naisen täydellinen vartalotyyppi, mikäs itse olet?
http://i41.tinypic.com/vmrwxg.jpg näistä fit eli numero 2 on aivan täydellisen kuuma, seksikäs ja terveen näköisin kaikista. Kosisin hetimä.
Mitäs kehotyyppiä itse edustatte?
Kommentit (129)
Fit & athletic:in välimaastossa. Vatsalihakset näkyy, mut jalkoja pitää viel vähän reenaa :) Olin ennen tollanen curvy, aika pehmee, viihdyn tässä olomuodossa paljon paremmin!
Mä kysyin mun 4v tytöltä että mikä noista naisista on "näteimmän näköinen", niin tyttö vastasi että nro 9 oli nätein, seuraavana oli 5 ja kolmannella sijalla oli nro 3. :)
3 ja 8 jossain siinä välimaastossa, eli lihaksia mutta myös kurveja, siltikin timmi
Curvy olen aina ollut. Tiimalasivartalo pysynyt satunnaisella liikunnalla, lasten syntymästäkin huolimatta.
Jotain 2 (fit) ja 3 (curvy) väliltä. Ja olen 22- vuotias lapseton nainen, ja harrastan tanssia lähes päivittäin
Kakkonen.
Ja kiitollinen siitä nykyään.
Kuvan tisutkin ovat samankokoiset, kuin itselläni. Ennen pidin tisujani pieninä, olen oppinut rakastamaan niitä. :)
Ei kyllä vastannut mitään noista :D fitin ja curvyn sekoitus. Lihasta löytyy, mutta niin myös tissit :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:46"]
Montahan yhdeksää täältä löytyy. Veikkaan ettei ainuttakaan.
[/quote]
Minä olin vielä viime kesänä mutta nyt olen massakaudella eli rasvaprosentti ei ole tun kuvan luokkaa. Okei, en ehkä ihan 9 mutta selvästi isompi kuin 8
numero 2:sta kosisin heti kättelyssä, ne jotka ei tuossa näe "muotoja", lantiota ym on kyllä sokeita. ei se että ei ole 200cm lantio ja 190cm vyötärö tarkoita että sitten on niitä muotoja.
Kyllä tuollaisella kauniilla ja urheilullisellakin on ihan naiselliset muodot, ne on vaan hienovaraisemmat ja pienemmät, mutta kuitenkin selkeät. esim lantio on hivenen vyötäröä leveämpi, se että se on paljon leveämpi tekee läskiperse-efektin eikä ole kaunis symmetrisyyttä arvostavan silmissä.
Oon average mutta curvy ois unelma...
Olen nelosen ja vitosen välimuoto. Mahani on nätimpi kuin tuolla averagella. Haluaisin olla curvy.
Ottaako ihastus koville? (tunteena, ei ihminen)
teidänvuoro
18.2.2015 21:12
Kerro, ihan omin sanoin ja miksi ottaisi, ikäänkuin osaisit ajatella asiaa aikuisena tosielämän perspektiivistä, ei itsepetos perspektiivistä. Olkaa hyvät, terapoikaa itseänne vapaasti, älkäätte muita.
"nettikiusaaminen kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen täällä -ikävä- palstalla toistuvat "runo" tyyppiset sanailut: Sinun huulesi, Sinun olemuksesi, aika kun SInut näen..olet mielessäni vain... Hyvin olivat pojat osanneet sanailla tunnepitoisen sisällön ja saattaa toisen tytön edessä hölmöksi. Tuon ikäisiltä tuollaisen melkein ymmärtää, kun ovat teineinä kipuilemassa sen suhteen, miten pitäisi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen ja miten toimia kun kuitenkin tuollaiset asiat kiinnostaa, niin sitä omaa kipuiluaan pyritään käsittelemään pilkan kautta, kun eivät vielä uskalla olla avoimia ko.tunteiden suhteen. Projektoivat omaa kipuiluitaan. Mitäs sitten pitäisi ajattella aikuisista, jotka "runoilevat" samaan tyyliin keskenään "toisten" nimissä, kipuilua tunteiden suhteen? Jotain jäänyt teiniajasta takinliepeen tai eivät ole siitä edistyneet aikojen kuluessakaan. Todennäköisempi asia.
Tuossa toisessa viestissä oli aika hyvin todettu tuo dilemma, että jos itse vastaisi ihan mitenpäin tahansa takaisin, joutuu syyllistetyksi samalla tavalla kuin olisi itse "hyökkäämässä" joidenkin kimppuun, edes toteamalla tuolla tavalla "aikuispissikset".
Nämä linkit you tubeen kertovat tavallaan vain sen, että ihan kaikkea eivät näytä poliisitkaan ymmärtävän, Foban kertomus on lakonista toistamista sellaisista asioista, joissa yksittäinen hlö joko keskustelupalstalla, tai avoimemmin facebookin seinillä sortuu siinä tilanteessa reakoimaan kunnianloukkaussyytteen veroisesti, tai ent. puoliso seuraa lähipiirissä toista luoden ilmapiirin, jossa ilmaisee toisen "kuuluvan" hänelle jne.
Useinhan vakavimmat tapaukset ovat niitä, jossa ko.hlö ei ole läsnä tilanteissa, ei siis ole suoraan sen keskusteluketjun kanssa tai facebookin seinällä realiaikaisesti tekemisissä ko.hlön kanssa, joka haluaisi nimitellä, mustamaalata tms. jolloin tuollaiseen olisi helpompi puuttua jne. Usein käy niin, että mieluummin manipuloivat ryhmän, joka luo sen ilmapiirin toisen ympärille, ilman että kukaan on koskaan varsinaisesti ollut realiaikaisesti läsnä ko.hlön kanssa, kuten esim. videossa, vaikka "pojat" tiesivät itse tehneensä valheellisen viestin, esittivät he täysillä ryhmän kanssa, että miten Sä nyt tuolla tavalla, että ottaako "ihastus" koville jne. Kohde voikun ihmetellä, että mikäs "ryhmällä" on ja tuollaiset asiat on vaikeampi saada rikossyytteeseen, koska vaikka ryhmälle paljastuisi jossain vaiheessa asianlaita, että valheelliset viestit tulee muualta, ei heillä älliä riitä ajatella niin pitkälle, että mitä jonkun on täytynyt tehdä, jotta saadaan ryhmä tuolla tavalla mukaan ja ajattelemaan heidän luoman käsityksen mukaisesti.
Ei siis riitä, että sanottaisiin ryhmän ajatuksen omaksuneena ko.pilan kohteena olleelle rillipäälle, älä välitä, ei se ihastuminen niin kauheata ole (kun hänhän ei ollut ko.viestiä edes laittanut) vaan kun asia tulisi ilmi (että taustalla oli muita jotka halusivat antaa toisesta tietynlaisen vaikutelman) että miksi he sortuivat tuollaiseen, mikä tarkoitus sellaisella on ja mitä he sillä halusivat saavuttaa (muuta kuin käsitellä omia teini-iän kipuilua tunneasioissa).
Pystyvätkö siis ihmiset/poliisit ymmärtämään ko.tapausten kaltaisia, missä tarkoitus on vain saada ryhmä kuvittelemaan asioista ja ko.kohde jätetään asioiden ulkopuolelle, jolloin kyse ei ole läsnäolevan hlön kanssa tekemisissä olemista (vaikka heille sellainen vaikutelma saattaa tulla) vaan tarkoitus on luoda sellainen ilmapiiri, jossa ryhmällä flippaa kun he alkavat uskomaan asioidenlaitoja. Noiden jälkeen on vaikea päästä ytimeen, että missä se ydintoiminta on ja mikä tarkoitus on niillä taustahlöiden tekemisillä, jotka pyrkivät pysymään mahdollisimman "salassa" ja ryhmä saa hoitaa työt.
Toiminta siis voisi näyttää ikäänkuin huitoisi noita pkärpäsiä (ryhmää) pois silmistä, jotta näkisi sen ytimen paremmin."
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:36"]
miehet jotka väittää pitävän esim viitosta parhaimpana on joko naisia jotka esittää miehiä, tai erityisen persoja lihavilla naisille.
[/quote]
Onko tuo 5 mielestäsi lihava?