Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
501/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hidastelee sänkyyn menon kanssa kun kaikki muu on jo loksahtanut kohdalleen, niin itsellä tulee fiilis, että kyse on aseksuaalista, joka vain feikkaa hitaasti etenemisellä. Haluaa olla seksittömässä suhteessa ja se ei minua kiinnosta. Eli aina nämä suhteet on kuollut.

Vierailija
502/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mies pitää koeajaa. En ole tosissani miehen kanssa, joka on huono seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku hidastelee sänkyyn menon kanssa kun kaikki muu on jo loksahtanut kohdalleen, niin itsellä tulee fiilis, että kyse on aseksuaalista, joka vain feikkaa hitaasti etenemisellä. Haluaa olla seksittömässä suhteessa ja se ei minua kiinnosta. Eli aina nämä suhteet on kuollut.

Meillä minä olin se, joka hidastin etenemistä. Mutta minä haluaisin enemmän seksiä. Useammin, pidempään, monenlaista. 

Vierailija
504/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten, kun huomaa että ollaan seksuaalisesti ihan yhteensopimattomat? Kun se asia ei selviä puhumalla ja tutustumalla muuten, ei vaikka jauhettaisiin maailman tappiin. 

Huonointa seksiä taisi olla sen kanssa, jonka kanssa nuorena odotettiin 6 kk, kun se muka oli moraalista ja itse oli epävarma, että mitä jos ihmiset puhuvat tms ihan turhanaikaista. Ei ihmiset puhu, ellei sitä seksielämää ole jokatoisen vastaantulijan kanssa, ketään normaalia ulkopuolista ei edes kiinnosta.

Aika huono ennuste on suhteelle, jossa ei pystytä puhumaan seksimieltymyksistä ennen seksiä. Tuo johtaa nopeasti pattitilanteeseen, kun ei pystytä puhumaan. Tulee riitelyä ja syyttelyä, painostetaan ja yritetään muuttaa toista. Helpompaa olisi kun olisi etukäteen kertonut, että itse muuten inhoan anaaliseksiä tai sitomisleikkejä. Miten voi olla niin vaikeaa tutustua rauhassa?

Vierailija
505/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään siitä, että mikäli kyseessä on potentiaalinen elämänkumppani, sillä ei ole mitään merkitystä milloin sitä seksiä harrastetaan.  

Vierailija
506/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kuulla, että mikä järki siinä odottamisessa on? Miksi se on rauhassa tutustumista? Minkä rauhan se seksi rikkoo?

Eiköhän se ole niin, että jos kaksi ihmistä haluaa sänkyyn niin ne menee, aivan sama monennetko treffit on menossa. Jos toinen ei halua, niin sehän johtuu siitä, että ei halua sitä toista ihmistä riittävästi eikä ole seksin tarvetta. Miksi siitä pitää tehdä hirveä draama? Eri asia, jos toinen haluaa "vain" seksiä. Silloinhan se ei ole mitään parisuhteen etsimistä. Mutta onko se automaattinen turn off, jos toinen haluaa seksiä? Eikö se ole aivan luontainen ihmisen tarvehierarkiaan kuuluva asia?

Mä en kyllä tajua näitä, jotka haluaa treffailla kuukausikaupalla ja sitten todetaan, että joo, tämä oli tässä, en näköjään syttynyt sulle riittävästi mennäkseni sänkyyn. Eiköhän sen aika pitkälle ensi näkemällä huomaa, jos toisen kanssa ei halua sänkyyn. Toinen siinä sitten toiveikkaana on odotellut, että koskakohan ne tunteet sitten on riittävällä tasolla, että vois ehdottaa, ettei mene vaan fiilikset. Ja sitten nämä hitaastilämpiävät varmaan loukkaantuu verisesti, jos deittailukumppani on samalla käynyt jonkun toisen kanssa treffeillä, josta on saanut seksiä. Pidetään vähän niin kuin selibaatissa sitä toista, että jos sä mua riittävästi arvostat niin odotat puoli vuotta kassit sinisinä, että multa irtoo... aikamoista vallan käyttöä.

Vierailija
507/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, jos kyseessä sellainen mies jonka otan tunteella keveästi, mutta on vetovoimaa niin von mennä seksiin. Koska on sama ja se jos hän haluaa tavata tai ei jatkossa.

Mutta jos mies on sellainen, että on vetovoimaa, mutta myös potentiaalinen vakampi suhde hänen kanssaan mahdollista niin etenen hitaasti.

Koska minulle ei silloin ole sama ja että haluaako tavata jatkossa. Minulle on tärkeää tutustua ja vahvistaa tunnetta, että molemmat ajattelemme samoin.

En halua pilata alkavaa, mahdollisestu hyvinkin hienoa suhdetta hätäilemällä.

Joskus on vain niin, se on totisinta totta, että liian nopea seksi jotenkin ei vain tunnu hyvältä idealta.

Mielestäni on jotenkin ihanaa ja hellyyttävää jälkeenpäin kun jo ollaan yhdessä ajoittain muistella niitä aikoja ennenkuin etenimme seksiin. Sitä lempeää yhdessäoloa, tunteiden tunnustelua ja toiseen tutustumista.

Uskokaa, se on sen arvoista. Oikean kumppanin kanssa.

Se on myös eräs keino aika-ajoin muistuttaa toisillemme miten hienoa on, että kumpikin ajatteli samoin ja kokea, että tämä ihminen ja suhde on tärkeä.

Mitä ihmeen muistelemista keskenään suhteen alusta on jos se on ollut joku hätäinen pano, ehkä vielä kännissä.

Ei niin kovin hohdokasta tai voimaa antavaa.

Mitäs sitten kun kaksi järkevää ja yksissä tuumin rauhassa tutustelevaa ihmistä ensitreffien jälkeen yksinkertaisesti sekoaa toisiinsa, kun ensimmäinen kosketus saa unohtamaan mikä on soveliasta ja missä järjetyksessä asioiden pitäisi tapahtua. On siinä paljonkin muisteltavaa. Miten siinä

voisi edes olla oikean ihmisen kanssa mitään epähohdokasta?

Kuten sanoin, joku hätäinen, ehkä kännipano, minulle oudon ihmisen kanssa ei ole minulle hohdokasta. Lisäksi en osaisi olla kovin luonteva tai vapautunut kun toisen tuttuus puuttuu. Sehän nyt on yleensäkin aika oletettavaa ihmisen ollessa kyseessäa, että oudon ihmisen kanssa ei pysty olemaan luonteva heti intiimisti. Enkä edes halua.

Oikeastaan outoa on jos joku siihen pystyy.

Sitä aina näissä ketjuissa ihmettelenkin miten joku pystyy olemaan kaikkein intiimimmin mitä on ihmiselle mahdollista ihan tuosta vaan.

Me olemm erilaisia.

Vierailija
508/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla olin tosissani päättänyt että valvon koko yön mutta silti menin nopeasti sänkyyn kun kello tuli kymmenen.

Vierailija
509/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olin se, joka hidastin etenemistä. Mutta minä haluaisin enemmän seksiä. Useammin, pidempään, monenlaista. 

Eli hidastelemalla löysit itsellesi vielä epäseksuaalisemman ihmisen kuin itse olet. Mikäpä siinä, onnea teille. Ei silti sovi ohjenuoraksi normaalisti seksistä nauttiville.

Vierailija
510/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hidastelemalla löysit itsellesi vielä epäseksuaalisemman ihmisen kuin itse olet. Mikäpä siinä, onnea teille. Ei silti sovi ohjenuoraksi normaalisti seksistä nauttiville.

Kyllä se mies oli niin halukas ennen kuin mentiin sänkyyn. Varmaan olen pettymys. 

Vierailija
511/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla niin tyhmä, että ei hyväksy tosiasioita?

Vierailija
512/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään siitä, että mikäli kyseessä on potentiaalinen elämänkumppani, sillä ei ole mitään merkitystä milloin sitä seksiä harrastetaan.  

Kyllä, ja miten ikinä kaksi toisiinsa rakastuvaa ihmistä suhteensa aloittavat, se tuntuu jälkikäteen oikealta tavalta, oikean ihmisen kanssa. Vähän kuin kuoleva ihminen voi katsoa taaksepäin ja miettiä että tuli sittenkin tehtyä oikeat valinnat kun elämä tietystä tajunnantilasta tarkasteltuna näyttää merkityksellisten risteysten jatkumolta, samalla tavoin tulevaisuudessa voit muistella rakkaasi kanssa sitä mistä kaikki alkoi ja että asiat menivät juuri kuten piti. Yhteinen matka antaa ensitapaamiselle sille kuuluvan merkityksen, elämää et voi käsikirjoittaa etukäteen. Tai voit, mutta siitä voi tulla novellikokoelma täynnä hienoja alkuja, jotka eivät koskaan johtaneetkaan mihinkään.

Vierailija
513/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi, niin ei toimi suhdekkaan. Sen takia seksipuolen toimivuus on hyvä varmistaa nopeasti. Olisi karmea tilanne että rakastuisi johonkin jonka kanssa seksi olisi hirveää.

Mutta seksi ei koskaan ole hyvää ekalla kerralla... Se on hyvää ja toimivaa vasta kun kumppani on tuttu...

Vierailija
514/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen kanssa joutuu sekstailemaan, jos sillä aloittaa tutustumisen. Himo ja ihastuminen ovat täysin eri asioita. Nopeasti seksiin päättää suhteen myös nopeasti, jos seksi ei ole täydellistä, koska mitään muuta yhteistä ei silloin ole ja kaikki perustuu seksiin. Seksi on myös tosi vajaavaista ilman tunteita eli tuo on suoraan tilaus huonolle seksille ja suhteen päättymiselle.

Vierailija
515/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se joka ei hidastele, on jakorasia.

Vierailija
516/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se joka ei hidastele, on jakorasia.

Mies saa vaimon, jolla on ollut satoja kumppaneita ja herpes.

Vierailija
517/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kanssa joutuu sekstailemaan, jos sillä aloittaa tutustumisen. Himo ja ihastuminen ovat täysin eri asioita. Nopeasti seksiin päättää suhteen myös nopeasti, jos seksi ei ole täydellistä, koska mitään muuta yhteistä ei silloin ole ja kaikki perustuu seksiin. Seksi on myös tosi vajaavaista ilman tunteita eli tuo on suoraan tilaus huonolle seksille ja suhteen päättymiselle.

Ei sitä seksiä olekkaan tarkoitus väkisin harrastaa. Kyse on nyt siitä, että pihtaa väkisin vain koska kuvittelee seksin odottelun olevan edellytys vakavalle ihmisuhteelle.

Vierailija
518/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta voisi olla muualla, kuin sängyssä...

Vierailija
519/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoinen keskustelu kaikenkaikkiaan. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku mieltää seksuaalisuuden olevan joku erillinen osa-alue ihmisestä. En siis ajattele, että tutustuisin mahdolliseen kumppaniin ensin ihmisenä ja vasta sitten seksuaalisena olentona. Haen kumppania ensisijaisesti parisuhteeseen, johon kuuluu myös seksi, joten hyvä seksuaalinen yhteensopivuus on olennainen osa kumppanin ihmisyyttä. 

En myöskään pidä ajatuksesta, että mies osoittaisi kunnioittavansa naista sillä, ettei halua tämän kanssa seksiä. Tällöinhän nainen käyttää ja näyttää valta-asetelmaa vaatien tätä mystistä kunnioitusta kieltämällä seksin kummaltakin suhteen alussa. Kuulostaa tunkkaiselta tuulahdukselta 50-luvulta, jolloin hyvät tyttöystävät ja vaimot mitattiin ja arvotettiin seksin vähyydellä. Vain huonot naiset olivat seksuaalisesti aktiivisia. Pitää myös muistaa, että henkilö, joka ei alkuun ole seksuaalisesti halukas on sitä harvoin myöhemminkään.

Samalla tavalla se nainen saa mieheltä seksiä kuin mies naiselta. Olemme eläneet suhteellisen tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jo vuosikymmeniä ja voin olla aloitteellinen seksissä. Minulle naisena seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeää ja näen parhaaksi sitä myös kokeilla aikaisessa vaiheessa. En halua kiintyä ja olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa en nauti seksistä.

Tämä EI liity mitenkään seksuaaliseen halukkuuteen, sillä seksistä pidättäytyminen on VALINTA eikä halu-kysymys.

Myöskään mitkään tasa-arvokysymykset ja muu jargoni ei tähän liity, sillä tutustuminen ensin ystävänä on tutustumista ystävänä, ei mitään sukupuoleen liittyvää.

Eli pointti ei ole joku keinotekoinen "kunnollisuus" vaan tutustuminen ilman seksin mustaa aukkoa.

Ap

Sinulla on kyllä kummallisia kielikuvia kun sitten kuitenkin sanot koko ajan suhtautuvasi asiaan neutraalisti ilman arvolatauksia.

Ei tuohon liity mitään _arvolatausta_ vaan ihan se käytännön seikka, että sitten menee kauniit kesäpäivät ja kivat tutustumishetket ja kaikki ohi, kun ollaan vaan siellä sängyssä koko ajan ja elämä menee sellaiseksi jähimiseksi, että kohta vaan masentaa se lazy ass mood mikä siitä lopulta tulee.

Miehillä on vielä usein niin voimakas ja hallitseva energia, että se sekoittaa elämää ja saa olla koko ajan tarkkana, ettei mene siihen mukaan.

