Ylläpito, miten olisi rekisteröitymispakko?
Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.
Kommentit (57)
Olishan sekin, mut hiljenee paljon, kun monet hyvät kommentaattorit haihtuu..!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:24"]
Voisi taas vaihteeksi kokeilla. Alkaa olla niin levoton meininki. Joutuisivat nämä häiriköt antamaan tietonsa.
[/quote]
Joo, viimeksikin kaikki antoi ihan oikeat yhteystietonsa ja keskustelu jatkoi muutoksista huolimatta yhtä vireänä kuin ennenkin. Eiku...
Palstalla esitetään mielipiteitä, jotka eivät sovi maailmankuvaani. Vaadin rekisteröintipakkoa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:26"]Meinaatko, että nyt ei raiskaajien hyysääminen jne oikein toimi? Mitä jos nyt ensin itse rekisteröityisit, että kaikki tietää mikä idiootti tukee somppuraiskaajia yms paskaa.
[/quote]
Taidat itse olla vähän tyhmä. Käy peruskoulu loppuun ja mene vaikka töihin.
Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?
Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="12.03.2015 klo 16:27"]Palstalla esitetään mielipiteitä, jotka eivät sovi maailmankuvaani. Vaadin rekisteröintipakkoa.
[/quote]
Lähinnä voisi hieman rauhoittaa. Sinä ja kaltaisesihan itse vaafitte sensuuriyhteiskuntaa ja isoveljeä valvomaan.
Olis se kyllä hyvä, haluaisin tukea kaikista mustimpia neekereitä ja rajoittaa pahan puhumista heistä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"][quote author="Anonyymi nihilisti" time="12.03.2015 klo 16:27"]Palstalla esitetään mielipiteitä, jotka eivät sovi maailmankuvaani. Vaadin rekisteröintipakkoa.
[/quote]
Lähinnä voisi hieman rauhoittaa. Sinä ja kaltaisesihan itse vaafitte sensuuriyhteiskuntaa ja isoveljeä valvomaan.
[/quote]
Perustele.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita.
[/quote]
Miten hyysään raiskareita jos en tue sinun rikollisuuttasi ja ääriajatteluasi? Raiskaukset ei ole ok mutta sinä olet myös ongelma.
En usko, että sanoma rahanhimossaan enää laittaa rekisteröitymispakkoa. Tää palstahan kuoli muutamassa tunnissa kun viimeksi kokeilivat.
Todella vaikea rekisteröityä väärillä tiedoilla.... Not !!!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita. [/quote] Miten hyysään raiskareita jos en tue sinun rikollisuuttasi ja ääriajatteluasi? Raiskaukset ei ole ok mutta sinä olet myös ongelma.
[/quote]
Minkäs rikoksen minä taas olinkaan tehnyt? Sinä sen sijaan yrität estää sananvapauden ja mielipiteen vapauden toteutumista.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]
Olen jonkin verran samaa mieltä. Sitä mukaa kuin rekisteröitymispakot yleistyvät, joutuvat hullut ja eri aatteiden fundamentalistit hakeutumaan niille kanaville, joille vielä vapaasti pääsevät. Mikä lienee Vauva-lehdenkin motiivi ylläpitää vapaata foorumia mielisairaille ja ääriaineksille?
[/quote]
Samaa olen jo pitkään ihmetellyt. Täällä on mm enenmmän kuin missään muualla mamupatjoja, jotka ovat selvästi aivopestyjä, antisemitistisiä, sairasta ääriainesta, joiden raiskaajamamureppanoita tuetaan viimeiseen saakka. Maailman rasistisinta porukkaa eli muslimeja kannatetaan avoimesti, nykyajan natseja ja vauva sallii tämän kaiken.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita. [/quote] Miten hyysään raiskareita jos en tue sinun rikollisuuttasi ja ääriajatteluasi? Raiskaukset ei ole ok mutta sinä olet myös ongelma.
[/quote]
Minkäs rikoksen minä taas olinkaan tehnyt? Sinä sen sijaan yrität estää sananvapauden ja mielipiteen vapauden toteutumista.
[/quote]
Kiihotat kansannryhmää vastaan viiden yksilön toimien perusteella. Vauvafoorumille rekisteröintipakko ei ole sananvapauden rajoittamista.
Eihän se edes ole mikään raiskaus kun toiset toteuttavat oman kulttuurinsa tapoja. Suomalainen yhteiskunta on voittaja kun saa omaan kulttuurinsa rikkautta. Olisimme iloisia ja ylpeitä näiden uusien suomalaisten tekosista.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita. [/quote] Miten hyysään raiskareita jos en tue sinun rikollisuuttasi ja ääriajatteluasi? Raiskaukset ei ole ok mutta sinä olet myös ongelma. [/quote] Minkäs rikoksen minä taas olinkaan tehnyt? Sinä sen sijaan yrität estää sananvapauden ja mielipiteen vapauden toteutumista. [/quote] Kiihotat kansannryhmää vastaan viiden yksilön toimien perusteella. Vauvafoorumille rekisteröintipakko ei ole sananvapauden rajoittamista.
[/quote]
Otan tuon kunnianloukkauksena. Perästä kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:28"]Tosiaan joo. Olisi hyvä tietää millainen tyyppi siellä ehdottaa tuollaista ja hyysää raiskareita. [/quote] Miten hyysään raiskareita jos en tue sinun rikollisuuttasi ja ääriajatteluasi? Raiskaukset ei ole ok mutta sinä olet myös ongelma. [/quote] Minkäs rikoksen minä taas olinkaan tehnyt? Sinä sen sijaan yrität estää sananvapauden ja mielipiteen vapauden toteutumista. [/quote] Kiihotat kansannryhmää vastaan viiden yksilön toimien perusteella. Vauvafoorumille rekisteröintipakko ei ole sananvapauden rajoittamista.
[/quote]
Otan tuon kunnianloukkauksena. Perästä kuuluu.
[/quote]
Ok.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"]
[/quote]
[/quote]
Kiihotat kansannryhmää vastaan viiden yksilön toimien perusteella. Vauvafoorumille rekisteröintipakko ei ole sananvapauden rajoittamista.
[/quote]
Kyse ei ole viidestä yksilöstä, vaan 18-kertaisesta yliedustuksesta. Somalien tapauksessa yliedustus on vielä sitäkin korkeampi.
Samaa mieltä. Huolestuttaa ääri-ilmiöiden voimistuminen. Ei pitäisi tarjota foorumia kiihkoilulle.