Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!
Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.
Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?
Kommentit (262)
Pidättelen kakkaa. Joskus montakin päivää.
N39
Itken pissalla käydessä. Kyyneleet vaan siis tulee silmiin. Luulin pitkään että tää on normaalia ja kaikilla tapahtuu näin kunnes luin jonkun uutisen jossa kauhisteltiin kuinka mysteeristä on kun jotain vauvaa vaivasi sama vaiva :D
Mä pelkään usein että nielaisen oman kieleni...
Mulla on paksumpi reisi kun monella teistä vyötärö.
Mua häiritsee, jos tiskipöydällä on vesiroiskeita..
Mun näkö on -4,5, ilman laseja elämä mahdotonta.
Välillä pureskelen/revin varpaankynsiä. Ja joo olen siis tosi notkea ja ikää 37. Ikinä en kehtaisi tuota kenellekään kertoa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:31"]
Mua häiritsee, jos tiskipöydällä on vesiroiskeita..
[/quote]
Minuakin. Maito- ja kahviroiskeet ovatkin sitten jo aivoverenvuodon paikka..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:25"]Pidättelen kakkaa. Joskus montakin päivää.
N39
[/quote]
Sulla taitaa olla aika kovaa jöötiä jos pystyt noin kauan pidättämään?
Jos alan ajatella hengittämistä, en osaa enää. Pakokauhumaiseksi tilanteen tekee julkisissa tiloissa ja oleminen lähellä ventovierasta, alkaa ajatella miten joudun hengittämään ja pidättelen hengitystä koska puhisen ja puhkun. Alkaa nolottaa, nieleskelen ja hengitysäänet kuuluu mikä tekee vaan olon pahemmaksi..Mikä tietenkin vain nurjistaa asiaa.
Teen asiat aina äärimmilleen. Joko asia/tekele repsottaa tai sitten on bueno. Fiilikset säätelee aika täysillä.
Mun näkö on toisessa silmässä -4 ja toisessa silmässä -1.5 ja tämän vuoksi näen optikkojen mukaan paremmin piilareiĺla ja mulla on kuulemma sellaiset silmät jotka kestävät jatkuvaa piilareiden käyttöä. Käytin 10 vuoden ajan tummansinisiä piilareita, joiden sävy oli royal blue. Luovuin väripiilareista koska yksi mies sanoi, että vihreät silmäni ovat paljon sielukkaammat.
- En ole koskaan ostanut perunaa kaupasta, torilta ym. Syömme perunat omasta maasta.
- Selässäni on luomi, joka muistuttaa ristiä. Mieheni luuli tatuoinniksi kun näki tämän ensimmäisen kerran.
Nyt varmaan aika moni läheisistä jo tunnisti minut...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:25"]Pidättelen kakkaa. Joskus montakin päivää.
N39
[/quote]
Sulla taitaa olla aika kovaa jöötiä jos pystyt noin kauan pidättämään?
[/quote]
No sellaiseks tulee. Pönttö menee välillä tukkoon. Saan jotain ihme mielihyvää/tyydytystä kun pidättelen. Vissiin joku lapsuuden juttu..
Minua oksettaa lattialle kaatunut maito.
Nyhdän joskus ripsiäni irti, puhallan ne sormenpäältä ja toivon jotain.
Lapsena ja teininä olin aivan varma että sänkyni nousee yöllä pimeässä ilmaan ja kääntyy hiljalleen ympäri. Se tuntui niin todelliselta. Olen myös nähnyt suojelusenkelin huoneeni nurkassa, se ylsi kattoon asti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:31"]Mun näkö on -4,5, ilman laseja elämä mahdotonta.
[/quote]
Mikä tässä on outoa? Mulla -8.