Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
22.11.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat

Vierailija
102/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sille ET-lehti

Äläs yhtään naureskele ET-lehdelle. Minä olen saanut niitä perheen iäkkäämmiltä naisilta luettavakseni (ja tykännyt lukea) jo parikymppisestä asti. Ilmankos olenkin kasvanut niin fiksuksi naiseksi. Mutta jooh, lehtien tilaamisessa sama juttu kuin kaikessa muussakin. Tilaa se lehti josta tiedät naisen tykkäävän ja jota ei saa joltain muulta kun se joku muu on sen itse ensin lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikan vanhainkodista

M55

Vierailija
104/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sille ET-lehti

Äläs yhtään naureskele ET-lehdelle. Minä olen saanut niitä perheen iäkkäämmiltä naisilta luettavakseni (ja tykännyt lukea) jo parikymppisestä asti. Ilmankos olenkin kasvanut niin fiksuksi naiseksi. Mutta jooh, lehtien tilaamisessa sama juttu kuin kaikessa muussakin. Tilaa se lehti josta tiedät naisen tykkäävän ja jota ei saa joltain muulta kun se joku muu on sen itse ensin lukenut.

Siis 7-päivää

Vierailija
105/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin uuden Teslan

T. Insinöörimies

En halua Teslaa, mulla on jo auto.

Sulle antaisin polkupyörän

Vierailija
106/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.

Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.

N44.

Tuon ikäisellä luulisi olevan jo sen ikäiset lapset, ettei tarvitse lapsenhoitajaa. Tai jos kyseessä on mummoäiti niin luulisi varallisuutta olevan sen verran, että palkkaa hoitajan?

Vierailija
107/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitopaikan vanhainkodista

M55

Yhteinen hautapaikka

Vierailija
108/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.

Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.

N44.

Tuon ikäisellä luulisi olevan jo sen ikäiset lapset, ettei tarvitse lapsenhoitajaa. Tai jos kyseessä on mummoäiti niin luulisi varallisuutta olevan sen verran, että palkkaa hoitajan?

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin mihin 44-vuotias tarvitsee mitään ketjussa ehdotetuista lahjoista? Kai sillä on varallisuutta ostaa itse torkkupeitto tai parfyymikin.

Vierailija
109/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonit

Vierailija
110/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44.

No voi jumalauta. Kerro nyt että CD-levynkö minä nyt tarvitsen vai parfyymin, kun kerran paremmin tiedät!

N44, ja todellakin sen seksiloman tarpeessa.

Vierailija
111/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hugh Grantin.

Anssi Viskari kotikeikalle olisi varmaan helpompi saada

Vierailija
112/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 40 ja toivon sähköhammasharjaa. Ja Sauson nahkahansikkaita.

Vierailija
113/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä ostat, pieleen menee kuitenkin.

t. ex-mies

Vierailija
114/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Lahjakortti urheiluhierontaan.

Hierontalahjakortti on aina hyvä. Parempi kuin suklaa tai parfyymi.

Vierailija
115/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta jonkin ryppyvoide ja jotain Tena tuotteita.

Googletin, mutta en löytänyt jonkin ryppyvoidetta. Laitatko linkin tai kuvan tuotteesta.

Vierailija
116/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku aineeton lahja esim. orgasmi olis kiva

Vierailija
117/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala näitä. Toivottavasti en saa lahjaksi ”ylellistä huivia” tai hemmotteluhoitoa. Jos on ihan vieraasta ihmisestä kyse, niin ehkä lahjakortti kuitenkin olisi paras, vaikka johonkin ravintolaan.

Vierailija
118/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin uuden Teslan

T. Insinöörimies

En halua Teslaa, mulla on jo auto.

Sulle antaisin polkupyörän

Ei kiitos, on jo.

Vierailija
119/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna joku aineeton lahja esim. orgasmi olis kiva

Aloittaja ei kerro suhdettaan lahjan saajaan. Entäs jos kyseessä on työkaveri tai vaikkapa veli? Menee vähän oudoksi touhuksi…

Vierailija
120/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala-korun joulukoriste. Iittalan lasipallo. Lahjakortti hierontaan tai kampaajalle.

kirja

Paistinpannu

Laukku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi