Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada toinen ihminen pois mielestä? Kyseessä ollut pelkkä panosuhde

Vierailija
06.07.2025 |

Melkein vuosi mennyt ja vieläkin mietin häntä. Olen tapaillut uuttakin, mutta huomasin ajatuksieni palaavan tuohon aikaisempaan. Tykästyin häneen vaikka kovin erilaisia ajattelultaan olimmekin. Asiaa ei varsinaisesti auta että seuraamme toisiamme somessa. Olen kyllä ottanut tietoisesti etäisyyttä, en katso julkaisuja, en kommentoi tai muutakaan. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vai ottaisi häneen yhteyttä ja kerro miten kävi?

Vierailija
2/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet, että teillä oli kivaa sen aikaa kuin sitä kesti. Mennyt ei enää palaa ja nyt on aika matkata eteenpäin, kuten olet tehnytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vai ottaisi häneen yhteyttä ja kerro miten kävi?

Kun ei se muuta mitään. Hetken saattaisi olla kivaa kunnes sattuisi. Ap.

Vierailija
4/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko halunnut suhteelta enemmän? 

Vierailija
5/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kuten asia on? Että kivaa oli mutta nyt haluat itsesi takia lopettaa kaiken. Hyvää jatkoa ja hei hei. Ja sen jälkeen lakkaat seuraamasta somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija
6/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Ainakin olisin halunnut oppia hänestä enemmän. Näin hänessä paljon potentiaalia erinäisiin asioihin, hän on mielenkiintoinen. Tapasimme surkeaan aikaan jolloin oma elämä oli täysin sotkussa. Ap. 

Vierailija
7/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaaa.

Vierailija
8/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteet ei sovi kaikille.

Vierailija
9/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän? Panoon ne enemmätkin päätyy.  

Vierailija
10/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua 

Vierailija
11/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelet, että teillä oli kivaa sen aikaa kuin sitä kesti. Mennyt ei enää palaa ja nyt on aika matkata eteenpäin, kuten olet tehnytkin.

Helppo ja simppeli neuvo mutta kuinka tämä käytännössä tapahtuu? Ajatuksia, saati tunteita on todella vaikeaa hallita.

Itsellä pyörii mielessä mies, jonka kanssa tapailtiin pari kolme kuukautta eikä edes menty sänkyyn muuten kuin neljä kertaa vaan nukuttiin lähekkäin, läheisyys ja kaikki muu tuntui uskomattoman hyvältä. Olin just ihastumassa, jopa rakastumassa kun mies päättikin lopettaa homman. Koitin jonkun aikaa pitää varovaisesti kiinni ja toin ajatukseni esiin, mutta ei on ei. Aivan järkyttävä ikävä.

Vierailija
12/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteet ei sovi kaikille.

Mutta mistä sen heti tietää että suhteesta tulee irtosuhde? Kun yleensä kysyttäessäkin mies sanoo joojoo, haluan enemmän mutta kuitenkin ghostaa tai vaan lopettaa homman todeten "sori".

Vierailija
13/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Ainakin olisin halunnut oppia hänestä enemmän. Näin hänessä paljon potentiaalia erinäisiin asioihin, hän on mielenkiintoinen. Tapasimme surkeaan aikaan jolloin oma elämä oli täysin sotkussa. Ap. 

Onko ne sotkut selvinneet?

Mä ottaisin riskin ja laittaisin viestiä. Elämä on liian lyhyt sen pähkäilemiseen että "oisko sittenkin pitänyt". Kuulostaa että sua saattaa myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
14/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin riskin ja laittaisin viestiä. Elämä on liian lyhyt sen pähkäilemiseen että "oisko sittenkin pitänyt". Kuulostaa että sua saattaa myöhemmin kaduttaa.

Kyllä ovat. Mutta kuitenkin olen melko varma ettei hän tunne samoin. Mies ei näe minussa samaa potentiaalia mitä minä hänessä. Ei samoja tunteita eikä mielenkiintoa. Itse aikoinaan sanoi minun olevan liian erilainen. Ap.

Vierailija
15/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Mutta kuitenkin olen melko varma ettei hän tunne samoin. Mies ei näe minussa samaa potentiaalia mitä minä hänessä. Ei samoja tunteita eikä mielenkiintoa. Itse aikoinaan sanoi minun olevan liian erilainen. Ap.

Laita se viesti. Mitä voit hävitä?

Vierailija
16/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa yrittänyt olla "vain panosuhteessa". Eihän siitä mitään tule, mulla herää tunteita väkisinkin kun vietetään aikaa yhdessä, harrastetaan seksiä ja makoillaan alasti vierekkäin. 

En enää ikinä lähde tuollaiseen. Olen jo ihan riittävän rikki henkisesti jo muutenkin.

Vierailija
17/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa vaikkakin klisee. Joskus ei edes se. Itsellä ihminen jota miettinyt kymmenien vuosien jälkeen kaivaten.

Vierailija
18/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin korkeatasoista. 

Ettei peräti erittäin.

Vierailija
19/20 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä suositella laittamaan viestiä. Siitä tulee vain todella surkea olo, kun kerran mies on jo sanonut, ettei ole kiinnostunut. Pahimmassa tapauksessa vedättää lisää vain seksillä, kun kerran toinen siihen tarjoutuu. 

Neuvoisin, että lopeta seuraaminen ja tutki tarkemmin sitä miksi olet ihastunut juuri siihen mieheen, jolta et saa vastakaikua. Se ei ole sattumaa eikä miehestä johtuvaa, vaan perua kauempaa omasta historiastasi. Mahdollisesti voisit käydä jonkun kerran juttelemassa ammattilaisen kanssa asiasta.

Älä jatkossa lähde panosuhteisiin, koska et pysty pitämään niitä henkisellä tasolla sellaisina. Silloin rikot vain itseäsi. Vapaan naisen vapaat suhteet sopivat loppujen lopuksi harvoille, mutta sellaisiakin tietysti on. 

Vierailija
20/20 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä