Lue keskustelun säännöt.
Onko nyt kevät vai talvi?
25.02.2015 |
mielestäsi? Pitääkö pulkat ja liukurit viedä varastoon?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänmielestäsi? Pitääkö pulkat ja liukurit viedä varastoon?
Ei ole vielä kevät. Näillä korkeuksilla voi odottaa kovia pakkasia hyvinkin vielä maaliskuun loppuun.
Toivoisin kuitenkin lumien jo lähtevän ja aikaisen kevään tuloa.