Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
22.11.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopeitto

Vierailija
82/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota.

EI HIERONTALAHJAKORTTIA. a) monella on jo vakihieroja, jolla käy, eikä muut osaa hieroa oikein b)monelle hieronta on pahin mahdollinen tilanne, itse en siedä lainkaan vieraan ihmisen kosketusta, hyyyyyyy

Ei kampaamolahjakorttia, samasta syystä.

EI alkoholia, koska mies on alkoholisti. Ei ainakaan punaviiniä, koska siitä tulee migreeni.

Ruokalahjakortti, vaikka kovin tylsä, niin on ainakin käyttökelpoinen (paitsi sellaiselle, jolla on vatsalaukku halvaantunut tms, heitäkin on).

Lahjakortti S-liikkeeseen tai K-kauppaan.

EI mitään koruja, ei kosmetiikkaa (aivan taatusti onnistut ostamaan sitä, mille lahjan saaja on allerginen), ei mitään tuoksuja. Ei kylpyvaahtoa, ellet ole ihan sataprosenttisen varma, että lahjansaajalla on kylpyamme.

Ei torkkupeittoa, ellei ole etukäteen selvitetty, että se torkkupeitto on tarpeellinen.

Ei vaatteita, koska ne menee aina pieleen.

EI etenkään mitään nahkahanskoja - hei, ne on nahkaa, ja etenkin kun niiden pitäisi sopia kuin hansikas, ja sitä ei voi tietää ellei sovita (koska ne on nahkaa ja nahka on orgaaninen raaka-aine ja jokainen hansikaspari on yksilöllinen, vaikka mitat olisivat identtiset).

EI lahjakorttia urheiluliikkeeseen, ellet ole aivan satavarma, että lahjansaaja liikkuu, tai suostuu edes asioimaan urheiluliikkeessä. Sama pätee urheilu- ja liikuntavälineisiin, älä osta, ellei erikseen ole pyydetty.

Ei todellakaan mitään matkalahjakorttia, ei mitään takeita, että sellaisen pääsisi lähiaikoina hyödyntämään.

Ylipäätää kaikki hemmotteluhoidot, ei todellakaan. Ainoastaan, jos olet aivan varma ja varmistanut, että lahjansaaja niitä arvostaa ja haluaa sellaista, niin sitten.

Suklaata, mutta senkin kanssa voi mennä NIIIIIIIN pieleen. EI mitään Lidtin kitkerää tuhkaa, ei Marabout ällömakeaa. Ei todellakaan minttusuklaata, eikä pähkinää, koska sille voi olla allerginen, jos ei lahjansaaja, niin joku hänen lähipiiristään. Kiva viettää sitten jouluyö ensiavussa.

Joku on juuri puhunut asiaa 👍🏻

Mä kanssa komppaan. Kuinkahan monta hieronta- ja kosmetologin lahjakorttia on mennyt roskiin vuosien aikana.. Syystä, että muhun ei kosketa... Paitsi oma mies.

Lisään listaan vielä CD:t. Onko joillain vielä se soitin olemassa?

Ja nahkahanskat? Mun 85v mummo sai sellaiset kun tiesimme, että käytti niitä.

Mulla on myös tota samaa, että en tykkää että minuun vieraat koskee. Vain oma mies. Naisillahan on usein ne luottokampaajat, luottokosmetologit ja luottohierojat jne. Eikä muille mielellään mennä.

Voi miesressukoita, kun me naiset ollaan näin vaativia 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on budjetti?

Lahjan antajan suhde saajaan?

Vierailija
84/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kokoaisin herkkukorin, johon valitsisin sellaisia tuotteita, joista tiedän hänen pitävän. Niin ja se kori olisi alkoholiton.

Alkoholikori olisi kivempi.

N45

Mutta sinähän olet vieroituksessa. 

Ai lopetit jo, kun et kestänyt selvänä?

Vierailija
85/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kannattaisi tuoda shampanjaa ja laatusuklaata, Balmuir-pörrökaulaliina, uusi luuri tai viedä alusasuliikkeeseen vähän ostoksille.

Vierailija
86/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksisarja

Vierailija
87/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyödyllistä esim. uusi imuri

Vierailija
88/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 44-vuotias nainen ottaisin mielelläni vaikkapa laadukasta kosmetiikkaa (vartalovoiteita tms), shampanjaa tai hyvän viinipullon, lahjakortin kauneushoitolaan tai herkkukauppaan tai pienemmällä budjetilla laadukkaat sukat tai hyvää teetä.

Vierailija
89/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sille ET-lehti

Vierailija
90/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin uuden Teslan

T. Insinöörimies

Vierailija
91/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grantin.

Vierailija
92/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin saman ikäisenä naisena haluta matkalahjakortin tai ravintola ja hotelliyön, ylelliset petivaatteet, kylpytakki, upeat kotitossut tai uuden valitsemani laukun tai korun. Ylellinen huivi esim Balmuir toimii. Seksikkäitä alusvaatteita, lempiparfymin tai kodin sisustusta joka unelmalistalla.

Vierailija
93/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä Esko Valtaojan kirja

Vierailija
94/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan risteily

Vierailija
95/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jouluruoat valmiiksi. Tee suursiivous.

Vierailija
96/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää urpåt kuvittelee että lahjat menee iän mukaan eikä lahjansaajan kiinnostuksenkohteiden mukaan oli ikä mikä tahansa

Hei Jonne, sinä et saa viinaa lahjaksi, vaikka kuinka kärttäisit. Olet alaikäinen. 

Vierailija
97/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin lahjaksi hetken hänen kainalossa🥰

Vierailija
98/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (43-vuotias nainen) haluaisin Playstation 5:n, mutta sirupulasta johtuen sitä on vaikea, oikeastaan mahdotonta saada.

Lisäksi kelpaisi:

- museokortti

- monta kiloa kissanhiekkaa (ettei tarvitse raahata kaupasta harva se päivä)

- Sheertex-sukkahousut (nämä on jostain erikoiskuidusta valmistetut sukkahousut, joita ihmisen on kuulemma lähes mahdotonta saada rikki. Kiinnostaisi testata, että ovatko ne todella niin kestävät, mutta ei huvita maksaa lähes 100 euroa sukkahousuista)

Vierailija
99/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin uuden Teslan

T. Insinöörimies

En halua Teslaa, mulla on jo auto.

Vierailija
100/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset