Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on rastat. Kysy jotain. Esitä stereotypiasi.

Vierailija
03.12.2021 |

Ihan mitä vain.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuoikeutettu valkoinen keskiluokkaa edustava kulttuurinomija. Näitä 99% tuntemistani rastapäistä.

Vierailija
42/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäläisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko teettäny kampaajalla vai tehnyt ite? Sit voin kertoa. oman mielikuvani.

Ystävä auttoi rastani alulle. Itse tehtäväksi aika mahdoton homma kun hiuslaatu on suora, kampaajalla tehdään käsittääkseni lähinnä muovijatkoja?

Kyllä kampaajalla omiakin hiuksia rastoitetaan, tulee siistinnäköiset. Sellainen virasto-look, niinkuin Ensitreffit alttarilla -juristilla.

Veikkaan, että olet joku koodari tai sitten lastensuojelussa töissä tai nuoriso-ohjaaja.

Vierailija
44/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mun mielestä nainen jolla on rastat, on todella epähygienisen näköinen ja oloinen, ei naisellinen ja ei todellakaan vakavasti otettava. Tiedän että ole tässä asiassa hyvin konservatiininen ja tiedän että eihän tuo hygienia asia pidä paikkaansa mutta sellainen kuva vain tulee. Epämiellyttävä ja ehkä hiukan tyhmä kuva myös. Olen pahoillani.

Ei ole vaan todellinen. Keräävät rasvaa, sontaa yms, eikä lähde läpikotaisin puhtaiksi pesemälläkään. Todella oksettavat naisilla. T. Rastamies

Kuten rastamies tietää, voi loclookkeja olla hyvin monia erilaisia. Hyvä valkoinen esimerkki on Ruotsin kulttuuriministeri Amanda Lind. Ainakin omaan silmääni on kovasti naisellinen. Yhteistä meillä lienee ainakin se, että töissä tukka pysyy kiinni.

Vierailija
45/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kasvissyöjä? Harrastatko joogaa? Uskotko jälleensyntymään? Käytätkö erilaisia luontaistuotteita? En kysy siksi, että pitäisin noita asioita huonoina. Osa sopii itseenikin ja omissa piireissäni liikkuu rastapäitä. :)

Vierailija
46/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla aika paksu hiuslaatu, vai miten on?

En haluaisi itse rastoja, mutta minulle niitä ei saisikaan ohuiden hiusten takia. Ehkä yhden ainoan rastan saisi muodostettua :D

Ei rastoja varten tarvitse välttämättä paksuja hiuksia, niihin voi liittää omien hiusten perään jatkoja. Aika monella rastat taitavatkin koostua osittain myös noista jatkoista, etenkin jos on vähänkin pidemmät.

Vierailija
47/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päähinettä käytät kylmillä ilmoilla? Kun eikö rastat ole sen verran muhkeat (varsinkin jos on joku kampaus), ettei ainakaan tavalliset pipot mahdu päähän?

Vierailija
48/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua yhtään vaivaa oman pääsi haju? Tai jos olet siihen jo itse tottunut niin se, että muiden nenään haiset likaiselta?

Ja kyllä, olen ollut liian lähellä kymmeniä rastapäitä ja jokainen niistä on haissut niin pahalta, että lentomatka ko.tyypin vierustoverina olisi ollut tuskaa.

Vierailija
49/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niiden kanssa mene päänahka huonoon kuntoon. Voisi kuvitella, että takkukasan alla alkaa päänahka helposti hilseilemään eikä sitä voi puhdistaa niin hyvin kuin tavallisten hiusten kanssa.

Ei mene. Juuret ovat ilmavat vaikka latvoista kutrit onkin kiinni toisissaan. Kun juurta siistii, ei kannata takuttaa liian lähelle päänahkaa että ilma pääsee kulkemaan hyvin.

Vierailija
50/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä auttoi rastani alulle. Itse tehtäväksi aika mahdoton homma kun hiuslaatu on suora, kampaajalla tehdään käsittääkseni lähinnä muovijatkoja?

Kyllä kampaajalla omiakin hiuksia rastoitetaan, tulee siistinnäköiset. Sellainen virasto-look, niinkuin Ensitreffit alttarilla -juristilla.

Veikkaan, että olet joku koodari tai sitten lastensuojelussa töissä tai nuoriso-ohjaaja.

Minäkin veikkaisin lastensuojelun sosiaalityöntekijää. Osuiko oikeaan? :)

Vierailija
51/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta mun mielestä nainen jolla on rastat, on todella epähygienisen näköinen ja oloinen, ei naisellinen ja ei todellakaan vakavasti otettava. Tiedän että ole tässä asiassa hyvin konservatiininen ja tiedän että eihän tuo hygienia asia pidä paikkaansa mutta sellainen kuva vain tulee. Epämiellyttävä ja ehkä hiukan tyhmä kuva myös. Olen pahoillani.

Ei ole vaan todellinen. Keräävät rasvaa, sontaa yms, eikä lähde läpikotaisin puhtaiksi pesemälläkään. Todella oksettavat naisilla. T. Rastamies

Kuten rastamies tietää, voi loclookkeja olla hyvin monia erilaisia. Hyvä valkoinen esimerkki on Ruotsin kulttuuriministeri Amanda Lind. Ainakin omaan silmääni on kovasti naisellinen. Yhteistä meillä lienee ainakin se, että töissä tukka pysyy kiinni.

Taidat olla nainen. Tuon batiikkinoiden harakanpesä kaukana naisellisesta. Ei tuo ole mikään rastatyyli, vaan Gambiassa pyörivien seksituristilumppujen heimokampaus.

Vierailija
52/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä päähinettä käytät kylmillä ilmoilla? Kun eikö rastat ole sen verran muhkeat (varsinkin jos on joku kampaus), ettei ainakaan tavalliset pipot mahdu päähän?

Hehe, tämä onkin ihan todellinen ongelma. Kaupan pipot ei tosiaan mahdu päähän. Neulon tai virkkaan piponi itse. Kesäkuumalla ja talvipakkasella on myös mukava kietoa päähän huivi.

Vierailija
53/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M@mup@tj@?

Vierailija
54/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ylipainoa?

Vierailija
55/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin veikkaisin lastensuojelun sosiaalityöntekijää. Osuiko oikeaan? :)

Tavallaan. Työskentelen 17v irakilaisten poikien parissa. ;)

Vierailija
56/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan pyytelet anteeksi. Aloittajaa tuskin kiinnostaa onko hän juuri sinun mielestäsi viehättävä.

Vierailija
57/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut ketjua, mutta rastat haisee pahalle.

Vierailija
58/142 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma muutenkin?

Vierailija
59/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti tai néékèríŋ hüórá

Vierailija
60/142 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ruokit rastaitasi talvella? Kesäisin ne kait löytävät itse oman ruokansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän