Lontoossa on nyt 35 astetta lämmintä
Kommentit (19)
Voi kun tulis 38 asteen helteet Suomeen taas.
Muutaman päivän joo, sitten normilukemiin. Ei olisi ollut 1990-luvulla mikään uutinen.
Useasti ollut Lontoossa melkein noin kuumalla. Asuin siellä pitkään, saattaa tietysti vaikuttaa kokemuksiin.
Yli 1000 koulua on kiinni Britanniassa koska opet haluavat rannalle.
Bensaa bensaa bensaa kuluttakaa bensaa.
Lulu ja Kremlin sedät
Vierailija kirjoitti:
Useasti ollut Lontoossa melkein noin kuumalla. Asuin siellä pitkään, saattaa tietysti vaikuttaa kokemuksiin.
Yli 1000 koulua on kiinni Britanniassa koska opet haluavat rannalle.
Ihan tavallinen sää täällä ei ole mitään erikoista hajaantukaa, aina ollut Lontoossa + 60 tammikuussa.
Persu v 2040
Enää 7 astetta tohon lisää niin proteiinit alkaa denaturoitumaan, toisin sanoen ihminen kypsyy. Ilmastonmuutos korjaa itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useasti ollut Lontoossa melkein noin kuumalla. Asuin siellä pitkään, saattaa tietysti vaikuttaa kokemuksiin.
Yli 1000 koulua on kiinni Britanniassa koska opet haluavat rannalle.Ihan tavallinen sää täällä ei ole mitään erikoista hajaantukaa, aina ollut Lontoossa + 60 tammikuussa.
Persu v 2040
😄😄
Vierailija kirjoitti:
Amsterdam 38
Ou, sinne sit.
Vierailija kirjoitti:
Useasti ollut Lontoossa melkein noin kuumalla. Asuin siellä pitkään, saattaa tietysti vaikuttaa kokemuksiin.
Yli 1000 koulua on kiinni Britanniassa koska opet haluavat rannalle.
Ei taida opet haluta enää rannalle. Brittilän rannat on nykyisin etnohelvetti, säkkiämmiä ja currya vääntäviä liimatukkia.
Varsovaan 40 maanantaina.
https://www.windy.com/fi/-L%C3%A4mp%C3%B6tila-temp?temp,2026-06-29-12,5…
Vttu oikeasti vtuttaa tuollaiset vttumaisen tyhmät kommentit. Ei todellakaan ole normaalia tällainen kuumuus näin pitkään.
T. Ulkosuomalainen jo 30 vuotta.
Toi on paha Englannissa siksikin, kun taloissa ei ole viilennyslaitteita. On kuulemma todella tukalaa niillä sisälläkin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Enää 7 astetta tohon lisää niin proteiinit alkaa denaturoitumaan, toisin sanoen ihminen kypsyy. Ilmastonmuutos korjaa itse itsensä.
Suomalaisessa 100 asteen saunassa viihtyvät voisivat olla toista mieltä.
Toivottavasti tulee tännekin.