naisen täydellinen vartalotyyppi, mikäs itse olet?
http://i41.tinypic.com/vmrwxg.jpg näistä fit eli numero 2 on aivan täydellisen kuuma, seksikäs ja terveen näköisin kaikista. Kosisin hetimä.
Mitäs kehotyyppiä itse edustatte?
Kommentit (129)
Montahan yhdeksää täältä löytyy. Veikkaan ettei ainuttakaan.
Eipä kakkonen kyllä mikään terveen näköinen ollut... Lähinnä mieleeni tuli 14 vuotias tyttönen siitä kuvasta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:44"]
Chubby :3
[/quote]Mä myös.
2 on, mutta minulla on kyllä kapeampi vyötärö
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:46"]Eipä kakkonen kyllä mikään terveen näköinen ollut... Lähinnä mieleeni tuli 14 vuotias tyttönen siitä kuvasta.
[/quote]
T: kateellinen mursu
Olen jotain boyishin ja averagen välimaastosta.
Aika hassusti sanottu ap:lta muuten "kosisin heti" :D Jos näen hottiksen miehen kuvan jossain netissä, vieläpä pelkkä kroppa ilman naamaa, ei kyllä ollenkaan tule sellainen ajatus, että "tuon kanssa menisin naimisiin vaikka saman tien!" Sehän voi olla luonteeltaan vaikka millainen hirvitys.
Kakkonen tosiaan hyvä.
Eniten kiihottaa noista nimenomaisista kuvista silti 3 ja 5.
Curvy ennen lapsia ja 35v. ikävuotta nyt average (välissä olin chubbykin). Säälittävää. Pitäisiköhän hankkia lihaksia enemmän?
Toi 'average' ei todellakaan ole keskiverto.
Anorektinen on nykyään siis vartalotyyppi? Oletko varma? Mitä eroa oli vartaloilla 0 ja 1 sen lisäksi että ne olivat eri naisia? Entä 2 ja 3, sen lisäksi että toinen oli leveälanteisempi? Mitä ajattelet, miltä kuvan 0 naisesta tuo lokerointi tuntuisi?
Tosi tieteelliseltä tuo vartalotyypittely vaikuttaa...
Average. Kyllähän sitä olisi kivempi olla vähän timmimpi, mutta menee näinkin. En jaksa stressata ulkomuodostani, koska syömishäiriön kokeneena arvostan tätä tervettä mieltäni enemmän kuin täydellistä kroppaa.
Kakkonen on tavoitteena. Nyt curvy, tosin pienemmät tissit.
5 eli chubby, tosin tissejä ei juurikaan ole
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:47"]Jotain 2 & 8 välimaastosta.
[/quote]
Miksi alapeukku?
Chubby :3