Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!

Vierailija
20.02.2015 |

Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.

Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä kun oon jonkun kyydissä autossa, mun on pakko nielasta ja räpäyttää silmiä ku toinen auto menee ohi, enkä voi sille mitään kun tulee ihan automaattisesti :D Ja ku käytän kosketusnäyttöö nii on joskus pakko tökätä kynnellä sitä näyttöö tosi kovasti :D ihme juttuja..

Vierailija
262/262 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pervoja nimiä Aku Ankan taskukirjojen nimistä, joskus monen tunnin ajan! Esimerkkeinä vaikka Voimakolmikko = Naimakolmikko, Minä olen pomo = Minä olen homo... Todella typerää ja lapsellista, mutta minkäs teet :D Olen kolmekymppinen nainen eikä käytöksestäni mitenkään uskoisi että harrastan jotain näin typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä