Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukset ohentuneet todella paljon. Mikä auttaisi?

Vierailija
06.05.2025 |

Tänään huomasin kaupassa, miten paljon hiukseni ovat ohentuneet. Nuorena oli paksut ja pitkät hiukset. Onko jotain keinoja, vitamiineja, öljyjä? Olen kuullut Priorin valmisteesta, osaako joku sanoa auttaako? Olen siis nelikymppinen nainen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuja-feministi kaljuksi vaan. Ja niitit naamaan.

Vierailija
2/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminta aiheuttaa mm. hiustenlähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rogaine, ajoissa aloitettuna.

Vierailija
4/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolisiä voi kokeilla. En tiedä onko mistään apua.

Vierailija
5/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä poissulkemassa sairaudet. Sitten voit käydä vaikka hiuspohjan häiriöihin erikoistuneessa kampaamossa. Siellä selvitetään mistä voisi johtua.

Vierailija
6/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No  hyi. Miksi sä pilasit sun ulkonäön?

Vierailija
7/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dutasterine+Minoksidiili kombo on se kultainen juttu tässä. Lisäksi kofeiinishampoo.

Vierailija
8/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet ja hormonikorvaushoito voi auttaa. 

Vierailija
9/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuuluu ikääntymiseen, monilla vanhoilla naisilla on lähes kalju, naiset harvoin kaljuuntuvat kokonaan, hiukset vain harvenevat. Terveellisellä ravinnolla on jotain vaikutusta hiustenkasvuun.

Esim. jos laihduttaa nopeasti, niin ihmisen biologia alkaa turhimmasta päästä vähentää kasvua kuten hiuksista.

Myös jotkut virusairaidet aiheuttavat hiusten lähtöä joillekin, en uskalla kirjoittaa tähän esimerkkiä viimeaiksesta taudista, joka myös sitä teki monille.

daudet harventava karvastoa.

Vierailija
10/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ruokavaliosi on ap?

Vierailija
11/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia on auttanut Evonia- tai Viviscal-tabletit. Ja onhan niitä muitakin merkkejä. Minulla lähti paljon hiuksia noin puoli vuotta sitten. Olen nyt noin neljä kuukautta syönyt edellämainittuja valmisteita ja hiukset ovat vahvistuneet. Enää ei lähde hiuksia niin paljon. Tukka tuntuu jo vähän paksummalta. 

Vierailija
12/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla reseptilääkkeitä käytössä. Kuulin, että jotkut lääkkeet aiheuttaa hiusten lähtöä.

Vierailija
13/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 60+ ja saan jatkuvasti kehuja paksuista hiuksistani. Äidilläni oli myös paksut hiukset joten lienee perinnöllistä.

Vierailija
14/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöthän monipuolisesti?

Vierailija
15/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No  hyi. Miksi sä pilasit sun ulkonäön?

Upgreidasin itseni Kiira Korven tyyliin.

Vierailija
16/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 60+ ja saan jatkuvasti kehuja paksuista hiuksistani. Äidilläni oli myös paksut hiukset joten lienee perinnöllistä.

Lucky one. Mulla oli paksut hiukset vielä liki neljäkymppiseksi. Kuin paksua rautalankaa, piikkisuorat ja hiusta oli paljon, kuin karvalakki pahimmillaan. Sitten alkoivat harventua. Nyt saatan joskus herätä kiharahiuksisena, jos olen unohtanut esim. kosteahkot hiukset auki. Ennen ei todellakaan kihartunut vahingossakaan, eikä edes tarkoituksella, itse tekemäni kiharat suoristui heti, kampaaja sai kestämään vähän kauemmin. Päälaki näkyy nyt jakauksen kohdalta ja vierestäkin läpi, ennen ei näkynyt kuin jakaus, ja usein ei sitäkään. Blondasin hiuksia, että sain ne ohuemmiksi ja helpommin käsiteltäviksi. Nyt otan harvoin raitoja..

Vierailija
17/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucky one. Mulla oli paksut hiukset vielä liki neljäkymppiseksi. Kuin paksua rautalankaa, piikkisuorat ja hiusta oli paljon, kuin karvalakki pahimmillaan. Sitten alkoivat harventua. Nyt saatan joskus herätä kiharahiuksisena, jos olen unohtanut esim. kosteahkot hiukset auki. Ennen ei todellakaan kihartunut vahingossakaan, eikä edes tarkoituksella, itse tekemäni kiharat suoristui heti, kampaaja sai kestämään vähän kauemmin. Päälaki näkyy nyt jakauksen kohdalta ja vierestäkin läpi, ennen ei näkynyt kuin jakaus, ja usein ei sitäkään. Blondasin hiuksia, että sain ne ohuemmiksi ja helpommin käsiteltäviksi. Nyt otan harvoin raitoja..

Montako vuosikymmentä olet blondannut hiuksiasi? Sisko on blondannut 45 vuotta. Esitteli viimetapaamisella, että hiukset harvenee.

Vierailija
18/18 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla outo juttu auttoi hiusten harvenemiseen. Nimittäin Head and Shouldersin hilseshampoo jossa on päänahkaa hoitavia aineita. Tämän jälkeen hiukset paksuuntui. Minulla oli iso määrä hilsettä päänahassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme