Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (152)
Lahjakortti ois aina kiva. Esim ravintola, hieronta, kirjakauppa ja urheilukauppa olisi mieluisia. Muillekin tulisi varmasti käyttöä.
Tai sitten jokin muu "kuluva" juttu, kuten viinipullo tai ruokajuttuja (esim itsetehty marmeladi tms).
Perinteisistä naistenlahjoista ei niin välittäisi kosmetiikasta, parfyymeista, vaatteista tai asusteista.
Vaihdevuosivertaistuki voimaantumisloman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.
Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.
N44.
Tuon ikäisellä luulisi olevan jo sen ikäiset lapset, ettei tarvitse lapsenhoitajaa. Tai jos kyseessä on mummoäiti niin luulisi varallisuutta olevan sen verran, että palkkaa hoitajan?
No voi jumalauta. Kerro nyt että CD-levynkö minä nyt tarvitsen vai parfyymin, kun kerran paremmin tiedät!
N44, ja todellakin sen seksiloman tarpeessa.
Voin maksaa miehellesi että hän hoitaa lapsia ja lähdet minun kanssani tuolle lomalle :D
M39
Kirja joka käsittelee laihduttamista
Riippuu ihan lahjan saajasta. Mitä harrastaa? Mistä tykkää? Lahjakortti on aina varma valinta. Vaikka S-markettiin jos ei muuta. Riippuu tietysti summastakin.
Jättiläiskokoinen dildo ja villasukat.
Mitä itse haluaisin; lahjakortti urheilukauppaan, joku luxusmeikkipaletti tai Chanelin huulipuna. Lahjakortti alusvaatekauppaan tai kirjakauppaan. Jotain käsintehtyjä luxussuklaakonvehteja ja shampanjaa.
S- tai K-ryhmän lahjakortti. Ainoa varma juttu noilla tiedoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna joku aineeton lahja esim. orgasmi olis kiva
Aloittaja ei kerro suhdettaan lahjan saajaan. Entäs jos kyseessä on työkaveri tai vaikkapa veli? Menee vähän oudoksi touhuksi…
Kun ap ei kertonut sitä tai edes budjettia on vaikea vastata järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin uuden Teslan
T. InsinöörimiesEn halua Teslaa, mulla on jo auto.
Onko sulla piinattu Rellu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.
Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd
En kyllä parfymia ostaisi, koska mikä sinusta voi tuoksua hyvältä, ei taas toisen iholla tuoksu niin hyvälle.
Niin, tuohon sisältyy valtava riski :) Mutta kenties laadukas shampanja, viiniä tai konjakkia jne...
Alkoholi on huono lahja. Meitä on paljon, jotka emme syystä tai toisesta käytä ollenkaan alkoholia. Hienoinkin shampanja menisi hukkaan.
Tosikko! Ainahan sitä voi tarjota vieraille. Minäkin ostan mämmiä pääsiäiseksi vaikken syö sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
CD-levyjä näyttää olevan edelleen myynnissä.
Ja C-kasetteja tai VHS-nauhoja, varma valinta!
Näin 44-vuotiaana naisena nämä ovat hauskaa luettavaa :)
Eipä sitä hyvää lahjaa kuitenkaan oikeasti voi yleistää iän perusteella. Vain minut tuntevat ihmiset osaavat ostaa juuri minulle sopivan lahjan.
Tuossa yläpuolella mainostetaan lippuja Lumikuningattareen. Laita sellaiset kera hotelliyön ja illallisen.
Siis ellet nyt jollekin kummitädillesi ole lahjaa hommaamassa..
Pallon suuhun, jotta on hiljaa. Anustapin ja jalkapuun jotta pysyy paikoillaan eikä häärää.
Jos varakas joka itselleen muutenkin ostaa mitä mieli tekee ilman että tekee tiukkaa niin sitten ei mikään tavara tai lahjakortti tai muukaan ole oikein hyvä lahja. Sellaisessa tapauksessa jotain yllättävää ja mieluiten itse suunniteltua. Itse sain soittolistan musiikkia. Oli todella tarkasti harkittu ja jokaisella biisillä jokin merkitys. Paras lahja pitkään aikaan. (En ikinä itse oikein tiedä mitä kuuntelisin).
Samoin jokin hyvä kirja olisi kiva. Sellainen minkä eteen toinen on nähnyt vaivaa. Eli tosissaan tutkinut vaihtoehtoja, lukenut arvosteluja jne.
Näissä siis ideana se että sen lahjan itse ei tarvitse olla arvokas vaan se että toinen on nähnyt vaivaa.
Keskituloiselle tai vähemmän varakkaalle jotakin mitä hän ei ehkä itse raaskisi ostaa (vaikka pystyisikin). Esim erityisen arvokasta suklaata, tavallista parempaa erikoisteetä tai kahvia tms.
Kosmetiikkaa en ostaisi koska yleensä tässä iässä on tietyt tuotteet mistä tykkää eikä välttämättä huvita kokeilla jotain ihan uutta mikä ei välttämättä sopisikaan omalle iholle tms.
Kaikki tahtoo villasukkia ja vihreitä kuulia!