Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten olla parisuhteessa varakkaan miehen kanssa, siten ettei hän oleta että kyse on rahasta?

Vierailija
04.02.2023 |

Jätin juuri kivan miehen osin siitäkin syystä, että hän alkoi epäilenään, että olen hänen kanssaan vain rahan takia.
Mies toki maksoi ravintolassa, omasta halustaan, mutta en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms. Enkä tuollaisia edes odottanut saavani. Jos mentiin teatteriin/elokuviin/konserttiin, minä ostin ja siis maksoin liput, tekemättä siitä mitään numeroa. Tehtiin todella paljon asioita yhdessä, ihan ilmaisia ja sitten maksullisia juttuja, mutta en käsitä missä se hyväksikäyttö oli. Töidensä takia hänellä on pakettiauto, joten en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä. Harmi, muuten hyvä mies, mutta itsetunto ei riittänyt siihen, että joku voisi tykätä hänestä, eikä hänen rahoista =(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällähän sinä osoitit hänen epäilyksensä todeksi.

Vierailija
2/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jätit hänet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisen kyselyt, miten olla lompakkoloinen ettei lompakko huomaa.

Vierailija
4/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi jätit hänet?

Varmaan sen sairaalloisen huonon itsetunnon ja epäluuloisuuden vuoksi.

Vierailija
5/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, taas kerran.

Vierailija
6/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten? Maksa omat kustannuksesi ja kustanna välillä jotain miehellekin.

Vierailija
7/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka olettaa, ne olettaa. Niillä on joko huono itsetunto tai sitten niissä ei oikeastikaan ole mitään muuta hyvää kuin raha ja ne tietävät sen. Kaikki hyvä ja mukava ja älykäs ja huumorintajuinen on teeskenneltyä nåissä. Sen huomaa hetken päästä kunnolla tutustuessaan.

Ei sille voi mitään. Parempi jättää sellaiset, sillä niissä ei tosiaan ole pitkän päälle paljonkaan hyvää.

Vierailija
8/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä olitkin.

Et yksin sen rahojen takia, mutta kaiken sen mitä se varallisuus mahdollistaisi.

Vierailija
9/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt en yhtään ymmärtänyt tätä pointtia...?

Vierailija
10/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että jätit palstamiehen.

Vierailija
11/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aisti, että se hyväksikäyttö suhteen mahdollisesti vakavoituessa  tulossa.

Niin kuin kirjoitit itse.

"en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms"

"en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä"

Nuo ovat oletusarvoja sinun omista ajatuksistasi.  Tuollaista odotit ja odotat, vaikka muuta yritit ja yrität itsellesi syöttää.

Vierailija
12/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt en yhtään ymmärtänyt tätä pointtia...?

Mä ymmärsin. Rikkaat miehet on just tollasia, turhan epäluuloisia. Epäilevät meitä mukavia naisia, ja sitten joutuvat kuitenkin jonkun huijarinaisen kynsiin, joka jaksaa vastata kaikkiin kysymyksiin oikein eli mielistellen.

Vierailija
13/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle miehelle voi todistella mitään. Eikä pidäkään. Etsi seuraavaksi varakas ja antelias mies, jolla ei ole itsetunnon kanssa ongelmia. Köyhään mieheen ei kannata tyytyä, se on kirous tuleville lapsillesi.

Vierailija
14/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi jätit hänet?

Tuo alkanut jatkuva epäily minun motiiveista oli yksi syy. Harmittaa todella paljon. Meillä oli niin paljon hyvä hetkiä, mutta hän ei nähnyt niitä. Olkoot yksin sitten. Olen itsekin hyvätuloinen ja minulla on oma velaton asunto, en tarvitse elättäjää. Ymmärtäisin jotenkin jos olisin joku varaton yh tms

Ap

Vierailija
15/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tollo jos ei tajua että rahat pitää käyttää naiseen.

Vierailija
16/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat itse avioehtoa ja maksat oman osasi ravintolaskuista, matkoista yms. Mutta tietysti sinulla on oikeus valita mihin menette syömään tai matkustatte koska budjettisi ei ilmeisesti kestä illallisia Kalastajatorpalla ja matkustelua pariksi viikoksi Balille 5 tähden hotellissa yms.

Vierailija
17/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiselle miehelle voi todistella mitään. Eikä pidäkään. Etsi seuraavaksi varakas ja antelias mies, jolla ei ole itsetunnon kanssa ongelmia. Köyhään mieheen ei kannata tyytyä, se on kirous tuleville lapsillesi.

Naiselle on synnynnäinen loisen luonto elää miehen lompakolla. Naiset ovat yhteiskunnan loisia kuluttaessaan enemmän resursseja kuin miehet vaikka miehet tuottavat suurimman osan.

Vierailija
18/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän aisti, että se hyväksikäyttö suhteen mahdollisesti vakavoituessa  tulossa.

Niin kuin kirjoitit itse.

"en esim saanut koskaan häneltä rahaa, kalliita lahjoja, matkoja tms"

"en edes päässyt tuttaville brassailemaan kylillä minkään Teslan kyydissä"

Nuo ovat oletusarvoja sinun omista ajatuksistasi.  Tuollaista odotit ja odotat, vaikka muuta yritit ja yrität itsellesi syöttää.

En minä kaipaa mitään tuollaista ja jos kaipaisin, voisin ostaa Teslani itse.

Toiseksi, miten tuollainen mies voi ikinä saada parisuhteen, kun kaikki naiset on hänen kanssa muka vain rahan takia?

Ap.

Vierailija
19/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on synnynnäinen loisen luonto elää miehen lompakolla. Naiset ovat yhteiskunnan loisia kuluttaessaan enemmän resursseja kuin miehet vaikka miehet tuottavat suurimman osan.

Varakkaan miehen ei sitten sovi ottaa naista ollenkaan, eiks niin?

Vierailija
20/29 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemus on että siihen ei voi oikeastaan vaikuttaa koska kyse ei ole sinusta vaan hänestä. Jos ihminen on itse rahan perään, ajattelee sitä

paljon ja miettii omia ja muiden rahoja, ja kokee rahan kautta alemmuutta ja/tai ylemmyyttä niin hän luulee hyvin vankasti että kaikki muut ovat hänen kaltaisiaan mutta valehtelevat. Sitä ei voi muuttaa.

Eikä sillä rahan määrälläkään ole mitään väliä. Itselläni oli todella varakas seurustelukumppani (siis menetti tai teki kymmeniä-satojatuhansia kuukaudessa ja se on vähiten kiinnostava asia ko ihmisessä ja meidän suhteessamme) Koska kumpikaan ei välittänyt rahasta eikä yhteiselomme perustunut siihen.

Sitten yhden juristin kanssa kaikki oli yhtä vertailua, kateutta,

lompakkoloispuhetta

Nykyään suhteessa jossa tienataan molemmat saman verran ja edelleen vähiten kiinnostava asia koko paletissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi