Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Laadukas räikkälenkkisarja tai paineilmamutterinväännin.
No itse asiassa jos miehisempiä juttuja saa toivoa, niitä riittää minulla paljon enemmän kuin akkojen juttuja. Mulle saa esimerkiksi ostaa uudet talvirenkaat. Tai vaihtoehtoisesti 2 kesärengasta, koska mun eturenkaat ei menneet katsastuksesta läpi, mutta takarenkaat kyllä. Muitakin autoon liittyviä juttuja löytyy vaikka kuinka paljon. Itse asiassa niiden lista on pitkä kuin nälkävuosi.
CD-levyjä näyttää olevan edelleen myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vie joululahjana elokuviin, poppareita, karkkia ja limpparia ja leffan jälkeen johonkin hyvään ravintolaan syömään.
Ei treffeille leffaan,
en ymmärrä ollenkaan. Mieluummin just syömään tms missä voi vaihtaa kuulumiset!
Itse sain 44-vuotiaana naisena joululahjaksi kunnon moottorisahan. Tykkäsin kovasti ja edelleen käytössä aina kun lähden harrastamaan metsätöitä. T. Nainen 49v,
Tuota.
EI HIERONTALAHJAKORTTIA. a) monella on jo vakihieroja, jolla käy, eikä muut osaa hieroa oikein b)monelle hieronta on pahin mahdollinen tilanne, itse en siedä lainkaan vieraan ihmisen kosketusta, hyyyyyyy
Ei kampaamolahjakorttia, samasta syystä.
EI alkoholia, koska mies on alkoholisti. Ei ainakaan punaviiniä, koska siitä tulee migreeni.
Ruokalahjakortti, vaikka kovin tylsä, niin on ainakin käyttökelpoinen (paitsi sellaiselle, jolla on vatsalaukku halvaantunut tms, heitäkin on).
Lahjakortti S-liikkeeseen tai K-kauppaan.
EI mitään koruja, ei kosmetiikkaa (aivan taatusti onnistut ostamaan sitä, mille lahjan saaja on allerginen), ei mitään tuoksuja. Ei kylpyvaahtoa, ellet ole ihan sataprosenttisen varma, että lahjansaajalla on kylpyamme.
Ei torkkupeittoa, ellei ole etukäteen selvitetty, että se torkkupeitto on tarpeellinen.
Ei vaatteita, koska ne menee aina pieleen.
EI etenkään mitään nahkahanskoja - hei, ne on nahkaa, ja etenkin kun niiden pitäisi sopia kuin hansikas, ja sitä ei voi tietää ellei sovita (koska ne on nahkaa ja nahka on orgaaninen raaka-aine ja jokainen hansikaspari on yksilöllinen, vaikka mitat olisivat identtiset).
EI lahjakorttia urheiluliikkeeseen, ellet ole aivan satavarma, että lahjansaaja liikkuu, tai suostuu edes asioimaan urheiluliikkeessä. Sama pätee urheilu- ja liikuntavälineisiin, älä osta, ellei erikseen ole pyydetty.
Ei todellakaan mitään matkalahjakorttia, ei mitään takeita, että sellaisen pääsisi lähiaikoina hyödyntämään.
Ylipäätää kaikki hemmotteluhoidot, ei todellakaan. Ainoastaan, jos olet aivan varma ja varmistanut, että lahjansaaja niitä arvostaa ja haluaa sellaista, niin sitten.
Suklaata, mutta senkin kanssa voi mennä NIIIIIIIN pieleen. EI mitään Lidtin kitkerää tuhkaa, ei Marabout ällömakeaa. Ei todellakaan minttusuklaata, eikä pähkinää, koska sille voi olla allerginen, jos ei lahjansaaja, niin joku hänen lähipiiristään. Kiva viettää sitten jouluyö ensiavussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.
Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd
Olen 44, en 84. CD?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie joululahjana elokuviin, poppareita, karkkia ja limpparia ja leffan jälkeen johonkin hyvään ravintolaan syömään.
Ei treffeille leffaan,
en ymmärrä ollenkaan. Mieluummin just syömään tms missä voi vaihtaa kuulumiset!
Joululahjastahan kysymys, ei treffeistä. Itse menisin leffaan ja syömään mielelläni 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Tuota.
EI HIERONTALAHJAKORTTIA. a) monella on jo vakihieroja, jolla käy, eikä muut osaa hieroa oikein b)monelle hieronta on pahin mahdollinen tilanne, itse en siedä lainkaan vieraan ihmisen kosketusta, hyyyyyyy
Ei kampaamolahjakorttia, samasta syystä.
EI alkoholia, koska mies on alkoholisti. Ei ainakaan punaviiniä, koska siitä tulee migreeni.
Ruokalahjakortti, vaikka kovin tylsä, niin on ainakin käyttökelpoinen (paitsi sellaiselle, jolla on vatsalaukku halvaantunut tms, heitäkin on).
Lahjakortti S-liikkeeseen tai K-kauppaan.
EI mitään koruja, ei kosmetiikkaa (aivan taatusti onnistut ostamaan sitä, mille lahjan saaja on allerginen), ei mitään tuoksuja. Ei kylpyvaahtoa, ellet ole ihan sataprosenttisen varma, että lahjansaajalla on kylpyamme.
Ei torkkupeittoa, ellei ole etukäteen selvitetty, että se torkkupeitto on tarpeellinen.
Ei vaatteita, koska ne menee aina pieleen.
EI etenkään mitään nahkahanskoja - hei, ne on nahkaa, ja etenkin kun niiden pitäisi sopia kuin hansikas, ja sitä ei voi tietää ellei sovita (koska ne on nahkaa ja nahka on orgaaninen raaka-aine ja jokainen hansikaspari on yksilöllinen, vaikka mitat olisivat identtiset).
EI lahjakorttia urheiluliikkeeseen, ellet ole aivan satavarma, että lahjansaaja liikkuu, tai suostuu edes asioimaan urheiluliikkeessä. Sama pätee urheilu- ja liikuntavälineisiin, älä osta, ellei erikseen ole pyydetty.
Ei todellakaan mitään matkalahjakorttia, ei mitään takeita, että sellaisen pääsisi lähiaikoina hyödyntämään.
Ylipäätää kaikki hemmotteluhoidot, ei todellakaan. Ainoastaan, jos olet aivan varma ja varmistanut, että lahjansaaja niitä arvostaa ja haluaa sellaista, niin sitten.
Suklaata, mutta senkin kanssa voi mennä NIIIIIIIN pieleen. EI mitään Lidtin kitkerää tuhkaa, ei Marabout ällömakeaa. Ei todellakaan minttusuklaata, eikä pähkinää, koska sille voi olla allerginen, jos ei lahjansaaja, niin joku hänen lähipiiristään. Kiva viettää sitten jouluyö ensiavussa.
Joku on juuri puhunut asiaa 👍🏻
Osta jonkin ryppyvoide ja jotain Tena tuotteita.
Mulesing-vapaasta merinovillasta paita, joku perusväri. Jos on vähänkään isompikokoinen nainen, voi kyllä olla vaikea löytää kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.
Olen 44, en 84. CD?
No soita vaikka itse, jos noin ottaa pieni juttu päähän. Joillain on vielä jopa vanhat kunnon levysoittimet ja vinyylejäkin myydään. Ja sanoin, että jos tunnen henkilön, ja en ostaisi mitään noista tuntemattomalle.
Jos huomaat jonkun itsellesi epämieluisan kommentin, niin ei tarvitse alkaa jankata, ohita suoraan, kiitos.
Tarkoitus oli kai ap:lle kertoa mielipiteitään?
Vierailija kirjoitti:
Mulesing-vapaasta merinovillasta paita, joku perusväri. Jos on vähänkään isompikokoinen nainen, voi kyllä olla vaikea löytää kokoa.
Njääh. Vaatteet on aina huono idis. Tuollainen paita voi mennä monella muullakin tavalla pieleen kuin vain värin (tai koon) suhteen.
Itse onnistuin sovittamaan merinovillapaitaa (100%) joka kutitti ja pisteli aivan vietävästi vaikka merinon ei nimenomaan pitäisi tehdä kumpaakaan.
Lisäksi muuten sopivassa voi olla vaikka kaula-aukko liian napakka lahjansaajan makuun. Ikävä pitää paitaa joka tuntuu kuristavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan torkkupeittoa ja/tai kynttilälyhtyä. Nuo ovat niitä geneerisiä lahjoja, joita annetaan keski-ikäiselle naiselle, kun ei keksitä mitään muutakaan.
Minä taas mielelläni saisin lahjaksi paljon kynttilöitä, koska olen innokas kynttilöiden polttaja näin talviaikaan. Mutta en tarvitse lisää mitään kynttilänjalkoja, lampetteja tms vaan ihan puhtaasti kynttilöitä. Ei tuoksukynttilöitä koska niistä tulee migreeni. Tosin ei nekään haaskuun mene, niitä en vaan sitten polta sisätiloissa.
Jotkut taas rakastaa juuri tuoksukynttilöitä.
Tässä tullaan taas siihen, että pitää tietää mitä toinen haluaa. Minulle olisi ihana lahja joku muhkea torkkupeitto näiden vanhojen, satoja kertoja pestyjen korppujen lisäksi, sekä kynttilöitä. Kaikki tulisi käyttöön ja tarpeeseen.
"Lisään listaan vielä CD:t. Onko joillain vielä se soitin olemassa?"
Minulla on olemassa. Lisäksi useita satoja CD levyjä, joita ostan vielä lisääkin ajoittain. Olen nelikymppinen, en sen vanhempi. Puhelimen akku on muutenkin kovalla käytöllä, niin en mielelläni enää rasita enempää musiikin kuuntelulla. Akku on usein vähissä ja laitteet sammuvat, sekin häiritsee Mielelläni kuuntelen levyiltä. Kaikkea musiikkia ei edes löydy netin palveluista. Ei todellakaan kannata luopua.
Vierailija kirjoitti:
Osta jonkin ryppyvoide ja jotain Tena tuotteita.
Voin sulle koiranleualle kertoa, että vaikka se nainen noita tuotteita käyttäisikin, niin niissäkään kaikki eivät sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.
Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.
N44.
Taidat itse olla muumioitunut seksinpuutteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Miltä vuosisadalta sä oikein olet? CD?????
Ei mitään erikoista.