Miltä te muut 48-49-vuotiaat naiset näytätte aamuisin heränneenä ilman meikkiä ja tukka sekaisin!
Entä uimarannalla bikineissä? Itse masentunut, koska 40 kg tullut painoa esivaihdevuosissa.
Ja kasvot, löystynyt, vaikka luulin, että kilot estää ettei rutut näkys.
Kysymys on 45+ ikäisille.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Öö, itseltäni. Miltä pitäisi?
Perään varmasti vihellellään?
Näytän heränneenä samalta kuin klo 13.
Uimarannalla näytän, koska mitat 163cm/52kg ja rasvaprossa 17,5. Naama toki näyttää jo vähän ikäiselleen, mutta olen siihenkin suht tyytyväinen vielä.
"Early morning when I wake up, i look like Kiss but without a make up".
Ihan hyvältä, kunnes laitan lasit päähän :D
Ei vaan, olen ulkonäkööni oikeasti ihan tyytyväinen, tässä iässä on jo tärkeämpää terveys ja kropan toimivuus. Rannalla käytän kokouikkaria koska käyn vain uimassa.
Pohtiikohan miehet koskaan tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla näytän, koska mitat 163cm/52kg ja rasvaprossa 17,5. Naama toki näyttää jo vähän ikäiselleen, mutta olen siihenkin suht tyytyväinen vielä.
Vähän ikäiselleen :D , tarkoittaa 65v.
Eräs 38v kuivakassa kunnossa oleva PT on tekoälyn mukaan kasvoiltaan 55-60v. Miltähän näyttää kun päälle käynnistyy vaihtarit kymmenen vuoden päästä. Nyt jo rummo.
Olen 48v, mutta luullaan, että olen 29v. Omasta mielestäni näytän 60-vuotiaalta, mutta toisaalta nykynuoret näyttävät vanhoilta meikkeineen. BMI on minulla 32.
Vierailija kirjoitti:
Pohtiikohan miehet koskaan tuollaista?
Miks pohtis? Naiset ne vaan koko nuoruutensa vahtaa peiliä ja värkkää naamaansa ja hiuksia. Sellaiselle värkkääjälle on kovimmat vuodet 45-50, jolloin estrodialitaso laskee ja alkaa näkymään ja tuntumaan!
No, onhan tuossa naamassa ryppyjä ja kaulassa kalkkunaa. Toisaalta iho on oikeasti aika hyvässä kunnossa, kun aloitin jokusia vuosia sitten aktiivisen hoitamisen.
Kroppa taas ei ole priimaa, mutta olen taas laihtunut 40kg tässä kolmen vuoden aikana ja BMI on enää 26. Olin siis todella lihava. Nahkaa toki on siellä ja täällä, mutta ei se näy vaatteiden päälle ja olen suht sutjakassa kunnossa ikäisekseni, vaikka ylipainoa onkin. Laihtumisen myötä löysin taas vaatteet ja olen aivan riemuissani pukemassa toistaan kivampia vaatteita päälle. Värejä, muotoa jne. Voi luoja, että olen päässyt eroon niistä mustista housuista ja mustista, isoista neuletakeista. Nyt vedän päälle valkoiset farkut ja valkoisen, suht tyköistuvan neuleen tai vaaleansinisen t-paidan, enkä näytä norsulta niissä. Toki, hieman pyöreältä, mutta kehtaan kulkea niissä hyvin. Tai laitan päälle pinkin pellavamekon, joka ei saa näyttämään makkaralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, itseltäni. Miltä pitäisi?
Perään varmasti vihellellään?
Ai aamulla kun herään? Millaisissa paikoissa heräilet itse kun tuollaista kyselet?
Olen 51, mutta aika karu on aamuilmestys 😅 Tummat kuopalla olevat silmänaluset, kalpea iho muuten paitsi posket ja nenä couperosa-punakat, turvotusta, ohentunut tukka roikkuu päätä pitkin. Mutta se on uskomatonta, miten paljon meikillä ja kampauksella saa aikaan. Nuorempana sitä ei niin tuntunut, että se merkittävästi kaunistaisi edes, ainakaan sellainen arkimeikki. Nyt todellakin kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla näytän, koska mitat 163cm/52kg ja rasvaprossa 17,5. Naama toki näyttää jo vähän ikäiselleen, mutta olen siihenkin suht tyytyväinen vielä.
Vähän ikäiselleen :D , tarkoittaa 65v.
Eräs 38v kuivakassa kunnossa oleva PT on tekoälyn mukaan kasvoiltaan 55-60v. Miltähän näyttää kun päälle käynnistyy vaihtarit kymmenen vuoden päästä. Nyt jo rummo.
Sekä myös ylpeilee kunnollaan ja hyrox skeidalla. Vieläkö ylpeilee, kun ikää 49? Veikkaan ei. Naiset saa 4-kympin villityksen mutta se päättyy aika pian turvotukseen, nivelkipuihin, hiekkavulvaan ja ryppyihin viim. 50v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 51, mutta aika karu on aamuilmestys 😅 Tummat kuopalla olevat silmänaluset, kalpea iho muuten paitsi posket ja nenä couperosa-punakat, turvotusta, ohentunut tukka roikkuu päätä pitkin. Mutta se on uskomatonta, miten paljon meikillä ja kampauksella saa aikaan. Nuorempana sitä ei niin tuntunut, että se merkittävästi kaunistaisi edes, ainakaan sellainen arkimeikki. Nyt todellakin kaunistaa.
Miten peität/millä tummat silmänaluset? Mikä toimii? Vai toimiiko mitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, itseltäni. Miltä pitäisi?
Perään varmasti vihellellään?
Ai aamulla kun herään? Millaisissa paikoissa heräilet itse kun tuollaista kyselet?
No nyt on kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla näytän, koska mitat 163cm/52kg ja rasvaprossa 17,5. Naama toki näyttää jo vähän ikäiselleen, mutta olen siihenkin suht tyytyväinen vielä.
Vähän ikäiselleen :D , tarkoittaa 65v.
Eräs 38v kuivakassa kunnossa oleva PT on tekoälyn mukaan kasvoiltaan 55-60v. Miltähän näyttää kun päälle käynnistyy vaihtarit kymmenen vuoden päästä. Nyt jo rummo.Sekä myös ylpeilee kunnollaan ja hyrox skeidalla. Vieläkö ylpeilee, kun ikää 49? Veikkaan ei. Naiset saa 4-kympin villityksen mutta se päättyy aika pian turvotukseen, nivelkipuihin, hiekkavulvaan ja ryppyihin viim. 50v.
? Kuukautiset jatkuvat 60 v asti, joten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 51, mutta aika karu on aamuilmestys 😅 Tummat kuopalla olevat silmänaluset, kalpea iho muuten paitsi posket ja nenä couperosa-punakat, turvotusta, ohentunut tukka roikkuu päätä pitkin. Mutta se on uskomatonta, miten paljon meikillä ja kampauksella saa aikaan. Nuorempana sitä ei niin tuntunut, että se merkittävästi kaunistaisi edes, ainakaan sellainen arkimeikki. Nyt todellakin kaunistaa.
Miten peität/millä tummat silmänaluset? Mikä toimii? Vai toimiiko mitkään?
Toimii kyllä! Salaisuus on peitevoiteen alle tummuuden vastaväriä oleva korjausväri. Itse käytän seuraavaa komboa.
- Alle Lumenen sellainen voidemainen hoitava Under Eye Concealer. Tämä ei itsessään todellakaan peitä paljoa, mutta antaa ryppyihin pakkaantumattoman pienen kirkastuksen ja hyvän pohjan muulle meikille, kunhan antaa hetken kuivua ennen kuin levittää muuta meikkiä.
- Sitten niihin tummiin kohtiin, kuten silmän alla olevan kuopan varjoihin ja sinisinä ihon läpi kuultaviiin verisuoniin persikanvärinen taittosävy, mulla tällä hetkellä Jones Road The Neutralizer Pencil sävyssä Light Peachy Pink, joka on tarkoitettu sinertävien ja violettien sävyjen korjaukseen
- Joskus laitan päälle vielä hieman tavanomaista peiteväriä, esim. Estee Lauderin Double Wear Concealeria. Mutta arkeen aika usein riittää tuo Lumene + Neutralizer + puuteri.
Näytän ihanalta ja liikun kuin jumalatar. Elämä on mahtavaa.
Rupsahtaneelta ja turvonneelta.