En ymmärrä. Hain määräaikaista työpaikkaa, tehtävät lähinnä yksinkertaisia toimistotöitä. En saanut paikkaa, mutta
nyt se sama haku on uudestaan auki.
En keksi ainuttakaan syytä miksi minua ei olisi voinut palkata siihen. Olen kyllä ylikoulutettu tehtävään mutta mitäpä sillä olisi väliä kun työn kesto on vain 2-3 kk.
Kommentit (12)
Ehkä kyseessä ei olekaan oikeasti olemassa oleva työpaikka.
Joku palkattiin mutta se otti koeaikana loparit?
Vierailija kirjoitti:
Joku palkattiin mutta se otti koeaikana loparit?
Ei kukaan olisi ehtinyt aloittaa siinä, tuli heti uudelleen hakuajan päätyttyä 🤔
Ap
Liekö ylimielisyydelläsi osaa asiaan, tuskinpa....
Luovutit kaikki henkilötietosi. Kandee tarkkalla tyhjeneekö tili.
Vierailija kirjoitti:
Liekö ylimielisyydelläsi osaa asiaan, tuskinpa....
No en nyt mitään ylimielisyyttä haastattelussa näyttänyt. Olisin oikeasti halunnut sen paikan.
Ap
Soita sinne ja varmista onko hakemuksesi tullut perille. Jos hakemus on tullut perille, niin et saanut työpaikkaa. Ensimmäinen karsintakierros tehdään hakemusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Soita sinne ja varmista onko hakemuksesi tullut perille. Jos hakemus on tullut perille, niin et saanut työpaikkaa. Ensimmäinen karsintakierros tehdään hakemusten perusteella.
Olin haastattelussakin. Oikeastaan koko haastattelu oli sitä että minun piti vakuutella, että todella haluan sinne. Nyt tuntuu aika kummalliselta. En ymmärrä miksen kelvannut.
Ap
Olin haastattelussakin. Oikeastaan koko haastattelu oli sitä että minun piti vakuutella, että todella haluan sinne. Nyt tuntuu aika kummalliselta. En ymmärrä miksen kelvannut.
Ap
Voisiko olla, että henkilökemiat eivät kohdanneet? Tämä ei tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa. Rekrytoija oli vain ihan eri ihmistyyppiä. Olen itse ollut kymmenissä rekrytoinneissa mukana, ja kyllä, henkilökemiat vaikuttaa, vaikka sitä ei misään myönnetä. Persoonalla on merkitystä, niin rekrytoijan kuin rekrytoitavan. Jos tätä ei tiedosteta rekrytoija pyrkii tiedostamattaan valitsemaan hakijan, joilla on samoja piirteitä kuin hänellä itsellään. Näinhän ei toki saisi olla, mutta ihminen on ihminen, siis epätäydellinen. Myös rekrytoijat ovat epätäydellisiä ja tekevät päätöksiä myös epäoleellisiin seikkoihin ja omaan fiilikseen vedoten. Valitettavasti näin.
Joo olen monta kertaa hakenut töihin johon olen täysin pätevä mutta ei palkata minua. Monet työpaikkkailmoitukset on auki 3-4 kuukauttakin ja olen lähettänyt sähköpostia että onko ne lukenut mun cv n niin ei mitään vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palkattiin mutta se otti koeaikana loparit?
Ei kukaan olisi ehtinyt aloittaa siinä, tuli heti uudelleen hakuajan päätyttyä 🤔
Ap
Ei löytynyt sopivaa
https://areena.yle.fi/1-72470134