Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikkien läskivalitukset ärsyttää!

Vierailija
04.03.2015 |

Mulla niin palaa pinna kaveriin, joka valittaa painostaan jatkuvasti. "Pitäis saada 5-10kg pois ku oon nii läski yhyy." Ja kyseessä on siis normaalipainoinen hoikka ihminen. On ns. täydellinen kroppa, hoikka vyötärö ja jalat timmit, reidet ei osu yhteen. Missään ei todellakaan mitään ylimääräistä. Jos pudottaisi oikeasti 10kg, olisi todella surullinen ilmestys, pahasti alipainoinen. Sellaista sitten ilmeisesti ihannoi ja tavoittelee, anorektista vartaloa. Muutenkin niin epävarma ja ulkonäkökeskeinen ihminen.
Minä olen lihonut hoikasta ylipainoiseksi hiljattain ja kyllä tuommoinen tyhjästä valittaminen ärsyttää entistä enemmän, kun itsellä on ihan oikeasti sitä pudotettavaa ja olisin ikionnellinen kun saisin semmoisen kropan kuin kaverillani. Oletteko te huomanneet samaa ilmiötä hoikilla kavereillanne tai tutuillanne?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinun mielestäsi hänellä ei ole ylimääräistä! Jos hänen omasta mielestään liikaa kiloja, niin silloin sinun (tai muiden) mielipiteellä ei ole mitään väliä. Luitko kampaus-vertauksen? Siinäkin on kyse omasta mielipiteestä.

Aina voi sanoa ihmiselle itselleen, että ei jaksa enää kuunnella noita juttuja. Täällä valittaminen on turhaa.

Vierailija
62/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinun mielestäsi hänellä ei ole ylimääräistä! Jos hänen omasta mielestään liikaa kiloja, niin silloin sinun (tai muiden) mielipiteellä ei ole mitään väliä. Luitko kampaus-vertauksen? Siinäkin on kyse omasta mielipiteestä.

Aina voi sanoa ihmiselle itselleen, että ei jaksa enää kuunnella noita juttuja. Täällä valittaminen on turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt kirjoitit aloituksesi kyllä väärään paikkaan :D

Täällähän yleinen virsi on, että normipainoiset ovat uskomattomia läskivalaita. 178/52 on jo auttamatta lihava lihava siiderivalas ja painaa saman verran kuin joku "normipainoinen" av-mamma odottaessaan kahdeksannella kuulla nelosia.

Vierailija
64/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:29"]

35, voit osoittaa työkaverillesi bmi-taulukolla olevasi ylipainoinen ja laihduttamisen tarpeessa, mutta bmi 18-25 on turha lässyttää ylipainosta kun sitä ei ole.

[/quote]

Anteeksi nyt vaan, mutta av-mitoilla kaikki ylo 19 on läskeja. And that's a fact.

Vierailija
65/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:43"]No mä olen bmi 21 ja mulla on selvästi laihdutettavaa. Vaikka käyn salilla! Ei kaikki halua ensin lihoa ylipainoon ja sitten vasta laihduttaa.  [/quote] Pistäpä kuva, niin kauhistellaan kaikki sun kauheita läskejäsi!

[/quote]

En viitsi laittaa kuvaa, mutta vyötätönympärys on 81 cm mikä on terveysriski. Ja nimenomaan laihduttaa pitäisi. En ymmärrä, miksi se on jollekin halveksumisen asia. 

Vierailija
66/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:51"]Ap, nyt kirjoitit aloituksesi kyllä väärään paikkaan :D

Täällähän yleinen virsi on, että normipainoiset ovat uskomattomia läskivalaita. 178/52 on jo auttamatta lihava lihava siiderivalas ja painaa saman verran kuin joku "normipainoinen" av-mamma odottaessaan kahdeksannella kuulla nelosia.
[/quote] Tämä totta. Taitaa olla ihan yleistä tämä kehonkuvan vääristymä, tai sitten kaikki syömishäiriöiset viihtyvät juuri tällä palstalla. Huolestuttavaa jokatapauksessa. Ap

Vierailija
67/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisiko vika se on että lihoit hoikasta läskiksi? Ja itse ainakin olen normaalipainoinen mutta silti ylimääräinen vatsan kohdalla tympäisee ja aloin laihduttamaan sitä pois. Ilmeisesti muidenkin pitäisi lihoa kun sinullekin niin kävi ettei vaan meidän prinsessalle tule paha mieli. Et varmaan valita nälkääkään jos jää lounas väliin kun afrikkalaisia saattaa ärsyttää kun kärsivät oikeasti nälästä..

Vierailija
68/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:43"]No mä olen bmi 21 ja mulla on selvästi laihdutettavaa. Vaikka käyn salilla! Ei kaikki halua ensin lihoa ylipainoon ja sitten vasta laihduttaa.  [/quote] Pistäpä kuva, niin kauhistellaan kaikki sun kauheita läskejäsi!

[/quote]

En viitsi laittaa kuvaa, mutta vyötätönympärys on 81 cm mikä on terveysriski. Ja nimenomaan laihduttaa pitäisi. En ymmärrä, miksi se on jollekin halveksumisen asia. 
[/quote] No ei se yksi sentti nyt mikään hurja terveysriski ole. Juuri oli asiaa tuosta jossain ohjelmassa, että muutama sentti ylimääräistä vyötäröllä ei vielä meinaa mitään. Mutta jos sinua tuo sentti nyt häiritsee, niin voithan siitä kiinteytyä vielä. Varsinaista painon pudottamistarvetta sinulla tuskin on.

Vierailija
69/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:25"]Niin, sinun mielestäsi hänellä ei ole ylimääräistä! Jos hänen omasta mielestään liikaa kiloja, niin silloin sinun (tai muiden) mielipiteellä ei ole mitään väliä. Luitko kampaus-vertauksen? Siinäkin on kyse omasta mielipiteestä.

[/quote] Niin että pitäisi kannustaa vaan kuihduttamaan itsensä? Enkä minä ole ainoa, joka hänelle on sanonut, ettei ole mistä laihduttaa. Tajuatko ollenkaan miten paljon 10kg laihduttaminen jo erittäin hoikasta varresta on? Kylkiluut paistaa jo nyt. Vastuutonta lässyttää, että antaa laihduttaa vaan anorektiseksi. Siinä ei paljon sun kampausvertaukset paina kun tässä on kyseessä sairas pakkomielle. Hyi, mitä ihmisiä täällä. Ap

Vierailija
70/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:43"]No mä olen bmi 21 ja mulla on selvästi laihdutettavaa. Vaikka käyn salilla! Ei kaikki halua ensin lihoa ylipainoon ja sitten vasta laihduttaa.  [/quote] Pistäpä kuva, niin kauhistellaan kaikki sun kauheita läskejäsi! [/quote] En viitsi laittaa kuvaa, mutta vyötätönympärys on 81 cm mikä on terveysriski. Ja nimenomaan laihduttaa pitäisi. En ymmärrä, miksi se on jollekin halveksumisen asia.  [/quote] No ei se yksi sentti nyt mikään hurja terveysriski ole. Juuri oli asiaa tuosta jossain ohjelmassa, että muutama sentti ylimääräistä vyötäröllä ei vielä meinaa mitään. Mutta jos sinua tuo sentti nyt häiritsee, niin voithan siitä kiinteytyä vielä. Varsinaista painon pudottamistarvetta sinulla tuskin on.

[/quote]

Niin, jos se vyötäröläski ei ole kadonnut vuosien salitreenillä, niin miten mielestäsi tämä kiinteytyminen tulisi tehdä? Jos laihduttaa ei pidä? 

Vierailija
71/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:56"]Kaverisiko vika se on että lihoit hoikasta läskiksi? Ja itse ainakin olen normaalipainoinen mutta silti ylimääräinen vatsan kohdalla tympäisee ja aloin laihduttamaan sitä pois. Ilmeisesti muidenkin pitäisi lihoa kun sinullekin niin kävi ettei vaan meidän prinsessalle tule paha mieli. Et varmaan valita nälkääkään jos jää lounas väliin kun afrikkalaisia saattaa ärsyttää kun kärsivät oikeasti nälästä..
[/quote] No voi hellanlettas, mikäs yksinkertaisuus se sieltä tänne löysi! Olenko jossain väittänyt kaverini syyksi omaa lihomistani? No en ole. Pikkuisen suhteellisuudentaju kadoksissa, jos normaalipainoisena vinkuu olevansa läski. Siitä tässä oli kyse tiivistettynä. Ap

Vierailija
72/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:45"] [quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:43"]No mä olen bmi 21 ja mulla on selvästi laihdutettavaa. Vaikka käyn salilla! Ei kaikki halua ensin lihoa ylipainoon ja sitten vasta laihduttaa.  [/quote] Pistäpä kuva, niin kauhistellaan kaikki sun kauheita läskejäsi! [/quote] En viitsi laittaa kuvaa, mutta vyötätönympärys on 81 cm mikä on terveysriski. Ja nimenomaan laihduttaa pitäisi. En ymmärrä, miksi se on jollekin halveksumisen asia.  [/quote] No ei se yksi sentti nyt mikään hurja terveysriski ole. Juuri oli asiaa tuosta jossain ohjelmassa, että muutama sentti ylimääräistä vyötäröllä ei vielä meinaa mitään. Mutta jos sinua tuo sentti nyt häiritsee, niin voithan siitä kiinteytyä vielä. Varsinaista painon pudottamistarvetta sinulla tuskin on.

[/quote]

Niin, jos se vyötäröläski ei ole kadonnut vuosien salitreenillä, niin miten mielestäsi tämä kiinteytyminen tulisi tehdä? Jos laihduttaa ei pidä? 
[/quote] Ehkäpä sun keho kertoo, että olet hyvä tuollaisena, jos olet jo vuosia treenannut? Vyötäröläski kun on sentti liikaa suosituksiin nähden, jep :)

Vierailija
73/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet voinut diagnosoida hänellä olevan pakkomielle, osaat varmaan myös hoitaa sen...

Kannattaisiko sinun puhua terveyden alan ammattilaisille asiasta, jotta pystyisit oikeasti auttaa häntä? Saisit vähän oikeita vinkkejä siitä, miten kaverillesi kannattaisi sanoa.

Ja, vaikka hänellä olisikin pakkomielle (tai jopa anoreksia), niin silti muiden puheilla ei ole mitään merkitystä. Ihminen näkee itsensä lihavana, vaikka peilistä paistaisi pelkät luut. Silloin ei auta kuin alan ammattilaisen apu.

Täällä valittaminen ei oikeasti auta mitään.

Vierailija
74/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kostan välillä (aikuismaista, kyllä) duunissa todella lihavan pomoni päänaukomiset valittamalla kovaan ääneen hoikkaakin hoikemmalle kollgalleni, kuinka on mukavaa kun kilot tippuu vaikkei mitään tee/kuinka pitäisi pudottaa pari kiloa kun on taas niin turvonnut olo.

Olemme kummatkin todella hoikkia ja pomo taas ainainen laihduttaja. Hän kyseistää tasaiseen tahtiin ammattitaitoni, minä tietty isken läskeihin, kun ammattitaidosta ei tämän sankarin kohdalla voi edes puhua.

Vierailija
75/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylipainoinen, mutta silti mahan seudulla on niin paljon läskiä, että se ei kyllä varmasti ole terveellistä. Ei sitä pelkkää painoa voi tuijottaa.

Vierailija
76/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:33"]

Myös hoikalla voi olla läskiä!!!

[/quote]

Jos hoikalla on läskiä, niin oikea suunta olisi kuntosali eikä laihdutuskuuri.

[/quote]

ööh.. eikö meillä kaikilla pidäkin olla x määrä/prosenttia "lläskiä" eli rasvaa kehossa? Muutenhan hormonitoimintakin lakkaa.

Vierailija
77/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:33"]

Myös hoikalla voi olla läskiä!!!

[/quote]

Jos hoikalla on läskiä, niin oikea suunta olisi kuntosali eikä laihdutuskuuri.

[/quote]

ööh.. eikö meillä kaikilla pidäkin olla x määrä/prosenttia "lläskiä" eli rasvaa kehossa? Muutenhan hormonitoimintakin lakkaa.
[/quote] Niin. Naisen kehossa kuuluu olla tietty määrä rasvaa. Tämähän on vaan monilta hämärtynyt jo kauan sitten entisen anoreksia ja nykyisen fitnessvartalo buumin takia.

Vierailija
78/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 12:56"]Kaverisiko vika se on että lihoit hoikasta läskiksi? Ja itse ainakin olen normaalipainoinen mutta silti ylimääräinen vatsan kohdalla tympäisee ja aloin laihduttamaan sitä pois. Ilmeisesti muidenkin pitäisi lihoa kun sinullekin niin kävi ettei vaan meidän prinsessalle tule paha mieli. Et varmaan valita nälkääkään jos jää lounas väliin kun afrikkalaisia saattaa ärsyttää kun kärsivät oikeasti nälästä..
[/quote] No voi hellanlettas, mikäs yksinkertaisuus se sieltä tänne löysi! Olenko jossain väittänyt kaverini syyksi omaa lihomistani? No en ole. Pikkuisen suhteellisuudentaju kadoksissa, jos normaalipainoisena vinkuu olevansa läski. Siitä tässä oli kyse tiivistettynä. Ap
[/quote]

Läskeys on suhteellista ja katsojan silmissä.

Vierailija
79/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielummin ihan kunnolla läski jokapaikasta kun alipainoinen jolla läskiä esim mahassa ja reisissä. Näyttää paljon rumemmalta laiha ihminen jolla maha ym makkaroita T. Alipainoinen jolla läskiä esim mahassa ja reisissä

Vierailija
80/88 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:31"]

Mulla niin palaa pinna kaveriin, joka valittaa painostaan jatkuvasti. "Pitäis saada 5-10kg pois ku oon nii läski yhyy." Ja kyseessä on siis normaalipainoinen hoikka ihminen. On ns. täydellinen kroppa, hoikka vyötärö ja jalat timmit, reidet ei osu yhteen. Missään ei todellakaan mitään ylimääräistä. Jos pudottaisi oikeasti 10kg, olisi todella surullinen ilmestys, pahasti alipainoinen. Sellaista sitten ilmeisesti ihannoi ja tavoittelee, anorektista vartaloa. Muutenkin niin epävarma ja ulkonäkökeskeinen ihminen. Minä olen lihonut hoikasta ylipainoiseksi hiljattain ja kyllä tuommoinen tyhjästä valittaminen ärsyttää entistä enemmän, kun itsellä on ihan oikeasti sitä pudotettavaa ja olisin ikionnellinen kun saisin semmoisen kropan kuin kaverillani. Oletteko te huomanneet samaa ilmiötä hoikilla kavereillanne tai tutuillanne?

[/quote]

Mulla on kanssa tällainen tuttu,taitaa nyt olla kokoa 36 ja jatkuvasti "laihduttaa."Toisaalta hän on muutenkin pinnallinen bimbo,joten ei juurikaan häiritse,lähinnä huvittaa että huolensa kullakin.Onhan se mukavaa,jos elämässä ei ole suurempai  huolai kuin  joku sadan gramman ylipaino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä