rastamies

Kuten rastamies tietää, voi loclookkeja olla hyvin monia erilaisia. Hyvä valkoinen esimerkki on Ruotsin kulttuuriministeri Amanda Lind. Ainakin omaan silmääni on kovasti naisellinen. Yhteistä meillä lienee ainakin se, että töissä tukka pysyy kiinni.

Taidat olla nainen. Tuon batiikkinoiden harakanpesä kaukana naisellisesta. Ei tuo ole mikään rastatyyli, vaan Gambiassa pyörivien seksituristilumppujen heimokampaus.

Todellakin varmaan nainen. Tuskin kukaan dread lockseja kantava mies olisi niin epäolennaisista asioista kiinnostunut kuin siitä, mitä hänen tukastaan ajatellaan. :)

Vierailija
71/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuivaatte rastanne? Huomasin omista ja kavereiden pötköistä että sinne jää kosteus muhimaan helposti ja aiheuttaa hajua.

Mun hiuslaatu on huokoinen ja vaalennettu, jolloin se kuivuu jo luonnostaan paljon nopeammin, kuin hyvälaatuinen, jämäkkä ja sileä hius.

Ensin pidän pyyheturbaania, joka imee enimmät pois. Sitten kuivaan föönillä n. 5min ja heitän vielä joksikin aikaa uuden, kuivan pyyhkeen päähän, ja puristelen sillä välillä takkuja kunnolla. Tämän jälkeen annan hiusten olla auki, jolloin ne on kuivat tunnissa tai parissa. Yleensä en pese hiuksia juuri ennen nukkumaan menemistä, koska "yönutturalla" tukka ei kuivu, eikä ole hyvä hiostaa kosteita takkuja tyynyä vasten. Joskus jos on pakko pestä myöhemmin illalla, kuivaan parhaani mukaan ja nukun tukka auki niin, että tyynyn päällä on pieni pyyhe imemässä viimeiset kosteudet.

Vierailija
72/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat sopivat rastafaareille, ei muille. Kulttuurin omimista.

Vierailija
73/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla lienee myös puskaa.

Vierailija
74/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös intialaisilla saddhuilla on dreadlocksit. Sen on universaali mystinen traditio. Sinä halvennat näitä traditioita.

Saddhujen tukan takana ei ole mikään "ideologia". Ideologiat ovat hauraita älyllisiä rakennelmia. Heidän elämäntapansa ei ole älyllinen, vaan se on omistautumista meditaatiolle. Älyllisen ajattelun yläpuolella on vielä korkeampia mielen toiminnan tasoja, mitä länsimainen ihminen ei useinkaan tajua.

Mitähän huumeita pitää vetää, että mieli lentää noin korkealla?

Vierailija
75/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän huumeita pitää vetää, että mieli lentää noin korkealla?

Paha sanoa, itse olen vetänyt kaikenlaista enkä silti katso olevani aivan noin kujalla.

Vierailija
76/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh, monta lasta, vihreä, ei koskaan missään kunnon töissä.

Hihi, aika osuvat stereotypiat! Tosielämässä olen naimisissa, yksi lapsi, akateemikko, työhistoriani on katkeamaton viimeiseltä 15 vuodelta.

vai oikein akateemikko, aika kova! Kerrotko vielä, minä vuonna tasavallan presidentti sinulle tämän arvonimen on myöntänyt ja millä ansioilla?

Vierailija
77/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoitko? Käytätkö superfoodeja?

Vierailija
78/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurista omimista. Miksi olet rasi sti?

Vierailija
79/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat oli cool joskus ysärillä (mullakin oli, useamman vuoden ajan). Nykyään se on vain kulttuurin omimista.

Vierailija
80/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen takkupää linjoilla, jään mielenkiinnolla odottamaan mitä ap:ta kysytään :D Pössyttelyn miltei arvasinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi