Kerro jokin "outo" juttu itsestäsi!
Tässä minulta: Olen äärimmäisen pedantti ihminen, rakastan siisteyttä ja järjestystä..epäsiisteys saa minut hulluuden partaalle, mutta.
Hirveässä flunssassa, kuten nyt, heittelen räkäiset nenäliinat ympäri lattiaa. En koskaan ole ymmärtänyt miksi, mutta minusta se on jotenkin lohduttavaa. Ei ihanaa tai siistiä tai helppoa, vain lohduttavaa. Tuntuu hyvältä ja tosiaankin juuri lohduttavalta nähdä kaikki ne valkoiset, räkäiset mytyt pitkin lattioita, kun itsellä on kurjaakin kurjempi olo. Miksihän?
Kommentit (262)
Mistä tunnistaa silmät, joissa voi pitää piilolinssejä koko ajan?
laulan kaikki kappaleet, vaikka en osaisi edes sanoja niin laulan siansaksaa :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:56"]Mistä tunnistaa silmät, joissa voi pitää piilolinssejä koko ajan?
[/quote] Mulla on kuulemma kyynelnestettä riittävästi ja käytän air optix piilareitä jotka ovat todella hengittävät.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:35"]Välillä pureskelen/revin varpaankynsiä. Ja joo olen siis tosi notkea ja ikää 37. Ikinä en kehtaisi tuota kenellekään kertoa.
[/quote]
tein tuota lapsena myös
Tykkään syödä taikinaa. Joskus syön jäisen torttutaikinalevyn pahimpaan himoon, kun pakastimen perukoille jäänyt joulusta paketti.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:35"]
Välillä pureskelen/revin varpaankynsiä. Ja joo olen siis tosi notkea ja ikää 37. Ikinä en kehtaisi tuota kenellekään kertoa.
[/quote]
Teen samaa. Jopa syön ne revityt/pureskellut varpaankynnen palaset. Me ollaan ällöjä... T. läski mutta notkea n 29 vee
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:02"]Tykkään syödä taikinaa. Joskus syön jäisen torttutaikinalevyn pahimpaan himoon, kun pakastimen perukoille jäänyt joulusta paketti.
[/quote]
Mulla sama. Taikina oikeestaan parempaa..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:48"]- En ole koskaan ostanut perunaa kaupasta, torilta ym. Syömme perunat omasta maasta.
- Selässäni on luomi, joka muistuttaa ristiä. Mieheni luuli tatuoinniksi kun näki tämän ensimmäisen kerran.
Nyt varmaan aika moni läheisistä jo tunnisti minut...
[/quote]
Oi, olisi ihanaa olla omavarainen! :)
En ikinä jätä varpaita peiton ulkopuolelle - erään kauhukirjailijan 'kehoituksesta'. En pidä lapsista, enkä oikeastaan nuoristakaan - tästä huolimatta olen saanut oppilailta keväisin ns. 'huippuopen' palkinnon.
Luen AV-palstaa. En ikinä myönnä.
Syön aina taikinaa kun leivon, usein vatsakipuun asti. Ei väliä onko kakku- vai leipätaikina. Sitä menee silti kourakaupalla.
En voi nukkua illalla jos peitto ei peitä ohimoa. Ihan sama vaikka olisin tukehtumis pisteessä niin en voi ottaa sitä pois koska pelkään pimeässä että joku lyö siihen tms. :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:55"]En pysty pitämään silmiä kiinni jos vaaditaan. Esimerkiksi kosmetologi ei voi tehdä mulle hoitoa jossa pitää pitää silmiä kiinni, saati laittaa jotain mun silmien päälle. Pakokauhu tulee....
[/quote] Mun on taas hirveän helppo keskittyä niin että olen räpyttämättä silmiä. Tein joslus nuorena pari meikkimallikeikkaa ja maskeeraajat ihmettelivät miten pystyn pitämään silmät rentoina ja psikallaan. Tämä on outoa koska muuten olen niin villi. Pystyn myös vetämään eyelinerin silmiin hetkessä niin että viivasta tulee tarkka.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:48"]- En ole koskaan ostanut perunaa kaupasta, torilta ym. Syömme perunat omasta maasta. - Selässäni on luomi, joka muistuttaa ristiä. Mieheni luuli tatuoinniksi kun näki tämän ensimmäisen kerran. Nyt varmaan aika moni läheisistä jo tunnisti minut... [/quote] Oi, olisi ihanaa olla omavarainen! :)
[/quote]
Tiedätkö paljonko perunaa pitää tulla, että talven yli tullaan toimeen? Ja paljonko hommaa pottupellosta silloin on -.- Onhan se kiva kun on paljon oman maan ravintoa, mutta on siinä kyrpiinnyttäväkin puoli. Perunannosto ei oikeasti ole mitään lepposaa puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:48"]- En ole koskaan ostanut perunaa kaupasta, torilta ym. Syömme perunat omasta maasta. - Selässäni on luomi, joka muistuttaa ristiä. Mieheni luuli tatuoinniksi kun näki tämän ensimmäisen kerran. Nyt varmaan aika moni läheisistä jo tunnisti minut... [/quote] Oi, olisi ihanaa olla omavarainen! :)
[/quote]
Tiedätkö paljonko perunaa pitää tulla, että talven yli tullaan toimeen? Ja paljonko hommaa pottupellosta silloin on -.- Onhan se kiva kun on paljon oman maan ravintoa, mutta on siinä kyrpiinnyttäväkin puoli. Perunannosto ei oikeasti ole mitään lepposaa puuhaa.
[/quote]
Jotkut nauttii siitä, kuten minä. Oon lapsesta asti kasvanut maatilalla
Joskus innostun nyppimään pinseteillä ihokarvoja yksitellen jaloista tai muualta (bikinirajat..) Tai sitten kaivelen ihokarvoja "juurineen" neulalla. Revin myös ripsiä, mutta harvemmin. Tein tätä jo teini-iässä ja sanomattakin selvää, ettei osa karvoista kasva enää (mm kulmakarvat on aikas vinkeän näköiset).
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:55"]
Lapsena ja teininä olin aivan varma että sänkyni nousee yöllä pimeässä ilmaan ja kääntyy hiljalleen ympäri. Se tuntui niin todelliselta. Olen myös nähnyt suojelusenkelin huoneeni nurkassa, se ylsi kattoon asti.
[/quote]
Unihalvauksen aiheuttamia hallusinaatioita nuo sun kokemukset. Ovat super-realistisia ja elimistö onkin osittain hereillä, mutta usein lähes täysin paralysoituneena.
Mulla on ollut useampi kymmenen, yleensä joku hahmo siinä huoneessa seisomassa lähistöllä, joskus mörkö repii peittoa hiljalleen päältäni sängyn alle, joskus kuulen kun koira kopistelee parkettia vasten (ei ole koiraa), yms. Lapsena noita oli useasti, aikuisena enää todella harvoin. Jotkut niistä aivan helvetillisen pelottavia.
Monilla ilmeisesti unihalvauksessa esiintyy paineen tuntuna rintakehän päällä ja aiheeseen liittyvä hallusinaatio on, että joku paholainen istuskelee päälläsi (josta nimitys "painajainen" lienee peräisin).
En pysty pitämään silmiä kiinni jos vaaditaan. Esimerkiksi kosmetologi ei voi tehdä mulle hoitoa jossa pitää pitää silmiä kiinni, saati laittaa jotain mun silmien päälle. Pakokauhu tulee....