Ap

Oletko oikeasti AP sitä mieltä, että jos kerran "annat" miehelle, niin sen jälkeen ette tee yhtään mitään muuta kuin peuhaatte sängyssä?

Kyllä nämä on nähdäkseni jaettavissa kahteen luokkaan:

-miehet jotka ehdottelee tekemisiä (esim. mennään melomaan, saareen, rannalle, seikkailupuistoon jne. ja näiden kanssa saa aikaiseksi kaikkea eikä elämä mene sekaisin - eivätkä nämä yritä seksiä)

-miehet jotka eivät ehdottele tekemisiä, vaan seksiin viittavia asioita ja jos se sinne seksiin menee, niin sitten jähitään ja ollaan ihan rytmit sekaisin sängyn pohjalla miten sattuu, elämänhallinta lähtee jne.

Ap

Nyt oli niin sekavaa settiä, että ei tätä voi kukaan muu ymmärtää.

Entä jos mies ehdottaa vaikka parin tapaamisen jälkeen melontareissua. Meloskelette kauniina kesäpäivänä saareen, jossa nautitte eväät, ja homma eskaloituu siihen, että harrastatte spontaania ja villiä luontoseksiä. Sen jälkeen käytte uimassa, makailette kalliolla sylikkäin ja melotte takaisin rantaan.

Mitä "jähimistä" esimerkiksi tuossa olisi? Yleensä aktiivisille ulkoilmaihmisille seksi ja reipas ulkoilu eivät ole toisiaan poissulkevia asioita.

Ei kuulosta hyvältä, haluaisin tietää etukäteen jos on tulossa ensimmäinen seksikerta.

Tuollainen spontaani saariseksi olisi ok sitten kun seksielämä on jo normaaliasetus siinä ihmissuhteessa.

Ja siis en osaa selittää, mutta miehillä on usein sellainen hallitseva energia ja vaativa tapa olla, mikä häiritsee elämää. Eli ahdistaa vähän tuokin skenaario, jossa menisin saareen. 

Miehen pitäisi olla tosi kamu, ettei ahdistaisi. Eli olen tämänkin tajunnut iän myötä, että miehen pitää olla tosi kamu ja yhtä helppo kuin ystävien. Siis seuralaisena.

Ap

Sinun kannattaisi siksi miettiä miksi vedät nyt puoleesi seksimaanikkoja etkä sellaisia miehiä joita haluaisit.

No koska olen sexy ja minulla on korkea libido? Se ehkä jotenkin on aistittavissa minusta?

Se ei vaan tarkoita sitä, että haluaisin seksiä kovin helposti kenenkään kanssa tai että en haluaisi tutustua paremmin ensin. Ja että miehen täytyy olla myös kamu, eikä vain rakastaja.

Minulla on mielikuva miehestä joka olisi minulle täydellinen, mutta en tiedä missä sellaisen voisi tavata.

Uskon kyllä, että sellainen voisi olla olemassa.

Ap

Ai, tämän ketjun aihe oli lopulta humble brag. Kiitos tästä :)

Moni seksikäs korkean libidon henkilö viettää seksuaalisesti tyydyttävää elämää ja muutenkin tasapainoista elämää myös suhteessa ollessaan. Jos sinulla tai kumppaneillasi on taipumus jähiytyä kotihiiriksi, se johtuu muusta kuin viehätysvoimasta tai libidosta :D

Vierailija
520/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa mielenkiintoinen keskustelu kaikenkaikkiaan. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joku mieltää seksuaalisuuden olevan joku erillinen osa-alue ihmisestä. En siis ajattele, että tutustuisin mahdolliseen kumppaniin ensin ihmisenä ja vasta sitten seksuaalisena olentona. Haen kumppania ensisijaisesti parisuhteeseen, johon kuuluu myös seksi, joten hyvä seksuaalinen yhteensopivuus on olennainen osa kumppanin ihmisyyttä. 

En myöskään pidä ajatuksesta, että mies osoittaisi kunnioittavansa naista sillä, ettei halua tämän kanssa seksiä. Tällöinhän nainen käyttää ja näyttää valta-asetelmaa vaatien tätä mystistä kunnioitusta kieltämällä seksin kummaltakin suhteen alussa. Kuulostaa tunkkaiselta tuulahdukselta 50-luvulta, jolloin hyvät tyttöystävät ja vaimot mitattiin ja arvotettiin seksin vähyydellä. Vain huonot naiset olivat seksuaalisesti aktiivisia. Pitää myös muistaa, että henkilö, joka ei alkuun ole seksuaalisesti halukas on sitä harvoin myöhemminkään.

Samalla tavalla se nainen saa mieheltä seksiä kuin mies naiselta. Olemme eläneet suhteellisen tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jo vuosikymmeniä ja voin olla aloitteellinen seksissä. Minulle naisena seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeää ja näen parhaaksi sitä myös kokeilla aikaisessa vaiheessa. En halua kiintyä ja olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa en nauti seksistä.

Tämä EI liity mitenkään seksuaaliseen halukkuuteen, sillä seksistä pidättäytyminen on VALINTA eikä halu-kysymys.

Myöskään mitkään tasa-arvokysymykset ja muu jargoni ei tähän liity, sillä tutustuminen ensin ystävänä on tutustumista ystävänä, ei mitään sukupuoleen liittyvää.

Eli pointti ei ole joku keinotekoinen "kunnollisuus" vaan tutustuminen ilman seksin mustaa aukkoa.

Ap

Sinulla on kyllä kummallisia kielikuvia kun sitten kuitenkin sanot koko ajan suhtautuvasi asiaan neutraalisti ilman arvolatauksia.

Ei tuohon liity mitään _arvolatausta_ vaan ihan se käytännön seikka, että sitten menee kauniit kesäpäivät ja kivat tutustumishetket ja kaikki ohi, kun ollaan vaan siellä sängyssä koko ajan ja elämä menee sellaiseksi jähimiseksi, että kohta vaan masentaa se lazy ass mood mikä siitä lopulta tulee.

Miehillä on vielä usein niin voimakas ja hallitseva energia, että se sekoittaa elämää ja saa olla koko ajan tarkkana, ettei mene siihen mukaan.

Ap

Oletko oikeasti AP sitä mieltä, että jos kerran "annat" miehelle, niin sen jälkeen ette tee yhtään mitään muuta kuin peuhaatte sängyssä?

Kyllä nämä on nähdäkseni jaettavissa kahteen luokkaan:

-miehet jotka ehdottelee tekemisiä (esim. mennään melomaan, saareen, rannalle, seikkailupuistoon jne. ja näiden kanssa saa aikaiseksi kaikkea eikä elämä mene sekaisin - eivätkä nämä yritä seksiä)

-miehet jotka eivät ehdottele tekemisiä, vaan seksiin viittavia asioita ja jos se sinne seksiin menee, niin sitten jähitään ja ollaan ihan rytmit sekaisin sängyn pohjalla miten sattuu, elämänhallinta lähtee jne.

Ap

Nyt oli niin sekavaa settiä, että ei tätä voi kukaan muu ymmärtää.

Entä jos mies ehdottaa vaikka parin tapaamisen jälkeen melontareissua. Meloskelette kauniina kesäpäivänä saareen, jossa nautitte eväät, ja homma eskaloituu siihen, että harrastatte spontaania ja villiä luontoseksiä. Sen jälkeen käytte uimassa, makailette kalliolla sylikkäin ja melotte takaisin rantaan.

Mitä "jähimistä" esimerkiksi tuossa olisi? Yleensä aktiivisille ulkoilmaihmisille seksi ja reipas ulkoilu eivät ole toisiaan poissulkevia asioita.

Ei kuulosta hyvältä, haluaisin tietää etukäteen jos on tulossa ensimmäinen seksikerta.

Tuollainen spontaani saariseksi olisi ok sitten kun seksielämä on jo normaaliasetus siinä ihmissuhteessa.

Ja siis en osaa selittää, mutta miehillä on usein sellainen hallitseva energia ja vaativa tapa olla, mikä häiritsee elämää. Eli ahdistaa vähän tuokin skenaario, jossa menisin saareen. 

Miehen pitäisi olla tosi kamu, ettei ahdistaisi. Eli olen tämänkin tajunnut iän myötä, että miehen pitää olla tosi kamu ja yhtä helppo kuin ystävien. Siis seuralaisena.

Ap

Ei pahalla, mutta miehenä kuulostat juuri sellaiselta naiselta, josta on ehdottomasti pysyttävä kaukana. Ei seksin takia, vaan näiden "hallitseva energia" -juttujen takia.

Eli miehen pitäisi olla vähän niin kuin Majakovskin runoelman mies, joka kertoo että ei ole edes mies, vaan pilvi housuissa, ennen kuin seurassasi edes voisi olla.

Kommenteistasi välittyi kuva niin ahdistavasta naisesta, että alkoi itseänikin jo ahdistaa. Et todennäköisesti ole miesten kanssa seurustelua varten, kannattaisi kiinnostua naisista.

Minä taas olen nainen ja kiinnostunut naisista, muta sinä kuulostat aika kuumalta noiden Majakovski-juttujesi kanssa 🔥

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi