Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit joululahjaksi 44-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
22.11.2021 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin urheiluliikkeeseen/ vaateliikkeeseen, lahjakortti hierojalle/ hemmotteluhoitoon tai konserttiliput.

Itse tykkäisin saada jotain näistä lahjaksi, tavaraa on jo ihan tarpeeksi.

N42

Vierailija
22/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin vuosijäsenyydestä Nintendolle (se plus-versio, kiitos). Tai Animal Crossingin uudesta lisäosasta. Muutamasta kuukaudesta Amazon Primea tai jotain e-kirjapalvelua. Museokortista. Lahjakortista hyvään lankakauppaan. Itseneulotuista villasukista (koko 43, kiitos). Minttusuklaasta. Jostain hellävarisesta ja tuoksuttomasta vartalovoiteesta. Diana Gabaldonin uudesta kirjasta. Sytykeruusuista. Jos haluat tuhlata, niin LeCreusetin pata, vähintään 5-litrainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muumioita te olette? Eihän parfyymeitä nykyään edes saa käyttää julkisissa tiloissa, ja CD-levytkin meni ohi 10 v sitten. Suklaata tulee kaikilta korvista ulos jouluna, ja alkoholiakin kertyy kaappiin enemmän kuin ehtii juomaan. Viimeisin lahjaksi saamani hieronta ehti umpeutua, kun ei vain ollut aikaa. Vaatteita ja hanskoja on kaapit täynnä.

Paras lahja olisi että joku ottaisi lapset hoitoon, että pääsisin seksilomalle oman miehen kanssa.

N44.

Vierailija
24/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhat ja sukat, joulunpunaisina tietty

Vierailija
25/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tahtoisin villasukat ja karkkia.

Mullekin kelpaisi kumpi vaan. Tosin noitakin enemmän ilahtuisin ihan vaan yhdessäolosta ja juttuseurasta eli vaikka kahvilla käymisestä.

Vierailija
26/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteuttavaa alapäävoidetta.

Pitäisikö olla luistovoide mukana samassa voiteessa?

Vierailija
27/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokulli

Vierailija
28/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokoaisin herkkukorin, johon valitsisin sellaisia tuotteita, joista tiedän hänen pitävän. Niin ja se kori olisi alkoholiton.

Vierailija
29/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysraudan

Vierailija
30/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokulli

Ja ämpärillinen liukastetta

Vierailija
31/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakone

Vierailija
32/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.

Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd

En kyllä parfymia ostaisi, koska mikä sinusta voi tuoksua hyvältä, ei taas toisen iholla tuoksu niin hyvälle. 

Niin, tuohon sisältyy valtava riski :) Mutta kenties laadukas shampanja, viiniä tai konjakkia jne...

Alkoholi on huono lahja. Meitä on paljon, jotka emme syystä tai toisesta käytä ollenkaan alkoholia. Hienoinkin shampanja menisi hukkaan.

Vierailija
33/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä ja liukkaria.

Vierailija
34/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer pro2

Vierailija
35/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostaa suomalaista muotoilua ja tykkää laittaa kotia, niin miten olisi lahjakortti Pentikiin? Tai jos on vilukissa niin ostat sellaisen Pentikin sagavillahuovan (110e) kysymättä. 

Itse en pidä koruista, tuoksuista, hierontalahjakortista (pääsen jo ilmaiseksi hierontaan) mutta pitäisi kyllä siitä kun joku joskus ostaisi minulle kukkia. Itse olen joutunut kukkani pääasiassa ostamaan. Sekin on vaikeaa kun kaikki kukat eivät ole yhtä kivoja lahjaksi saatuna.

Arvostaisin edullisempaakin lahjaa, jos siinä näkyy lämmin ajatus. Hyvälaatuiset sukat tai hansikkaat.

N46

Vierailija
36/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ossoes ostoo mittään aenakaa näellä vähillä rahoella. Jos oes rahhoo niin oes erj asija, sillonhan sitä löötys vaekka mitä lahjamahollisuuksija.

Vierailija
37/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä voin tietää mitä joku ventovieras nainen toivoo lahjaksi? Riippuu vähän siitäkin mitä kaikkea hänellä on jo. Ja mistä tykkää. Esimerkiksi itse en käytä koruja ollenkaan, joten en oikein tee koruilla mitään. Suklaastakaan en tykkää, mutta salmiakista kyllä. Itse en aina keksi kaikille mitään lahjaa, joten ostan heille arpoja. Onhan se vähän mielikuvetuksetonta, mutta se sopii kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Toki siihen voi sitten lisäksi ostaa jonkun pienen karkkijutun tai kukkia. Kunhan nyt jollain tavalla huomioi, en itse ainakaan enää nelikymppisenä naisena kaipaa mitään turhaa krääsää. Sitä on jo kaapit täynnä.

Vierailija
38/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kaikki. Jos saisi valita, niin punaisia Taika-astioita, kuohuviiniä, suklaata ja vielä päälle lahjakortti hierontaan.

Vierailija
39/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntee makumieltymykset, niin joku ihana parfymi ja siihen sopiva vartalovoide.

Laadukkaat nahkahanskat, kashmirkaulaliina, mielimusiikki cd

Hajuvesi on tosi huono idea vaikka tuntisi makumieltymyksetkin koska toisella voi olla jo se oma lemppari jota ei enää halua vaihtaa. Tietysti jos tietää varmaksi että sellainen on löytynyt niin voi ostaa vaikka saman tuoksun suihkugeelin tai uuden pullon odottamaan.

---

Ihan jo itselleni laadukkaita nahkahanskoja etsineenä sanon, että unohda. Sokkona et taatusti osaa ostaa edes oikeaa kokoa ja varsinkaan mallia joka istuu kuin hansikas. Ja huonommin istuvat on kamalat.

---

Kaulaliina on sinänsä ok jos toinen tykkää vaikka mustista kaulaliinoista. Silloin väri on varmasti oikea, mutta toisaalta jos on valmiiksi mieluisa ja laadukas kaulahuivi niin mihin toista (tai kolmatta) enää tarvitsee? Ja sitten taas hyvin neutraaliksi mielletyssä beigessäkin on riskinsä sen sävyn suhteen eli yksi sopii omaan ihoon ja hiustenväriin kun taas toinen näyttää ihan kamalalta.. Siinä ei hyvä laatukaan lohduta jos värisävy saa näyttämään lähinnä muumiolta.

---

Ja lempparimusiikkia on näin 2020-luvulla jo varmasti kaikilla huomattavasti kompaktimmassakin muodossa kuin compact diskillä eli ehken ei hyvä idea.

Vierailija
40/152 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan torkkupeittoa ja/tai kynttilälyhtyä. Nuo ovat niitä geneerisiä lahjoja, joita annetaan keski-ikäiselle naiselle, kun ei keksitä mitään muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän