Hoikkien läskivalitukset ärsyttää!
Mulla niin palaa pinna kaveriin, joka valittaa painostaan jatkuvasti. "Pitäis saada 5-10kg pois ku oon nii läski yhyy." Ja kyseessä on siis normaalipainoinen hoikka ihminen. On ns. täydellinen kroppa, hoikka vyötärö ja jalat timmit, reidet ei osu yhteen. Missään ei todellakaan mitään ylimääräistä. Jos pudottaisi oikeasti 10kg, olisi todella surullinen ilmestys, pahasti alipainoinen. Sellaista sitten ilmeisesti ihannoi ja tavoittelee, anorektista vartaloa. Muutenkin niin epävarma ja ulkonäkökeskeinen ihminen.
Minä olen lihonut hoikasta ylipainoiseksi hiljattain ja kyllä tuommoinen tyhjästä valittaminen ärsyttää entistä enemmän, kun itsellä on ihan oikeasti sitä pudotettavaa ja olisin ikionnellinen kun saisin semmoisen kropan kuin kaverillani. Oletteko te huomanneet samaa ilmiötä hoikilla kavereillanne tai tutuillanne?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:30"]Huoh, itsekkin olen tämmöinen "hoikkana laihduttaja", ei ne läskit teille ehkä tosiaan näy kun osaa pukeutua sen mukaan, mutta itse haluaisin sen rantakunnonkin kohdilleen. Ja vaikka te olisitte iloisia tälläsestä kropasta jo läskit, niin toiset tavoittelee parempaa. Ja ihan yhtälailla sen läskien laihudutus vinkuminen ärsyttää.
[/quote] Kehtaat siis valittaa olemattomista läskeistäsi? Miksi? Ylipainoisen ihmisen läskeistä vinkuminen on ärsyttävää, mutta kyllä se on vielä ärsyttävämpää joltain hernekepiltä kuultuna! Kun ne teidän "läskit" on vaan jotain pientä löysää, jonka saa kiinteyttämällä pois.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:30"]Huoh, itsekkin olen tämmöinen "hoikkana laihduttaja", ei ne läskit teille ehkä tosiaan näy kun osaa pukeutua sen mukaan, mutta itse haluaisin sen rantakunnonkin kohdilleen. Ja vaikka te olisitte iloisia tälläsestä kropasta jo läskit, niin toiset tavoittelee parempaa. Ja ihan yhtälailla sen läskien laihudutus vinkuminen ärsyttää. [/quote] Kehtaat siis valittaa olemattomista läskeistäsi? Miksi? Ylipainoisen ihmisen läskeistä vinkuminen on ärsyttävää, mutta kyllä se on vielä ärsyttävämpää joltain hernekepiltä kuultuna! Kun ne teidän "läskit" on vaan jotain pientä löysää, jonka saa kiinteyttämällä pois.
[/quote]
Ne sinunkin läskit saa kyllä pois vaivannäöllä.
Jutuista päätellen ylipainoisen seurassa ei omasta painostaan saisi valittaa, koska "hoikka voi tehdä asialle jotain". Niin voi, ja niin voi myös ylipainoinenkin. Eli ei pitäisi olla mitään hyvää ärsyyntymisen syytä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:33"]Myös hoikalla voi olla läskiä!!!
[/quote] No hyvin on tämä tapaus "läskinsä" piilottanut, jos sellaista on. Jos on jotain löysää jossain, niin eikö silloin olisi terveellisempää hommata sitä lihasta ja pienentää niin rasvaprosenttia, eikä laihduttaa entisestään? Ap
Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go!
Joo o kuultu on samaa jauhamista täälläkin.. olisivat vaan onnellisia niin hyvästä kropasta :)
Ei tuo vielä mitään, mutta oma normaalipainoinen kaverini haukkui minua pinnalliseksi, kun suunnittelin laihduttavani! Terveisin bmi 31
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go!
[/quote] Oliko tämä vitsi? :D vai että minä olen itsekeskeinen tässä kun en jaksa kuunnella jatkuvalla syötöllä turhasta valittamista?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:30"]Huoh, itsekkin olen tämmöinen "hoikkana laihduttaja", ei ne läskit teille ehkä tosiaan näy kun osaa pukeutua sen mukaan, mutta itse haluaisin sen rantakunnonkin kohdilleen. Ja vaikka te olisitte iloisia tälläsestä kropasta jo läskit, niin toiset tavoittelee parempaa. Ja ihan yhtälailla sen läskien laihudutus vinkuminen ärsyttää. [/quote] Kehtaat siis valittaa olemattomista läskeistäsi? Miksi? Ylipainoisen ihmisen läskeistä vinkuminen on ärsyttävää, mutta kyllä se on vielä ärsyttävämpää joltain hernekepiltä kuultuna! Kun ne teidän "läskit" on vaan jotain pientä löysää, jonka saa kiinteyttämällä pois.
[/quote]
Ne sinunkin läskit saa kyllä pois vaivannäöllä.
Jutuista päätellen ylipainoisen seurassa ei omasta painostaan saisi valittaa, koska "hoikka voi tehdä asialle jotain". Niin voi, ja niin voi myös ylipainoinenkin. Eli ei pitäisi olla mitään hyvää ärsyyntymisen syytä.
[/quote] Oonko sanonut, ettei saa tehtyä? Tottakai saa tehtyä. Se vaan vaatii pikkasen enemmän duunia kuin pari kyykkäystä, että edes pääsee sinne normaaliin painoon. Totta helvetissä tommonen pienestä mariseminen pistää vituttamaan. Ja miksi edes vingut niistä löllöistäsi? Tee asialle jotain! En minäkään mun läskeistä muille valita, vaikka niitä onkin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go!
[/quote]
Ja laihahan ei ole itsekeskeinen, kun valittaa olemattomista läskeistään, kun ystävällä läskit voivat olla suoranainen terveyshaitta?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go! [/quote] Oliko tämä vitsi? :D vai että minä olen itsekeskeinen tässä kun en jaksa kuunnella jatkuvalla syötöllä turhasta valittamista?
[/quote]
Älä sitten ole hänen seurassaan kun noin vituttaa. Helppo ratkaisu vaikket sitä tajunnutkaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go! [/quote] Oliko tämä vitsi? :D vai että minä olen itsekeskeinen tässä kun en jaksa kuunnella jatkuvalla syötöllä turhasta valittamista?
[/quote]
Älä sitten ole hänen seurassaan kun noin vituttaa. Helppo ratkaisu vaikket sitä tajunnutkaan :)
[/quote] En ole ainoa, jota hänen laihdutuspuheensa ärsyttää. Sääli, että täälläkin löytyy näitä vääristyneen kehonkuvan omaavia, joille onnellisuus on riippuvaista yksistään ulkonäöstä.
Minä olen hoikka ja minulla on läskiä. Hyvin piilotan läskini oikeanlaisiin vaatteisiin, joten ei sitä heti huomaa että minulla olisi ylimääräistä jossain.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:52"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:30"]Huoh, itsekkin olen tämmöinen "hoikkana laihduttaja", ei ne läskit teille ehkä tosiaan näy kun osaa pukeutua sen mukaan, mutta itse haluaisin sen rantakunnonkin kohdilleen. Ja vaikka te olisitte iloisia tälläsestä kropasta jo läskit, niin toiset tavoittelee parempaa. Ja ihan yhtälailla sen läskien laihudutus vinkuminen ärsyttää. [/quote] Kehtaat siis valittaa olemattomista läskeistäsi? Miksi? Ylipainoisen ihmisen läskeistä vinkuminen on ärsyttävää, mutta kyllä se on vielä ärsyttävämpää joltain hernekepiltä kuultuna! Kun ne teidän "läskit" on vaan jotain pientä löysää, jonka saa kiinteyttämällä pois. [/quote] Ne sinunkin läskit saa kyllä pois vaivannäöllä. Jutuista päätellen ylipainoisen seurassa ei omasta painostaan saisi valittaa, koska "hoikka voi tehdä asialle jotain". Niin voi, ja niin voi myös ylipainoinenkin. Eli ei pitäisi olla mitään hyvää ärsyyntymisen syytä. [/quote] Oonko sanonut, ettei saa tehtyä? Tottakai saa tehtyä. Se vaan vaatii pikkasen enemmän duunia kuin pari kyykkäystä, että edes pääsee sinne normaaliin painoon. Totta helvetissä tommonen pienestä mariseminen pistää vituttamaan. Ja miksi edes vingut niistä löllöistäsi? Tee asialle jotain! En minäkään mun läskeistä muille valita, vaikka niitä onkin.
[/quote]
Kuka määrittää sen, että se on vaikeampaa?
Ja oma kuvasi asiasta on vähintäänkin kieroutunut, mikäli luulet "parin kyykkäyksen" riittävän kiinteään vartaloon. Oikeastaan aika jännästä kulmasta lähdet tuolla vähättelyllä, kun et kuitenkaan itse viitsi tehdä mitään saadaksesi itsesi siihen kuntoon, ettei hoikempian painoharmitteluista tarvitsisi ärsyyntyä.
Kannattaa muistaa, että mikäli toisen puheet noin ärsyttävät, niin vikaa on silloin yleensä omassa päässä. Ei toisen puheissa.
Todellakin ärsyttää. Itse olen läski ja tiedän sen ja olen silti aivan tyytyväinen itseeni. Ärsyttää kun ne puhuu alvariinsa laihduttamistarpeesta, joilla ei ole lainkaan ylipainoa ja eniten ärsyttää heidän puheet lihavauusongelmista, mitä vittua se niille kuuluu, jokainen kantaa itse kilonsa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:33"]Myös hoikalla voi olla läskiä!!! [/quote] No hyvin on tämä tapaus "läskinsä" piilottanut, jos sellaista on. Jos on jotain löysää jossain, niin eikö silloin olisi terveellisempää hommata sitä lihasta ja pienentää niin rasvaprosenttia, eikä laihduttaa entisestään? Ap
[/quote]
Pienentää sitä rasvaprosenttia = laihduttaa. Nuo asiat kulkevat käsi kädessä, tai sitten en ole ymmärtänyt asiaa ollenkaan, vaikka uskon kyllä ymmärtäneeni, sen sijaan sinun kohdallasi se ei taida olla aivan selvää?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:58"]
Todellakin ärsyttää. Itse olen läski ja tiedän sen ja olen silti aivan tyytyväinen itseeni. Ärsyttää kun ne puhuu alvariinsa laihduttamistarpeesta, joilla ei ole lainkaan ylipainoa ja eniten ärsyttää heidän puheet lihavauusongelmista, mitä vittua se niille kuuluu, jokainen kantaa itse kilonsa.
[/quote]
Et ainakaan kirjoituksesi perusteella tunnu kovinkaan tyytyväiseltä itseesi, sen verran katkeraa tekstiä. Miksi sinua ärsyttää toisten halu laihtua/olla hoikka? Vittuako se sinulta on poissa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:33"]Myös hoikalla voi olla läskiä!!! [/quote] No hyvin on tämä tapaus "läskinsä" piilottanut, jos sellaista on. Jos on jotain löysää jossain, niin eikö silloin olisi terveellisempää hommata sitä lihasta ja pienentää niin rasvaprosenttia, eikä laihduttaa entisestään? Ap
[/quote]
Pienentää sitä rasvaprosenttia = laihduttaa. Nuo asiat kulkevat käsi kädessä, tai sitten en ole ymmärtänyt asiaa ollenkaan, vaikka uskon kyllä ymmärtäneeni, sen sijaan sinun kohdallasi se ei taida olla aivan selvää?
[/quote] Otapa vielä selvää asioista. Lihas painaa enemmän kuin läski. Näin ollen paino ei välttämättä hoikalla putoa, voi jopa lisääntyä lihasta hankkimalla.
Ootko ap miettinyt, että näet ihmiset aivan eri valossa, kun olet itse ylipainoinen?
Nykyään hoikiksi kutsutaan niitä, jotka olivat ennen normaalipainoisia. Esim. itselläni BMI 22 ja saan jatkuvasti kuulla olevani todella laiha. Nykyihmiset eivät ole myös yksinomaan lihavia vaan myös isokokoisia. Esim. monilla naisilla on todella valtavankokoiset reidet. Suurimmalla osalla tuntemistani naisista esim. 2-kertaiset omiini verrattuna.
Kukaan muu ei voi tietää, miltä ihmisestä tuntuu, kun hän saa lisää kiloja tai tuntee olonsa turvonneeksi.
Tähän voi ehkä verrata sinun tuntemuksesi siitä, kun menet uudelle kampaajalla ja hän leikkaa hiuksesi. Omasta mielestä hiuksistasi tuli kamalat, mutta muiden ihmisten mielestä kampaus sopii sinulle todella hyvin. Silti yrität tehdä hiuksillesi jotain, koska et tunne oloasi kotoisaksi uudessa kampauksessasi.
Hoikka ihminen voi hetken ihmetellä, miksi et tee itsellesi jotain, jos et kerran viihdy pyöreässä vartalossasi. Mutta yleensä hoikka ihminen ei välitä toisten ulkonäöstä mitään. Poikkeuksiakin tietty on, kuten kaikissa asioissa.