Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihana hemmotteluloma jossa on kauneudenhoitoa, hyvää ruokaa ja viinejä, hierontaa, uintia ja poikalasten murhaamista.
Oli yllättävää että tämä meni läpi, kun moni muu asiallinenkin kirjoitus ei mene.
Olen itse 44-v. nainen. Tykkäisin lahjakortista Ruohonjuureen. Se on vähän spesiaalimpi kuin tavallinen ruokakauppa. Terveydestä kiinnostuneet voivat ostaa terveystuotteita, mutta myydään siellä ihan makeisiakin ja kuivattuja hedelmiä sekä kosmetiikkaa.
Jotain laadukkaita suitsukkeita ja telineen niille.
Lahjakortti joka käy kaikkiin S ryhmän kauppoihin ja ravintoloihin. Noilla tiedoilla ei muuta voi ostaa ja yleensä parhaimman lahjan saa kun ostaa itse.
Kaikkein helpommin pääset asiasta sohvalle kun lainaat kirjastosta randomisti 4-5 kirjaa, paketoit ne sympaattisesti nauhoineen ja allekirjoitat "Sinun rakas"
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein helpommin pääset asiasta sohvalle kun lainaat kirjastosta randomisti 4-5 kirjaa, paketoit ne sympaattisesti nauhoineen ja allekirjoitat "Sinun rakas"
Tätä tytyy kokeillla, lisään kuitenkin suklaata vielä.
Vihreitä kuulia ja tukisukat suonikohjuille.
Mun toiveita:
-kirjat
-villasukat
-laku ja salmiakki
-laadukas huppari
-verkkarit
-Legot
En käytä nahkahanskoja, kaulaliinoja enkä parfyymiä enkä kosmetiikkaa juuri muutenkaan. Enkä koruja.
N45
Jos kaipaat joululahjaideoita naiselle, niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina rentoutuskellunnasta karting-ajoon.
Klikkaile tekemään joululahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1300 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/joululahjat/
Käsiraudat, verkkosukat, piikkikorkoiset korkeat saappaat, nahkaruoska yms. Siitäpä iloa pimeisiin talvi-iltoihin!
Ei alkoholia lahjaksi, kiitos. N44.