Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis menettekö nopeasti sänkyyn, vaikka olette tosissanne?

Vierailija
29.11.2021 |

Eli olette aidosti kiinnostuneita ja ihastuneita, haluatte tutustua ihan sillä mielellä että voisiko tästä ihmisestä tulla jopa elämänkumppani, niin harrastatteko oikeasti muutaman viikon sisällä yökyläilyjä ja seksiä??

Tätä tosissani ihmettelen, kun olen lueskellut näitä ”tapailu”-juttuja täällä.
Ja tietty tilanne on eri, jos jostain yhden illan jutusta syntyykin sattumalta ihastus ja rakastuminen, mutta jos tutustutte muilla tavoin uuteen ihmiseen niin ettekö tosiaan tutustu rauhassa ennen seksiä?

Mietin tätä myös siitä näkökulmasta, kun itse kyllä loukkaannun jos mies yrittää heti seksiä.
Että tajuavatkohan sitten edes käyttäytyvänsä törkeästi, jos kerran nopea seksiin eteneminen kuuluu yleisesti romanttiseen tutustumiseen?

Kommentit (828)

Vierailija
521/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehtailtiin heti kun tavattiin ja sittemmin on häät tanssittu ja perhe perustettu. Ei kaiken tarvitse aina mennä "niinkuin minä olen aina ajatellut", joskus kannattaa antaa tilanteiden elää omalla painollaan ja katsoa mitä siitä seuraa.

Vierailija
522/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kanssa joutuu sekstailemaan, jos sillä aloittaa tutustumisen. Himo ja ihastuminen ovat täysin eri asioita. Nopeasti seksiin päättää suhteen myös nopeasti, jos seksi ei ole täydellistä, koska mitään muuta yhteistä ei silloin ole ja kaikki perustuu seksiin. Seksi on myös tosi vajaavaista ilman tunteita eli tuo on suoraan tilaus huonolle seksille ja suhteen päättymiselle.

Mietiin myös tuota josta kerroit. Harvoin seksi on hyvää ilman tuttuutta. Onko syy siihen, että nämä nopeat etenijät luulevat seksin olevan hyvää. Kun se on vain himoa ja saattaa haihtua nopeasti. Silti menevät nopeasti yhteen, edelleen sen luulon varassa, että tämän tuntemattonan kanssa suoritettu seksi oli hyvää.

No, mistäs tulevat tännekin ketjuja tekemään nämä kymmenet, ellei sadat parisuhteessa olevat naiset, jotka eivät halua miehensä kanssa seksiä kuin harvoin. Joskus lopettavat sen vallan yksipuolisesti.

Kun kerran näinkin monimtäällä on testannut seksin heti alkuunsa ja se on kuulemma hyvä tai ainut tapa ja takuu siihen, että seksi jatkossakin toimii.

Taitaa olla niin, että ne naiset tai miehet ovat niitä pettyneitä jotka eivät malttaneet tutustua toisiinsa. Vaan kovalla kiireellä mentiin yhteen heti sen ekatreffien seksikerran jälkeen.

Ainakaa ei ole todistetta, että nopea seksiin meno olisi mikään takuu yhtään mihinkään jatkossa. Ainakaan toimivan seksin suhteen.

Jos lasketaan, että pieni osa täällä nyt on hitaasti eteniviä. Suurin osa on nopeasti eteneviä. Tilastollisesti ajatellen myös sama suhde on luultavasti sitten siinä kun joskus kirjoitellaan, että seksi ei parisuhteessa huvita tai toimi.

Eli pieni osa tyytymättömistä on hitaita ja suurin osa nopeita.

On ihan puppua siis, että nopeus olisi takuu hyvästä seksielämästä jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mies pitää koeajaa. En ole tosissani miehen kanssa, joka on huono seksissä.

Miten sä sen koeajat? Okei... Olen pettäjä ja tiedän mitä tästä kuulen, mutta vaimoni kanssa mentiin sänkyyn ehkä vartti sen jälkeen kun ekan kerran tavattiin, ei ollut hyvää seksiä, sen jälkeen pantiin aina, nyt meillä on 3 lasta, ollaan naimisissa ja pitkässä suhteessa. Mä en ole ollut uskollinen, olen pettänyt häntä todella paljon, ehkä 20 eri naisen kanssa, suurin odotuksin, mutta kaikille pettämistä suunnitteleville tiedoksi, joka ikinen vieras pano on huono, he eivät tunnu hyvältä ja on aina ihme säätämistä ja kaduttaa, mutta kun harrastaa seksiä sen oman vaimon kanssa niin se on taivaallista... Ei kannata pettää...

Vierailija
524/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen kanssa joutuu sekstailemaan, jos sillä aloittaa tutustumisen. Himo ja ihastuminen ovat täysin eri asioita. Nopeasti seksiin päättää suhteen myös nopeasti, jos seksi ei ole täydellistä, koska mitään muuta yhteistä ei silloin ole ja kaikki perustuu seksiin. Seksi on myös tosi vajaavaista ilman tunteita eli tuo on suoraan tilaus huonolle seksille ja suhteen päättymiselle.

Mietiin myös tuota josta kerroit. Harvoin seksi on hyvää ilman tuttuutta. Onko syy siihen, että nämä nopeat etenijät luulevat seksin olevan hyvää. Kun se on vain himoa ja saattaa haihtua nopeasti. Silti menevät nopeasti yhteen, edelleen sen luulon varassa, että tämän tuntemattonan kanssa suoritettu seksi oli hyvää.

No, mistäs tulevat tännekin ketjuja tekemään nämä kymmenet, ellei sadat parisuhteessa olevat naiset, jotka eivät halua miehensä kanssa seksiä kuin harvoin. Joskus lopettavat sen vallan yksipuolisesti.

Kun kerran näinkin monimtäällä on testannut seksin heti alkuunsa ja se on kuulemma hyvä tai ainut tapa ja takuu siihen, että seksi jatkossakin toimii.

Taitaa olla niin, että ne naiset tai miehet ovat niitä pettyneitä jotka eivät malttaneet tutustua toisiinsa. Vaan kovalla kiireellä mentiin yhteen heti sen ekatreffien seksikerran jälkeen.

Ainakaa ei ole todistetta, että nopea seksiin meno olisi mikään takuu yhtään mihinkään jatkossa. Ainakaan toimivan seksin suhteen.

Jos lasketaan, että pieni osa täällä nyt on hitaasti eteniviä. Suurin osa on nopeasti eteneviä. Tilastollisesti ajatellen myös sama suhde on luultavasti sitten siinä kun joskus kirjoitellaan, että seksi ei parisuhteessa huvita tai toimi.

Ei kun mies luulee, että naista ei kiinnosta, koska suhde ei etene mihinkään, eikä mitään suhdetta koskaan synny.

Vierailija
525/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostat ihan vaimoltani. 15 vuotta oltu yhdessä, enkä vieläkään saa tolkkua että mitä ihmettä tässä avauksessa yritettiin sanoa

😂😂😂👍

Vierailija
526/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mies luulee, että naista ei kiinnosta, koska suhde ei etene mihinkään, eikä mitään suhdetta koskaan synny.

Mies voi ihan myös puhua naiselle ja kysyä onko tämä kiinnostunut.

Vierailija
527/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos aiotaan tutustua" siis ymmärränkö oikein, että välillä AP ei halua tutustua, ja menee heti sänkyyn. Sitten parisuhdetta hakeville miehille hän teeskentelee siveää 🤮

Vierailija
528/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä järkyttynyt lukiessani tätä ketjua, että näin moni, suurin osa, on mennyt sänkyyn ekoilla tai tokilla treffeillä ja pitää seksiä vakavissaan hyvänä tapana tutustua johonkin ihmiseen ja keinona arvioida, onko tunteita vai ei. Hhhrrrrrr. Olette niin ällöttäviä luuskia kaikki ukot ja muijat. 

Vierailija
529/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, jos kyseessä sellainen mies jonka otan tunteella keveästi, mutta on vetovoimaa niin von mennä seksiin. Koska on sama ja se jos hän haluaa tavata tai ei jatkossa.

Mutta jos mies on sellainen, että on vetovoimaa, mutta myös potentiaalinen vakampi suhde hänen kanssaan mahdollista niin etenen hitaasti.

Koska minulle ei silloin ole sama ja että haluaako tavata jatkossa. Minulle on tärkeää tutustua ja vahvistaa tunnetta, että molemmat ajattelemme samoin.

En halua pilata alkavaa, mahdollisestu hyvinkin hienoa suhdetta hätäilemällä.

Joskus on vain niin, se on totisinta totta, että liian nopea seksi jotenkin ei vain tunnu hyvältä idealta.

Mielestäni on jotenkin ihanaa ja hellyyttävää jälkeenpäin kun jo ollaan yhdessä ajoittain muistella niitä aikoja ennenkuin etenimme seksiin. Sitä lempeää yhdessäoloa, tunteiden tunnustelua ja toiseen tutustumista.

Uskokaa, se on sen arvoista. Oikean kumppanin kanssa.

Se on myös eräs keino aika-ajoin muistuttaa toisillemme miten hienoa on, että kumpikin ajatteli samoin ja kokea, että tämä ihminen ja suhde on tärkeä.

Mitä ihmeen muistelemista keskenään suhteen alusta on jos se on ollut joku hätäinen pano, ehkä vielä kännissä.

Ei niin kovin hohdokasta tai voimaa antavaa.

Mitäs sitten kun kaksi järkevää ja yksissä tuumin rauhassa tutustelevaa ihmistä ensitreffien jälkeen yksinkertaisesti sekoaa toisiinsa, kun ensimmäinen kosketus saa unohtamaan mikä on soveliasta ja missä järjetyksessä asioiden pitäisi tapahtua. On siinä paljonkin muisteltavaa. Miten siinä

voisi edes olla oikean ihmisen kanssa mitään epähohdokasta?

Kuten sanoin, joku hätäinen, ehkä kännipano, minulle oudon ihmisen kanssa ei ole minulle hohdokasta. Lisäksi en osaisi olla kovin luonteva tai vapautunut kun toisen tuttuus puuttuu. Sehän nyt on yleensäkin aika oletettavaa ihmisen ollessa kyseessäa, että oudon ihmisen kanssa ei pysty olemaan luonteva heti intiimisti. Enkä edes halua.

Oikeastaan outoa on jos joku siihen pystyy.

Sitä aina näissä ketjuissa ihmettelenkin miten joku pystyy olemaan kaikkein intiimimmin mitä on ihmiselle mahdollista ihan tuosta vaan.

Me olemm erilaisia.

Samaistun. Mulle on usein vaikeaa olla uuden, lähes tuntemattoman ihmisen kanssa vaatteet päälläkin, niin saati sitten ilman vaatteita. En yksinkertaisesti pystyisi seksiin tuntematta toista kunnolla, tai ainakaan en saisi siitä mitään irti.

Ehkä sitten en vaan ole kohdannut oikeaa ihmistä. Perusluonteeni muuttuu sillä sekunnilla kun hänet kohtaan... Jotenkin vaikea uskoa.

Vierailija
530/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut, iskin kiinni, oli huonoa känniseksiä. Sen jälkeen himokasta panemista, nyt puolen vuoden jälkeen seksiä on vähemmän, mutta se on parempaa ja tunteita on enemmän mukana.

Vierailija
531/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heti toisella tapaamisella. Ja esikoisemme syntyi vuosi ensitapaamisen jälkeen.

Vierailija
532/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

567 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn mennään silloin kun siltä tuntuu, ja se tunne voi tulla heti tai myöhemmin. En tykkää synkyhommista tyypin kanssa, joka ei olisi minusta ihmisenä muutenkin kiinnostava.

Mitä "vakavammaksi" suhde voisi mielestäni mennä, sitä tärkeämpää on omalla kohdallani olla himmailematta sänkyhommien suhteen: jos homma ei toimi makkarissa, ei koko suhde voi toimia. Tai kai jollakin voi, mutta itselläni ei.

N37

Miten voi tietää millainen se tuntematon ihminen on, vaikka tuntuu kiinnostavalta. Se on usein pelkkää seksiä tai himoa.

Ihminen voi oikeasti ollakin ihan erilainen kun häneen tutustuu. Minua ainakin harmittaisi kun olisin mennyt nopeasti sänkyyn enhestään tuntemattoman muka " kiinnostavavan" miehen kanssa. Esimerkiksi luullen häntä fiksummaksi tai ajatusmaailmaansa ihan erilaiseksi kuin tuntui.

Mikään ei harmita enempää kuin mennä sänkyyn miehen kanssa joka ei ollutkaan sellainen kuin luulin. Se jos mikä on ollut turha pano.

Nuorena näitä tuli tehtyä, mutta nyt ei edes tulisi mieleen.

Senverran olen viisastunut ja arvostan itseäni.

Taas oletetaan, että toinen on tuntematon ensitapaamisella tai ensitreffeillä. Läheskään aina ei ole niin.

Minulle ei ole olemassa ”pelkkää seksiä”. En kyllä myöskään paheksu niitä, jotka ihan vain sekstailevat silkasta nautinnosta. Minä vain en syty, jos en ole kokonaisvaltaisesti ihastunut. Ei ole käynyt mitään kauheaa, kun joskus olen antanut mennä ensitapaamisella, päinvastoin.

Kohtaamani sydänsurut ovat johtuneet ihan muista seikoista.

Ei, ei ole mikään pakko rakastella heti. Mutta mikään ei myöskään mene rikki, jos niin tahtoo toimia

Vierailija
533/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen takia just menenkin sänkyyn, kun olen tosissani. Miksi menisin sänkyyn, jos en ole tosissani? 

Haluat pilata tuoreen ihmissuhteen taian panemisella?

Tässähän se tulikin lyhyesti ja ytimekkäästi.

Monet, varsinkiin tunteelliset ihmiset, haluavat juuri nautiskella siitä tuoreen ihmissuhteen taiasta. Se on se alkavan suhteen hienous ja myös monesti hyvän seksin salaisuus.

Antaa ensin tunteen vahvistua ja ihastuksen tulla mukaan.

Surettaa nämä nopeat etenijät. Heiltä jää tämä taika kokematta.

Tai ehkä eivät edes osaisi tai tajuaisi siitä nauttia. Ovat tunne-elämältään erilaisia.

Ehkä se taika on joillekin ihmisille välttämätön ja joillekin tarpeeton.

Täällä yleisin linja on mitä turhia odottelemaan jne. Noh, voit katsoa avioerotilastoja miltä ne näyttää. Nämä perimmäiset asenteet näkyy kaikki mulle heti, ei odoteta. Luultavasti eivät anna odotella uusissakaan ihastuksissaan vaan painavat menemään kun tuntuu, että pitää saada. Onneksi ei tarvitse tutustua näihin ihmisiin. Pitäkööt kertakäyttöiset ihmissuhteensa. 

Toi on taas teoreetikon höpöhöpöä. Mun ekasta illasta sänkyyn päättynyt suhde on nyt 15 v onnellinen avioliitto.

Sitä aiemmin odottelin sitä ihmettä aina (ja vähän pelkäsin sitäkin, että joku paheksuu jos minä teen kuten minusta oikeasti tuntuu), kolmesta kuukaudesta kuuteenkin. Eikä niistä sitten mitään tullut, koskaan ei tullut mitään ihanaa kliimaksia, vaan pelkkä mahalasku. 

No mutta, eikös ollutkin just hyvä ettei tullut bylsittyä aiemmin, jos kerran mahalaskut tuli? Sehän se just on pointti: tsekkaat hetken et onko sitä kemiaa vai ei, ja siihenhän ei seksiä tarvita huomatakseen. Jos kemiaa ei ole, niin vaihtoon. Hyvä vain et menee poikki ennenkuin ehtii sekstailla, minusta.

Mutta jos huomaa jo ensimmäisellä tapaamisella, että kemiaa on? Mitä se kuukausien odottelu silloin tuo lisäarvoa verrattuna siihen, jos seksiä on vaikka kolmannella tapaamisella?

Vierailija
534/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin ekoilla treffeillä sänkyyn ja jäin yöksi. Se oli sillä selvä, tiedettiin heti, että tässä se nyt on. Kuukauden päästä muutettiin yhteen. Nyt naimisissa ja kaksi lasta, 10v yhdessä. Eikä se tunne ole minnekään hävinnyt. Ei ole tarvinut tutustumisen jälkeen asiaa edes pohtia.

Vierailija
535/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä tehnyt niin, mutta kun tapasin mieheni niin kyllä kuukauden sisällä alkoi peitto heilumaan ja käytännössä muutin miehen luokse ekan yökyläilyn päätteeksi. Sen vain tiesi silloin, että tässä se on. Kenenkään muun kanssa en ole toiminut noin.

Vierailija
536/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tällaista? Tee niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu. Itseni kohdalla riippuu varmaan tilanteesta ja siitä, mitkä fiilikset asian suhteen molemmilla. En pidä naista mitenkään "huonona" jos on seksiä vaikka ekana iltana. Helvetin vanhanaikaista ajatella niin. Välillä tuntuu että naiset on ajatuksissaan juuttuneey jonnekin paljon kaukaisempiin aikoihin kuin miehet...

Vierailija
537/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuli osuma, juteltiin muutama viesti, sitten viikon päästä puhelu, sitten viikon päästä videopuhelu ja parin viikon päästä tapaaminen. Sähköä ja turvallisuuden tunnetta oli niin paljon ensi tapaamisella, että halusin tutustua kaikin tavoin tähän ihmiseen. Olisi ollut nolompaa vasta myöhemmin mennä sänkyyn, jos en olisi pitänytkään touhusta hänen kanssaan. Olisi ollut epäkohteliasta kertoa syyn tapailun yllättävään loppumiseen olevan läheisyydessä ja ihokemioissa. Nyt oltu 2 v yhdessä. Muiden tinder-osumien kanssa en mennyt ensi treffeillä sänkyyn, kun ei ollut sitä fiilistä ja tunnetta.

Mutta jos en ole varma ihmisestä, en varmaan halua sänkyynkään hänen kanssaan. Kyllä aikuiset menee toisella tapaamiskerralla sänkyyn, jotta saa tutustua siihenkin puoleen.

Vierailija
538/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuli osuma, juteltiin muutama viesti, sitten viikon päästä puhelu, sitten viikon päästä videopuhelu ja parin viikon päästä tapaaminen. Sähköä ja turvallisuuden tunnetta oli niin paljon ensi tapaamisella, että halusin tutustua kaikin tavoin tähän ihmiseen. Olisi ollut nolompaa vasta myöhemmin mennä sänkyyn, jos en olisi pitänytkään touhusta hänen kanssaan. Olisi ollut epäkohteliasta kertoa syyn tapailun yllättävään loppumiseen olevan läheisyydessä ja ihokemioissa. Nyt oltu 2 v yhdessä. Muiden tinder-osumien kanssa en mennyt ensi treffeillä sänkyyn, kun ei ollut sitä fiilistä ja tunnetta.

Mutta jos en ole varma ihmisestä, en varmaan halua sänkyynkään hänen kanssaan. Kyllä aikuiset menee toisella tapaamiskerralla sänkyyn, jotta saa tutustua siihenkin puoleen.

Itse saan toisen ihokemiaa, kosketuksen tuntua ja tuoksua selville ihan pussailussa ja hyväilyssäkin. 

Vierailija
539/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tosissani kiinnpstunut, on aika kova hinku testata mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, ettei seksiin liity ylitsepääsemättömiä ongelmia tai pettymyksiä ja kiinnpstaahan seksi kiinnostavan ihmisen kanssa muutenkin. Mielestäni hyvä, ettei vakavoitumista aleta lyömään lukkoon ennenaikaisesti ilman seksikokemuksia yhdessä. Ainakin useille, joille seksi on vähänkin tärkeää.

Vierailija
540/828 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse saan toisen ihokemiaa, kosketuksen tuntua ja tuoksua selville ihan pussailussa ja hyväilyssäkin. 

Onko yhdyntä jotenkin pyhä asia sitten? Pussailla ja lähmiä saa muuten, muttei saa harrastaa penetraaatiota, ettei vain nauttisi liikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi