Mulla on rastat. Kysy jotain. Esitä stereotypiasi.
Kommentit (142)
Anteeksi, mutta mun mielestä nainen jolla on rastat, on todella epähygienisen näköinen ja oloinen, ei naisellinen ja ei todellakaan vakavasti otettava. Tiedän että ole tässä asiassa hyvin konservatiininen ja tiedän että eihän tuo hygienia asia pidä paikkaansa mutta sellainen kuva vain tulee. Epämiellyttävä ja ehkä hiukan tyhmä kuva myös. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Myös intialaisilla saddhuilla on dreadlocksit. Sen on universaali mystinen traditio. Sinä halvennat näitä traditioita.
Se riippunee siitä mikä on ideologiani näiden hiusten takana ji?
Vierailija kirjoitti:
Ootko Hurtta?
Ja onko Siperianhurtta-karvatakki?
Ootko teettäny kampaajalla vai tehnyt ite? Sit voin kertoa. oman mielikuvani.
Mikä on sellainen kun on kuusi jalkaa ja pimpero keskellä selkää?
Uskot puoskarijuttuihin, olet imenyt mustaa melaa, kierrät kirpputoreja, omaat mt-ongelmia, myös tatuoitu/lävistetty, kuvittelet olevasi uniikki ja teet sen vuoksi mammapalstalle ketjun homeisista pötkylöistäsi.
Eikö niiden kanssa mene päänahka huonoon kuntoon. Voisi kuvitella, että takkukasan alla alkaa päänahka helposti hilseilemään eikä sitä voi puhdistaa niin hyvin kuin tavallisten hiusten kanssa.
Wannabe-henkilö. Haluat olla jotain muuta kuin sisismmässäsi olet. Tai tavoittelet sitä, mitä tunnet sisimmässäsi olevasi, mutta sinulla ei ole kanttia seurata sisäistä kutsuasi kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Jou, diggaks sä Rage against machinea?
Ja kuis ton pössyttelyn laita?
Konetta vastaan ei kannata vihoitella vaan opetella pelaamaan sen kanssa itselle tai lähimmäiselle optimaalisella tavalla.
Sterotypia rastoista ja päihteistä on käsittämättömän vahva. Satunnaisesti lähestyvät ventovieraat joutuvat pettymään kerta toisensa jälkeen kun ei ole mitään tarjottavaa.
Sinulla taitaa olla aika paksu hiuslaatu, vai miten on?
En haluaisi itse rastoja, mutta minulle niitä ei saisikaan ohuiden hiusten takia. Ehkä yhden ainoan rastan saisi muodostettua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös intialaisilla saddhuilla on dreadlocksit. Sen on universaali mystinen traditio. Sinä halvennat näitä traditioita.
Se riippunee siitä mikä on ideologiani näiden hiusten takana ji?
No mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole tosi hankalat?
Minusta nämä on helpot. Tykkään, kun saa isoja näyttäviä kampauksia.
En usko, että kuka tahansa saa rastoilla, isoja näyttäviä kampauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko teettäny kampaajalla vai tehnyt ite? Sit voin kertoa. oman mielikuvani.
Ystävä auttoi rastani alulle. Itse tehtäväksi aika mahdoton homma kun hiuslaatu on suora, kampaajalla tehdään käsittääkseni lähinnä muovijatkoja?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mun mielestä nainen jolla on rastat, on todella epähygienisen näköinen ja oloinen, ei naisellinen ja ei todellakaan vakavasti otettava. Tiedän että ole tässä asiassa hyvin konservatiininen ja tiedän että eihän tuo hygienia asia pidä paikkaansa mutta sellainen kuva vain tulee. Epämiellyttävä ja ehkä hiukan tyhmä kuva myös. Olen pahoillani.
Ei ole vaan todellinen. Keräävät rasvaa, sontaa yms, eikä lähde läpikotaisin puhtaiksi pesemälläkään. Todella oksettavat naisilla. T. Rastamies
Oletko ajatellut lopettaa huumeiden käytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole tosi hankalat?
Minusta nämä on helpot. Tykkään, kun saa isoja näyttäviä kampauksia.
En usko, että kuka tahansa saa rastoilla, isoja näyttäviä kampauksia.
Totta, kyllä sitä on pitänyt harjoitella aika paljon. Mutta kun homma on näpeissä, ei aikaa kulu juuri ollenkaan.
Jou, diggaks sä Rage against machinea?
Ja kuis ton pössyttelyn laita?