Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikkien läskivalitukset ärsyttää!

Vierailija
04.03.2015 |

Mulla niin palaa pinna kaveriin, joka valittaa painostaan jatkuvasti. "Pitäis saada 5-10kg pois ku oon nii läski yhyy." Ja kyseessä on siis normaalipainoinen hoikka ihminen. On ns. täydellinen kroppa, hoikka vyötärö ja jalat timmit, reidet ei osu yhteen. Missään ei todellakaan mitään ylimääräistä. Jos pudottaisi oikeasti 10kg, olisi todella surullinen ilmestys, pahasti alipainoinen. Sellaista sitten ilmeisesti ihannoi ja tavoittelee, anorektista vartaloa. Muutenkin niin epävarma ja ulkonäkökeskeinen ihminen.
Minä olen lihonut hoikasta ylipainoiseksi hiljattain ja kyllä tuommoinen tyhjästä valittaminen ärsyttää entistä enemmän, kun itsellä on ihan oikeasti sitä pudotettavaa ja olisin ikionnellinen kun saisin semmoisen kropan kuin kaverillani. Oletteko te huomanneet samaa ilmiötä hoikilla kavereillanne tai tutuillanne?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, itsekkin olen tämmöinen "hoikkana laihduttaja", ei ne läskit teille ehkä tosiaan näy kun osaa pukeutua sen mukaan, mutta itse haluaisin sen rantakunnonkin kohdilleen. Ja vaikka te olisitte iloisia tälläsestä kropasta jo läskit, niin toiset tavoittelee parempaa. Ja ihan yhtälailla sen läskien laihudutus vinkuminen ärsyttää.

Vierailija
82/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on outoa, että yleensä ne itsensä piilottelijat ja lihavana pitävät ovat niitä, jotka ovat oikeasti kauniita ja hyväkroppaisia luonnostaan. Mistähän tää johtuu? Samalla miettii, miten kamalalta oma pulskempi vartalo heidän silmissään näyttää... :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikooko ap:n kaveri oikeasti kuihduttaa itsensä pois vai haluaako vain huomiota "laihduttamisellaan"? 

Vierailija
84/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]

Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go!

[/quote]

Eikö hoikalta voisi odottaa sen vertaa empatiaa, että jättäisi turhat läskivalitukset pois edes oikeasti ylipainoisten kavereidensa seurassa?

[/quote]

Näin! Saa ne laihat kaverit valittaa ihan mistä vaan mutta oikeasti, kai niilläkin on silmät päässä! Jos ne näkee miten mä kamppailen joka päivä saadakseni tän läskiruhon taas ruotuun niin Miks ne ei voi valittaa mun seurassa vaikka hiuksistaan (jos on pakko valittaa). Miks niiden täytyy oikein hieroa sitä laihuuttaan mun naamaan? En mäkään mee valitteleen alkoholiongelmaiselle siitä miten lauantaina meni vähän yli.. Empaattisia ystäviä my ass.

Vierailija
85/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:45"]Jos olet voinut diagnosoida hänellä olevan pakkomielle, osaat varmaan myös hoitaa sen...

Kannattaisiko sinun puhua terveyden alan ammattilaisille asiasta, jotta pystyisit oikeasti auttaa häntä? Saisit vähän oikeita vinkkejä siitä, miten kaverillesi kannattaisi sanoa.

Ja, vaikka hänellä olisikin pakkomielle (tai jopa anoreksia), niin silti muiden puheilla ei ole mitään merkitystä. Ihminen näkee itsensä lihavana, vaikka peilistä paistaisi pelkät luut. Silloin ei auta kuin alan ammattilaisen apu.

Täällä valittaminen ei oikeasti auta mitään.
[/quote] Auttaa, jos saa yhdenkään läskisanan väärinkäyttäjän silmät aukeamaan.

Vierailija
86/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:38"]

Sen sijaan, että olisit empaattinen ihminen ja ymmärtäisit läskivalituksen taustalla olevan syyn (epävarmuus), ärsyynnyt itsekeskeisesti toisen yksilön laihdutuspuheista :D Way to go!

[/quote]

Eikö hoikalta voisi odottaa sen vertaa empatiaa, että jättäisi turhat läskivalitukset pois edes oikeasti ylipainoisten kavereidensa seurassa?

[/quote]

Näin! Saa ne laihat kaverit valittaa ihan mistä vaan mutta oikeasti, kai niilläkin on silmät päässä! Jos ne näkee miten mä kamppailen joka päivä saadakseni tän läskiruhon taas ruotuun niin Miks ne ei voi valittaa mun seurassa vaikka hiuksistaan (jos on pakko valittaa). Miks niiden täytyy oikein hieroa sitä laihuuttaan mun naamaan? En mäkään mee valitteleen alkoholiongelmaiselle siitä miten lauantaina meni vähän yli.. Empaattisia ystäviä my ass.
[/quote] Niimpä. Jotain tilannetajua voisi olettaa, mutta ei.

Vierailija
87/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:19"]Siis aikooko ap:n kaveri oikeasti kuihduttaa itsensä pois vai haluaako vain huomiota "laihduttamisellaan"? 
[/quote] En tiedä. Voi olla molempia. Huomionhakuinen kyllä on. Ap

Vierailija
88/88 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:19"]Siis aikooko ap:n kaveri oikeasti kuihduttaa itsensä pois vai haluaako vain huomiota "laihduttamisellaan"?  [/quote] En tiedä. Voi olla molempia. Huomionhakuinen kyllä on. Ap

[/quote]

Samanlainen hoikka tuttava minullakin. Puhuu aina itsestään, ulkonäöstä, laihduttamisesta, puristelee "kinkkujaan" ja mittailee ja esittelee reisien väliä, ettei vaan ota reidet yhteen. Huomionhakuinen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän