Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?
Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??
Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?
Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?
Kommentit (828)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärtänyt.
En minäkään. Ennen seksiä harrastettiin vasta, kun liitto oli vakiintunut. Nykyään seksiä harrastetaan ilmeisesti sen liiton asemesta.
Seksitaudit jyllää, kiva mennä sitten naimisiin.
Kun odottaa vauvaa niin tuo herpes kysytään neuvolassa, jos se oireilee, kun on synnytys niin joudutaan tekemään keisarinleikkaus vauvan vuoksi ettei tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärtänyt.
En minäkään. Ennen seksiä harrastettiin vasta, kun liitto oli vakiintunut. Nykyään seksiä harrastetaan ilmeisesti sen liiton asemesta.
Seksitaudit jyllää, kiva mennä sitten naimisiin.
Ei taida suu juttuja olla, kun on tuo herpes, kun se tarttuu oireettomanakin kondomin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisten ihmisten pitäisi pelata jotain vaikeasti tavoiteltavaa tms. teennäistä? Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin kiinnostaahan se seksikin. Jos seksi ei ala aika nopeasti kiinnostamaan, niin ei se ala missään vaiheessa.
Ei minulla liity mitään tuollaista ”vaikeasti tavoiteltava”-ajatusta tähän, vaan yksinkertaisesti koen seksin helposti sekoittavan tutustumista ja rauhallinen ystävä-pohjainen tutustuminen enempi mieleeni.
Miehestä tulee myös herkästi pelimies-vibat, jos se yrittää heti seksiä.Se taas ei liity asiaan mitenkään, että kiinnostaako seksi, sillä sitä ei tarvitse silti harrastaa heti.
Eikä mielestäni kannata. Minua haluttaa kyllä seksiä päivittäin, mutta en halua sitä heti uuden ihmisen kanssa jos on aie tutustua.Ap
Tuosta tulee jotenkin sellainen kuva että sinusta ihmisessä on kaksi ihan irrallista puolta, se "oikea ihminen" ja sitten se seksipuoli. Tiedän että osa ihmisistä ajattelee jotenkin noin. Itse taas haluan nähdä ihmiset kokonaisuuksina jossa nämä puolet ovat erottamattomasti yhdessä. En siis koe tutustuvani ihmiseen kunnolla jos joku puoli hänestä jätetään kokonaan pois tai piiloon.
Kun ihastun, haluan myös lähelle. Kun haen kumppania tositarkoituksella, myös läheisyyden pitää toimia ja tuntua hyvältä. Meillä pitää olla samanlainen läheisyyden kieli, että se voi toimia pitkällä tähtäimellä. Kun olen oikein innoissani jostain miehestä, en edes pysty olla pyrkimättä hänen lähelle.
Minulla on 8 vuoden suhde, joka roihahti ensinäkemältä. Vain käytännön esteiden takia se johti sänkyyn vasta toisilla treffeillä.
Miksi en menisi sänkyyn, jos olen kiinnostunut?
Minulla sama, jos kyseessä sellainen mies jonka otan tunteella keveästi, mutta on vetovoimaa niin von mennä seksiin. Koska on sama ja se jos hän haluaa tavata tai ei jatkossa.
Mutta jos mies on sellainen, että on vetovoimaa, mutta myös potentiaalinen vakampi suhde hänen kanssaan mahdollista niin etenen hitaasti.
Koska minulle ei silloin ole sama ja että haluaako tavata jatkossa. Minulle on tärkeää tutustua ja vahvistaa tunnetta, että molemmat ajattelemme samoin.
En halua pilata alkavaa, mahdollisestu hyvinkin hienoa suhdetta hätäilemällä.
Joskus on vain niin, se on totisinta totta, että liian nopea seksi jotenkin ei vain tunnu hyvältä idealta.
Mielestäni on jotenkin ihanaa ja hellyyttävää jälkeenpäin kun jo ollaan yhdessä ajoittain muistella niitä aikoja ennenkuin etenimme seksiin. Sitä lempeää yhdessäoloa, tunteiden tunnustelua ja toiseen tutustumista.
Uskokaa, se on sen arvoista. Oikean kumppanin kanssa.
Se on myös eräs keino aika-ajoin muistuttaa toisillemme miten hienoa on, että kumpikin ajatteli samoin ja kokea, että tämä ihminen ja suhde on tärkeä.
Mitä ihmeen muistelemista keskenään suhteen alusta on jos se on ollut joku hätäinen pano, ehkä vielä kännissä.
Ei niin kovin hohdokasta tai voimaa antavaa.
Jos seksi ei kiinnosta alussa, niin ei se kiinnosta myöhemminkään. Siinä on vain pihtari tarjolla.
Play hard to get - on parempi antaa miehenkin sitten pettyä ajan kanssa.
Kun on tapailtu pitkään niin tavallaan panokset jo korkealla - vaikka sitten sängyssä pettymys, niin voihan sitä itselleen selitellä parhain päin, miksi loppuelämän jakaa petiä jonkun prinssinakkisen kanssa, jolla seisokki häiriöt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en menisi sänkyyn, jos olen kiinnostunut?
Jos ihminen on ennestään tuntematon en menisi heti sänkyyn vaikka olisin kiinnostunut.
Ehdin kyllä katsomaan ne muutamat treffit. Ei se kiinnostus kait siitä katoa. Ja jos katoaa niin ei voi mitään, emme olleet sopivat toisillemme, miksi silloin seksiäkään.
En mene heti seksiin siitä pelosta, että jos kiinnostus ei riitä jatkoon niin sitten vaan toimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi ei kiinnosta alussa, niin ei se kiinnosta myöhemminkään. Siinä on vain pihtari tarjolla.
Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä hän odottaa.
Moni nainen ei halua heti tehdä mitään, kun ei tunne miestä eikä tiedä onko tällä seksitauteja.
Toki pelimiehet ja pelinaiset menee sänkyyn heti, heillä on kaikki seksitauditkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostat ihan vaimoltani. 15 vuotta oltu yhdessä, enkä vieläkään saa tolkkua että mitä ihmettä tässä avauksessa yritettiin sanoa
Tässä on selkeästi joku joka on mennyt sänkyyn ensitapaamisella välittämättä tutustua, sitten päätynyt naimisiinkin ja 15 vuotta yhdessä, vaikka ei tunne toista lainkaan eikä näköjään ole kiinnostunut tutustumaankaan. Minulle ei ikinä kelpaisi sinunkaltaisesi ihminen, ja sen vuoksi haluan tutustua ennen kuin menen sänkyyn. Olisi järkytys jos olisin naimisissa ja kuulisin jostain että mieheni halveksii minua ja puhuu minusta pahaa selkäni takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä hän odottaa.
Moni nainen ei halua heti tehdä mitään, kun ei tunne miestä eikä tiedä onko tällä seksitauteja.
Toki pelimiehet ja pelinaiset menee sänkyyn heti, heillä on kaikki seksitauditkin jo.
Noista tulisi hyvä pari, on kondyloomaa ja herpestä.
Oman aviomiehen kanssa hyppäsin aika nopeasti sänkyyn. Muiden en.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama, jos kyseessä sellainen mies jonka otan tunteella keveästi, mutta on vetovoimaa niin von mennä seksiin. Koska on sama ja se jos hän haluaa tavata tai ei jatkossa.
Mutta jos mies on sellainen, että on vetovoimaa, mutta myös potentiaalinen vakampi suhde hänen kanssaan mahdollista niin etenen hitaasti.
Koska minulle ei silloin ole sama ja että haluaako tavata jatkossa. Minulle on tärkeää tutustua ja vahvistaa tunnetta, että molemmat ajattelemme samoin.
En halua pilata alkavaa, mahdollisestu hyvinkin hienoa suhdetta hätäilemällä.
Joskus on vain niin, se on totisinta totta, että liian nopea seksi jotenkin ei vain tunnu hyvältä idealta.
Mielestäni on jotenkin ihanaa ja hellyyttävää jälkeenpäin kun jo ollaan yhdessä ajoittain muistella niitä aikoja ennenkuin etenimme seksiin. Sitä lempeää yhdessäoloa, tunteiden tunnustelua ja toiseen tutustumista.
Uskokaa, se on sen arvoista. Oikean kumppanin kanssa.
Se on myös eräs keino aika-ajoin muistuttaa toisillemme miten hienoa on, että kumpikin ajatteli samoin ja kokea, että tämä ihminen ja suhde on tärkeä.
Mitä ihmeen muistelemista keskenään suhteen alusta on jos se on ollut joku hätäinen pano, ehkä vielä kännissä.
Ei niin kovin hohdokasta tai voimaa antavaa.
Mulla oli kokemus, että ennen seksiä oli juuri tuollaista hyvää ja läheistä, ja koin että se oli lempeää yhdessä oloa. Nykyään ajattelen vain, että se on vain huonon seksin merkki, jos kaipailee aikaa ennen sitä. Nykyisessä ihanassa suhteessa on lempeää yhdessä oloa ollut koko aika, ja nykyään pidän surullisena, että pitää pantata jotta voi kokea saavansa rakkautta edes sen ajan, koska sen jälkeen on patja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina se sama poru. Seksin kiinnostavuudella jatkossa tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä si7hen seikkaan ettei mene silti seksiin oitis.
Kuten täälläkin on kerrottu monet kokevat seksin jopa hienompana kun on hetki odotettu.
Kiinnostus jopa saattaa lässähtää liian nopeasta seksistä. Voi tuntua jälkeenpäin tympeältä.
Aivot ovat ihmisen suurin seksuaalielin. Näille hätähousuille on vaan turhaa selittää näitä ihmismielen hienouksia ja erilaisia juttuja. Ainoa oikea on heille vain se, että kun kiinnostaa nin seksiä on saatava heti. Mitäs siinä nyt muuta pitäisi olla: silloin naidaan kun naitattaa. Sen kummempia miettimättä tai tunteilematta. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina se sama poru. Seksin kiinnostavuudella jatkossa tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä si7hen seikkaan ettei mene silti seksiin oitis.
Kuten täälläkin on kerrottu monet kokevat seksin jopa hienompana kun on hetki odotettu.
Kiinnostus jopa saattaa lässähtää liian nopeasta seksistä. Voi tuntua jälkeenpäin tympeältä.Aivot ovat ihmisen suurin seksuaalielin. Näille hätähousuille on vaan turhaa selittää näitä ihmismielen hienouksia ja erilaisia juttuja. Ainoa oikea on heille vain se, että kun kiinnostaa nin seksiä on saatava heti. Mitäs siinä nyt muuta pitäisi olla: silloin naidaan kun naitattaa. Sen kummempia miettimättä tai tunteilematta. Jepjep.
Pelimiehiä, joilla herpes
Riippuu niin tapauksesta. Esim. jos on työkaveri, kannattaa edetä vähän hitaammin. Jos on pitkä välimatka, on luonnollista viipyä yön yli.
Vierailija kirjoitti:
Oman aviomiehen kanssa hyppäsin aika nopeasti sänkyyn. Muiden en.
Joo. Parempi olla hyppäämättä muiden aviomiesten kanssa sänkyyn.
Miehenä ei helpot naiset kiinnosta. Muutakuin hetken. Tason näkee tasan naisen käytöksestä tässä sänky asiassa.