Ettehän naura mutta kun ostaa lipun VR sovelluksella
Riittääkö siinä oleva lippu vai pitääkö se tulostaa
Kaukojuna Intercity
Kommentit (16)
Riittää että vilautat "sitä" konduktöörille.
Lippua ei tarvitse, riittää kun vilauttaa konnarille.
Siihen sovellukseen tulee lippu, jonka näytät konduktöörille, kun kiertää katsomassa liput. On hyvä varmistaa, että kännykässä/tabletissa on riittävästi virtaa, ettei käy niinkuin minulle kerran, akku loppui juuri, kun olin esittämässä lippua konduktöörille. Onneksi ehti nähdä, että lippu oli ja akku todella loppui.
Vierailija kirjoitti:
Lippua ei tarvitse, riittää kun vilauttaa konnarille.
Kolauta vinnarille.
Kun on se VR sovellus, niin miten se maksetaan, eli meneeko se maksu puhelinlaskuun, vai pitääkö puhelimessa olla pankkisovellus, vai maksetaanko maksu tietokoneen kautta omalta tililtä.
Ap pieni poloinen ihan erikseen pyysi että älkää naurako ja te kiusaajat aloitatte heti seksuaalisen häirintänne. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Kun on se VR sovellus, niin miten se maksetaan, eli meneeko se maksu puhelinlaskuun, vai pitääkö puhelimessa olla pankkisovellus, vai maksetaanko maksu tietokoneen kautta omalta tililtä.
MobilePay. Ei tarvita tunnuslukuja, ei mitään.
siinä lipussa on sellainen neliön mallinen kuvio ja konnarilla laite mihin sitä kuviota näytetään. Puhelimen näytön tulee olla kirkkaalla että laite lukee koodin.
Vierailija kirjoitti:
Maksuvaihtoehdot on laajentuneet sitten viime käynnin.
Minä otan aina varmuuden vuoksi myös printatun mukaan.
Voit ostaa lipun myös netin kautta, jolloin lippu tulee sähköpostiin. Sen voi tulostaa tai näyttää sähköpostista tai sovelluksesta. Minulla mobilepay ei antanut rekisteröityä, joten maksoin netin kautta. Puhelinlaskuun lipun ostaminen ei käy. Siitä kannattaa antaa palautetta vr:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksuvaihtoehdot on laajentuneet sitten viime käynnin.
Luonnollisesti lipun voi maksaa luonnossakin.
Se riittää
Vilauta sitä