Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (152)
Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.
Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd
Aika vaikeaa ostaa, jos ei tunne. Suklaastakaan eivät kaikki tykkää, vaikkei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.
En kyllä parfymia ostaisi, koska mikä sinusta voi tuoksua hyvältä, ei taas toisen iholla tuoksu niin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, täysin sopivia. Noita minä olen saanut miesystävältäni.
Noilla tiedoilla ostaisin lahjakortin ruokakauppaan. Vaikea ostaa muuta kun ei yhtään tiedä millainen ihminen on, mutta oletettavasti syö.
44v.on jo kaikki mitä tarvitsee.En ostasi mitään.Oli kyse mies tai nainen?Se mitä mies tai nainen haluaisi sinulle ei olisi varaa!
Oletus, että kaikki 44-vuotiaat naiset ovat samanlaisia?
Hassua.
Eri asia ostaa lahjaa vaimolle, siskolle, tädille, äidille jne. Olisi outoa ostaa tädille timanttikorvakorut, puolisolle se olisi ihan luontevaa, jos hän sellaisista pitää ylipäätään.
Ostaisin lahjakortin hierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä parfymia ostaisi, koska mikä sinusta voi tuoksua hyvältä, ei taas toisen iholla tuoksu niin hyvälle.
Niin, tuohon sisältyy valtava riski :) Mutta kenties laadukas shampanja, viiniä tai konjakkia jne...
Ihan hyviä vinkkejä on tullut. Minä tykkäisin myös kirjoista, suklaasta, hieronnasta, nahkakäsineistä, parfyymistä, kuntosalijäsenyydestä jne.
Älä saamari osta mitään. Äläkä ainakaan mitään edellä ehdotettua.
N44.
Mä tahtoisin villasukat ja karkkia.
Kipugeeliä ja jättituubi Vagisania.
En ostaisi mitään noilla tiedoilla. Ostan lahjat sen mukaan mistä ajattelen saajan ilahtuvan ja se vaatii sen että tuntee ihmisen.