Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
22.11.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tahtoo villasukkia ja vihreitä kuulia!

Vierailija
122/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ois aina kiva. Esim ravintola, hieronta, kirjakauppa ja urheilukauppa olisi mieluisia. Muillekin tulisi varmasti käyttöä.

Tai sitten jokin muu "kuluva" juttu, kuten viinipullo tai ruokajuttuja (esim itsetehty marmeladi tms).

Perinteisistä naistenlahjoista ei niin välittäisi kosmetiikasta, parfyymeista, vaatteista tai asusteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosivertaistuki voimaantumisloman.

Vierailija
124/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagifemiä.

Vierailija
125/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.

Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.

N44.

Tuon ikäisellä luulisi olevan jo sen ikäiset lapset, ettei tarvitse lapsenhoitajaa. Tai jos kyseessä on mummoäiti niin luulisi varallisuutta olevan sen verran, että palkkaa hoitajan?

No voi jumalauta. Kerro nyt että CD-levynkö minä nyt tarvitsen vai parfyymin, kun kerran paremmin tiedät!

N44, ja todellakin sen seksiloman tarpeessa.

Voin maksaa miehellesi että hän hoitaa lapsia ja lähdet minun kanssani tuolle lomalle :D

M39

Vierailija
126/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja joka käsittelee laihduttamista

Vierailija
127/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lahjan saajasta. Mitä harrastaa? Mistä tykkää? Lahjakortti on aina varma valinta. Vaikka S-markettiin jos ei muuta. Riippuu tietysti summastakin.

Vierailija
128/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiläiskokoinen dildo ja villasukat.

Vierailija
129/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse haluaisin; lahjakortti urheilukauppaan, joku luxusmeikkipaletti tai Chanelin huulipuna. Lahjakortti alusvaatekauppaan tai kirjakauppaan. Jotain käsintehtyjä luxussuklaakonvehteja ja shampanjaa. 

Vierailija
130/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- tai K-ryhmän lahjakortti. Ainoa varma juttu noilla tiedoilla.

Vierailija
131/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna joku aineeton lahja esim. orgasmi olis kiva

Aloittaja ei kerro suhdettaan lahjan saajaan. Entäs jos kyseessä on työkaveri tai vaikkapa veli? Menee vähän oudoksi touhuksi…

Kun ap ei kertonut sitä tai edes budjettia on vaikea vastata järkevästi.

Vierailija
132/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin uuden Teslan

T. Insinöörimies

En halua Teslaa, mulla on jo auto.

Onko sulla piinattu Rellu?

Vierailija
133/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, osta sille uusi mies.

Vierailija
134/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.

Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd

En kyllä parfymia ostaisi, koska mikä sinusta voi tuoksua hyvältä, ei taas toisen iholla tuoksu niin hyvälle. 

Niin, tuohon sisältyy valtava riski :) Mutta kenties laadukas shampanja, viiniä tai konjakkia jne...

Alkoholi on huono lahja. Meitä on paljon, jotka emme syystä tai toisesta käytä ollenkaan alkoholia. Hienoinkin shampanja menisi hukkaan.

Tosikko! Ainahan sitä voi tarjota vieraille. Minäkin ostan mämmiä pääsiäiseksi vaikken syö sitä itse.

Vierailija
135/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenia.

Vierailija
136/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CD-levyjä näyttää olevan edelleen myynnissä. 

Ja C-kasetteja tai VHS-nauhoja, varma valinta!

Vierailija
137/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 44-vuotiaana naisena nämä ovat hauskaa luettavaa :)

Eipä sitä hyvää lahjaa kuitenkaan oikeasti voi yleistää iän perusteella. Vain minut tuntevat ihmiset osaavat ostaa juuri minulle sopivan lahjan.

Vierailija
138/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yläpuolella mainostetaan lippuja Lumikuningattareen. Laita sellaiset kera hotelliyön ja illallisen.

Siis ellet nyt jollekin kummitädillesi ole lahjaa hommaamassa..

Vierailija
139/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallon suuhun, jotta on hiljaa. Anustapin ja jalkapuun jotta pysyy paikoillaan eikä häärää.

Vierailija
140/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varakas joka itselleen muutenkin ostaa mitä mieli tekee ilman että tekee tiukkaa niin sitten ei mikään tavara tai lahjakortti tai muukaan ole oikein hyvä lahja. Sellaisessa tapauksessa jotain yllättävää ja mieluiten itse suunniteltua. Itse sain soittolistan musiikkia. Oli todella tarkasti harkittu ja jokaisella biisillä jokin merkitys. Paras lahja pitkään aikaan. (En ikinä itse oikein tiedä mitä kuuntelisin).

Samoin jokin hyvä kirja olisi kiva. Sellainen minkä eteen toinen on nähnyt vaivaa. Eli tosissaan tutkinut vaihtoehtoja, lukenut arvosteluja jne.

Näissä siis ideana se että sen lahjan itse ei tarvitse olla arvokas vaan se että toinen on nähnyt vaivaa.

Keskituloiselle tai vähemmän varakkaalle jotakin mitä hän ei ehkä itse raaskisi ostaa (vaikka pystyisikin). Esim erityisen arvokasta suklaata, tavallista parempaa erikoisteetä tai kahvia tms.

Kosmetiikkaa en ostaisi koska yleensä tässä iässä on tietyt tuotteet mistä tykkää eikä välttämättä huvita kokeilla jotain ihan uutta mikä ei välttämättä sopisikaan omalle iholle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä