naisen täydellinen vartalotyyppi, mikäs itse olet?
http://i41.tinypic.com/vmrwxg.jpg näistä fit eli numero 2 on aivan täydellisen kuuma, seksikäs ja terveen näköisin kaikista. Kosisin hetimä.
Mitäs kehotyyppiä itse edustatte?
Kommentit (129)
3-4 paras ja mieluummin nain persettä joka ei ole kova luu ;)
M24
Olen kolmonen erottuvalla uumalla. Kiitos äiti ja geenilottovoitto!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:28"]
Olen kolmonen erottuvalla uumalla. Kiitos äiti ja geenilottovoitto!
[/quote]
Äsh, kakkonen erottuvalla uumalla. Aivoja en siinä geenilotossa saanut...
16-vuotiaana olin 3, parikymppisenä ennen lapsia olin 5 ja nyt 36-vuotiaana olen 6 (vähän pienempi masu tosin).
curvy, average/ ja fit sekoitus. Tarkemmin: yläkroppa fit & vyötärö-lantio suhde curvy eli iso pylly ja kapea vyötärö & jalat average.
Mä oon ihan vaan fat. Mutta kiinteämpi! Ihmeellisen löysä tapaus tuo..
Fit, 2, muistutti eniten. Tosin omistan vielä leveämmän lantion ja olen vähän laihempi.
Kakkonen eli 'fit' esiintyy tässä huumorikuvassa. http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/2147185/Women/
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:03"]
Fit mut pienemmät tissit
[/quote]
Sama täällä.
Oon kolmonen, mutta pienemmillä tisseillä tietysti -.-
Noissa kuvissa tuon chubbyn vartalo on kauniimpi, kuin averagen. Kuvista omaan silmääni kaunein on curvy ja chubby. Fit ja average ovat kuvissa liian tasapaksuja, ei kunnon vyötärö/lantiosuhdetta, joka on yksi suurimmista make or brake -kohdista vartalon kauneudesta puhuttaessa.
Minä taas muistutan lähinnä konjakkilasia:)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:03"]
Fit mut pienemmät tissit
[/quote]
Sama täällä.
[/quote]
Mä oon fit tai athletic tai niiden välisä, mutta isommat tissit.
Mitä eroa 1 ja 2 on? Ykkösellä on vain huonommat bikinit, jotka ei imartele vartaloa.
Mulla on kakkonen, mutta koska rinnat on aika olemattomat ilman rintsikoita, niin kai mä sitten olen tuo ykkönen. Tai jopa 0. Mä en siis näe juuri mitään eroa 0,1 ja 2 välillä.
Olen 1-2 välimuoto. Tissejä ei ole, lantioluut näkyy jne. Eli oisinko sittenkin tuo 1 eli boyish, mutta käsivarret on kyllä samanlaiset kuin tolla 0=anorektisella. Kyllä ihan ruokaa syön ja salillakin tulee käytyä, että eiköhän se tästä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:53"]
Fit:n ja averagen välistä
[/quote]
sama