Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen täydellinen vartalotyyppi, mikäs itse olet?

Vierailija
18.02.2015 |

http://i41.tinypic.com/vmrwxg.jpg näistä fit eli numero 2 on aivan täydellisen kuuma, seksikäs ja terveen näköisin kaikista. Kosisin hetimä.

Mitäs kehotyyppiä itse edustatte?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
102/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 3 välissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curvy on Kim Kardashian... Mistä lähtien sen vartalo on ollut vartalotyyppi?!? Eihän kellään ole sellaista vartaloa luonnollisesti, paitsi tietty Kimillä, kun eihän hänen pyrstöönsä tietenkään ole laitettu yhtään injektiota tai vatsaansa vähän imutettu...

Vierailija
104/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitin ja curvyn väliltä. Olen tosi laiha, mutta mulla on kuitenkin jotain muotoja. Olisin jopa täydellinen vartaloltani, jos olisi hieman enemmän lihaa luiden ympärillä.

Vierailija
105/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, haluisin olla 3 :P

Vierailija
106/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarage, mutta vatsa on litteämpi ja rinnat pienemmät.

Vierailija
107/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 3 ja 8 väliltä.

Vierailija
108/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nelonen, mutta isommilla tisseillä. 3 on noista kaunein.

Vierailija
109/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:48"]

Noissa kuvissa tuon chubbyn vartalo on kauniimpi, kuin averagen. Kuvista omaan silmääni kaunein on curvy ja chubby. Fit ja average ovat kuvissa liian tasapaksuja, ei kunnon vyötärö/lantiosuhdetta, joka on yksi suurimmista make or brake -kohdista vartalon kauneudesta puhuttaessa.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Yritäppä tässä sitten hyväksyä oma vartalo, kun se on lähimpänä averagea, mutta pienemmillä rinnoilla ja leveämmillä hartioilla. Mun ois varmaan pitänyt syntyä mieheksi...

Vierailija
110/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3:n (curvy) ja 5:n (chubby) risteymä :) täydellinen siis!

Vierailija
111/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani kolmonen mutta miehen mielestä oon nelonen... Tosi kiva :(

Vierailija
112/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:36"]

miehet jotka väittää pitävän esim viitosta parhaimpana on joko naisia jotka esittää miehiä, tai erityisen persoja lihavilla naisille.

[/quote]

Onko tuo 5 mielestäsi lihava?

[/quote]

Eipä se ole mielipideasia, kyllähän tuolla on ~20-30kg ylinmääräistä läskiä ruhossaan. Että eiköhän se lihavan/ylipainoisen määritelmän täytä.

Se että sinä haluat uskotella itsellesi ettei se olisi lihava, on taas höpöjuttuja. Vaikka ylipainoisuus onkin näin länsimaissa yleistä, ei se silti tarkoita sitä että "normaalin" eli sellaisen joka on hyvässä kunnossa ja ei ole ylipainoinen määritelmä muuttuisi ja sitten 30kg ylipainoiset olisikin normaaleja ja entiset "normaalit" anorektisiä tms.

"ikuinen määritellään ylipainoiseksi, jos kehon rasvakudoksen määrä ylittää normaalin rajan. Ylipainoa arvioidaan yleisestipainoindeksillä (BMIBody Mass Index) tai vyötärön ympärysmitalla. Ylipainon raja on painoindeksillä 25 ja lihavuuden 30. Vyötärölihavuuden raja on miehillä vyötärön ympärysmittana 100 senttimetriä ja naisilla 90 senttimetriä"

Vierailija
113/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 (fit)

Vierailija
114/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:06"]

miehet jotka väittää pitävän esim viitosta parhaimpana on joko naisia jotka esittää miehiä, tai erityisen persoja lihavilla naisille.

[/quote]

[/quote]

Eipä se ole mielipideasia, kyllähän tuolla on ~20-30kg ylinmääräistä läskiä ruhossaan. Että eiköhän se lihavan/ylipainoisen määritelmän täytä.

Se että sinä haluat uskotella itsellesi ettei se olisi lihava, on taas höpöjuttuja. Vaikka ylipainoisuus onkin näin länsimaissa yleistä, ei se silti tarkoita sitä että "normaalin" eli sellaisen joka on hyvässä kunnossa ja ei ole ylipainoinen määritelmä muuttuisi ja sitten 30kg ylipainoiset olisikin normaaleja ja entiset "normaalit" anorektisiä tms.

"ikuinen määritellään ylipainoiseksi, jos kehon rasvakudoksen määrä ylittää normaalin rajan. Ylipainoa arvioidaan yleisestipainoindeksillä (BMIBody Mass Index) tai vyötärön ympärysmitalla. Ylipainon raja on painoindeksillä 25 ja lihavuuden 30. Vyötärölihavuuden raja on miehillä vyötärön ympärysmittana 100 senttimetriä ja naisilla 90 senttimetriä"

[/quote]

No ei nyt ihan 20kg ole. Arvioisin n.10kg ylimääräistä, korkeintaan 15kg.

Vierailija
115/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 eli average.

Vierailija
116/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen 4 ja 5 välillä. Koettuani pari vakavaa sairastumista, avioeron ja joitakin muita vastoinkäymisiä, selvittyäni niistä ja kasvatettuani pari upeaa lasta, arvostan itseäni ja vartaloani päivä päivältä enemmän. Olen joka päivä kiitollinen rikkaasta ja hienosta elämästäni ja vartalostani joka on selvinnyt hienosti vaikka minä en ole sitä aina osannut hoitaa ja arvostaa, enkä varsinkaan rakastaa. Teini-iästä saakka olen verrannut itseäni kaikenlaisiin kuviin ja tuntenut olevani huono, kelvoton ja ties mitä. Kunnes tosiaan tuli noita elämän haasteita ja tajusin, että mulla on mitä parhain vartalo tätä elämää varten. Olen saanut nauttia myös miesten suosiosta ja sitä kautta nauttia vartalostani. Toivottavasti yksikään teinityttö ei näe tuota taulukkoa, jossa ihmiset on nimetty ja jaoteltu kuin myytävänä olevat lihanpalat.

Vierailija
117/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit, vähän tukevammat jalat kyllä :D

Vierailija
118/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jaa-a, tulipas aikamoinen vuodatus.

Tosin tuo siteeraus painoindeksistä jäi vähän irralliseksi. Kun noin hyvin arvioit tuon 20-30kg niin heitäpäs ammattilaisen arvio myös ko. naisen painoindeksistä.

Vierailija
119/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo 2 on kivoi ja olen itsekkin samaa, mut vähä kapeempi vyötärö en noin "tasanen" :D

Vierailija
120/129 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

curvy. 33v, ei ole lapsia, olen älykäs ja sinkku. Täähä vois olla mun deittiprofiili. :-D

t:uneton