naisen täydellinen vartalotyyppi, mikäs itse olet?
http://i41.tinypic.com/vmrwxg.jpg näistä fit eli numero 2 on aivan täydellisen kuuma, seksikäs ja terveen näköisin kaikista. Kosisin hetimä.
Mitäs kehotyyppiä itse edustatte?
Kommentit (129)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:48"]
Fit ja average ovat kuvissa liian tasapaksuja, ei kunnon vyötärö/lantiosuhdetta, joka on yksi suurimmista make or brake -kohdista vartalon kauneudesta puhuttaessa.
[/quote]
Kuka tykkää mistäkin. Pidän urheilullisista naisista eli pakarat voi olla lihaksikkaat, mutta lantio kapea. Fit ja atleetti on mun silmään täydellisiä, ei tasapaksuja.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:45"]Kakkonen eli 'fit' esiintyy tässä huumorikuvassa. http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/2147185/Women/
-Mies 29v-
[/quote]
No eivät paini edes samassa sarjassa. Nainen on kropaltaan ihan tavis, ei mitenkään seksikäs ja mies taas on kuuma kuin hiilihanko!
Naisen hyvä ulkonäkö vaatii enemmän geenejä, mies saa sellaisen tekemällä.
Olen chubbyn ja fatin välimaastossa, enemmän fattiin kallistuen. Tavoite on curvy. Sellainen tulikuuma sofiavergara-vartalo.
Chubby (70 kg). Olen myös ollut fit (48,5 kg) ja fat (95,5 kg) ja kumpanakin olen tuntenut oloni huonoksi. Minä ja mies kummatkin tykätään tästä chubbystä.
Muuten 8 mutta vatsanseutu enemmän 2, ei ole näkyviä vatsalihaksia siis.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:45"]Kakkonen eli 'fit' esiintyy tässä huumorikuvassa. http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/2147185/Women/ -Mies 29v- [/quote] No eivät paini edes samassa sarjassa. Nainen on kropaltaan ihan tavis, ei mitenkään seksikäs ja mies taas on kuuma kuin hiilihanko! Naisen hyvä ulkonäkö vaatii enemmän geenejä, mies saa sellaisen tekemällä.
[/quote]
LOL,
ethän tosissasi väitä, että mies voi "tekemällä" näyttää tuolta kuin tuossa kuvassa? Tai edes lähelle.
Lisäksi hyvällä vartalolla ei saa yhtään pillua. Naama ratkaisee jos ulkonällisistä seikoista puhutaan. Ja siihen miehillä ei juuri ole keinoja vaikuttaa.
8 yläkropasta, vaikea määrittää alakropan osalta, tuossa kun ei peffat oikein näy.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:52"]
Mitä eroa 1 ja 2 on? Ykkösellä on vain huonommat bikinit, jotka ei imartele vartaloa.
Mulla on kakkonen, mutta koska rinnat on aika olemattomat ilman rintsikoita, niin kai mä sitten olen tuo ykkönen. Tai jopa 0. Mä en siis näe juuri mitään eroa 0,1 ja 2 välillä.
[/quote]
Ero on kyllä ihan selkeä, ehkä tarvitset lasit tai tarkempaa katsomista?
0: laihempi kuin 1&2, vähemmän lihasta ja ehkä rasvaa. näkee kylkiluista, lonkista ja olkapäistä. Ehkä sellaiset 5kg kevyempi kuin 2.
1 ja 2. ykkönen on poikamainen laihaläski, kakkonen suht kiinteä ja urheilullinen, kuitenkin naisellinen. Ykkönen näyttää vatsasta ja reisistä selkeästi löllykältä, tätä korostaa ruskettumaton iho.
2: kiinteä ja kuuma, ei ole siis laihaläski vaan "hoikka" mutta samalla kuitenkin urheilullinen. Jos saman kokoinen nainen olisi "pelkkää löllöä", niin ei näyttäisi yhtään hyvältä koska esim iho ei näytä terveeltä ja kimmoisalta.
miehet jotka väittää pitävän esim viitosta parhaimpana on joko naisia jotka esittää miehiä, tai erityisen persoja lihavilla naisille.
Lol! olen kuin tuo kakkonen, tosin hieman erottuvammalla vyörätöllä ja lantiolla. En kyllä ajattelisi vartaloni olevan mitenkään fit (:DDD), enemmänkin luonnostaan hoikka jos jollain tavalla pitää kuvailla.
Jossain oli tehty hieno tutkimus jossa usein naiset asettivat itsensä 1-3 numeroa alaspäin noista kuvista, eli luulivat itseään hoikemmaksi, kuin mitä kuvissa on.
Eli täälläkin varmaankin nämä curvyt ja chubbyt on oikeasti tota 6 tasoa.
Chubby mutta paljon pienemmillä rinnoilla.
Melkeimpä ihan samanlainen kroppa kuin numerolla 2. :) mutta joo, vaikutat idiootilta.
Hahah itse olen juuri tuo kakkonen, mutta pidän curvya viehättävimpänä. Pitää naisessa nyt jotain pehmeyttä olla, eikä pelkkää luuta ja nahkaa :)
Curvy näyttää kivoimmalta :) sopivan pehmeän mutta ei löysän näköinen, ja muutenkin sopusuhtainen, fit on kans ihan kiva kakkonen. Oma vartalo on kuin melkeen suoraan tuo laihaläski boyish ja inhoan sitä :D
Oon 2 & 8 väliltä