Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluttoman miehen vaimo muka voi tehdä?

Vierailija
07.02.2015 |

Kuin odottaa, että koska taas kelpaisi?!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teette asiasta ongelman? Joko eroatte ja etsitte suhteen jossa halut kohtaa tai jos et halua miehestä erota, etsi rakastaja tai parikin. Ei ole naiselle vaikeaa. Suosittelen, sinua ei enää seksin puute haittaa ja olet aurinkoinen ja ihana. Sitten oma miehesikin aavistaa jotain ja alkaa haluta sinua taas. Sitten saat seksiä enemmän kuin tarpeeksi :)

Vierailija
42/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:35"]Miksi ihmeessä teette asiasta ongelman? Joko eroatte ja etsitte suhteen jossa halut kohtaa tai jos et halua miehestä erota, etsi rakastaja tai parikin. Ei ole naiselle vaikeaa. Suosittelen, sinua ei enää seksin puute haittaa ja olet aurinkoinen ja ihana. Sitten oma miehesikin aavistaa jotain ja alkaa haluta sinua taas. Sitten saat seksiä enemmän kuin tarpeeksi :)
[/quote]

En käsitä miten voi olla noin mustavalkoinen ihminen! Et oo varmaan lukenut ketjua ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:28"]Miksi te ajaudutte tuollaisiin tilanteisiin? Ja miten niitä lapsia on tehty, kun seksiä ei ole vuosiin ollut pahemmin. Harvalla tärppää ekasta tai tokasta kerrasta.
Mä olen niin itsekäs etten olisi vain lasten takia huonossa liitossa. Ja aivan turha sanoa, että liitto on muuten hyvä, ei vain seksiä eikä läheisyyttä.
Miettikää minkälaisen kuvan annatte parisuhteesta lapsillenne. Täysin vääristyneen ja he voivat myös elää elämänsä huonossa liitossa, koska ovat sen mallin saaneet teiltä.
[/quote]

Mun mies kyllä aluksi halusi seksiä ekoina vuosina - veikkaan että se on aika tavallinen tarina. Miten tuollaisen voisi arvata, että toinen muuttuu lasten myötä haluttomaksi? Älä viitsi syyllistää. T. 5
[/quote] sama, ei tullut puute edes mieleen. Miestä halutti myös, kun oli tarkoitus tehdä toinen lapsi, mutta sitten taas lopahti. Raskaana ollessani syy oki olevinaan se, että odotin tyttöä, niin tuntui oudolta. Ap

Vierailija
44/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:23"]

Mä nostin kissan pöydälle, sanoin miehelle että vaikkei hänen enää tee mieli, niin minulla on oikeus seksuaalielämään muutenkin kuin omien käsieni kanssa. Hänen ei ole pakko muhun koskea, mutta sitten on turha itkeä jos joku baari-ilta en tulekaan pilkun jälkeen kotiin vaan vasta ruokapöytään.

[/quote]

Kyllä mä ottasin eron samantien, jos nainen alkais vihjailemaan vieraissa käyntiä.

Vierailija
45/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sanonut muutaman kerran, että väkisin alkaa vieras viehättää, kun kotona ei saa. Mutta etten ikinä silti pettäisi. Ap

Vierailija
46/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun tästä aiheesta puhutaan. Hankala aihe kyllä. Kun kumppanini valitsin, niin ei alussa ollut haluttomuus-ongelmaa. Ei kukaan puolisoaan pelkän seksin takia valitse. On hänessä paljon hyviä puolia. Vaikka vuosia myöhemmin nyt kärsin haluttomasta puolisosta, niin on hänessä edelleen ne muut ihanat puolet. Ei sitä siksi pelkän seksittömyyden takia halua erota. Lapsienkin takia. Sitä yrittää siksi kartoittaa mahdollisuudet, mitä voisi tehdä, ennen kuin päätyy mihinkään lopulliseen ratkaisuun. Oli se ratkaisu sitten ero tai se, että vain hyväksyy tilanteen ja elää sen kanssa.

Tässä on saatu sitä tärkeää vertaistukea ja keskustelua aiheesta. Kiitos siitä, että uskallatte jakaa kokemuksia tästä aiheesta.

Vierailija
47/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies sanoo raskaana olevalle vaimolle ettei halua rakastella, koska vaimo odottaa tyttöä??? Ei ihan normaalia käytöstä.
Lapset on siis tehty ensin ja vasta sen jälkeen iskenyt haluttomuus? Ok, mä käsitin että pieniä lapsia, joten ihmettelin miten niitä lapsia on pystytty edes saamaan aikaiseksi.
Jotkut miehet vain ajattelevat synnyttäneen naisen olevan liian iso sieltä, liian läski, vaikka näin ei todellisuudessa todellakaan olisi. Haaveillaan jostain nuoresta, pienestä, villistä ja uudesta. Ja kun sellaiseen ei ole mahdollisuutta, niin ei sitten haluta ollenkaan, saati sitten että tyydyttäisiin se oma vaimo.
Vaihtoon vain, jos ei keskusteluistaan tule kuin paha mieli.

Vierailija
48/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on ottaa puheeksi miehen kanssa haluttomuutta. Yritykset tyrmätään miehen taholta heti. Nyt olen ollut kaksi vuotta ilman. Ja olen sortunut pettämään miestäni työkaverini kanssa. En ole ylpeä itsestäni ollenkaan. Olin ennen todella pettämistä vastaan, mutta enpä silloin vielä tiennyt mihin tilanteeseen elämässä voi joutua. Kai tässä hiljalleen ajaudutaan eroon, jos mikään ei muutu.
N40

Vierailija
49/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haluttomuutta oli myös lasten välissä, iso ikäero. Meillä kyse ei onneksi vähääkään ole siitä, että olisin löysä, läski tai äitiyden takia epäviehättäväksi muuttunut. Jatkuvan valittamisen ym. nihkeän käytöksen mies on joskus sanonut syyksi, samoin sen, että seksiasiassa haluan vain itselleni jotain, enkä ole kiinnostunut siitä, mitä mies haluaa. (Mikä on aika absurdia, kun olen koko 13v ajan kerran sanonut, ettei huvita ja senkin siksi, että mies oli juuri pahasti loukannut. Ap

Vierailija
50/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mitään! Itse vaihdoin pihtarieukon nuorempaan ja halukkaaseen pimperoon. Nyt homma toimii ja peitto heiluu!

Suosittelen kaikille, pistäkää pihtarit lumihankeen!

Vierailija
51/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt mielessä, että ihan kuin mies joskus tahallaan olisi inhottava, etten sitten vähään aikaan puhuisi mitään seksijuttuja tai tekisi aloitetta :( ap

Vierailija
53/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:35"]

Miksi ihmeessä teette asiasta ongelman? Joko eroatte ja etsitte suhteen jossa halut kohtaa tai jos et halua miehestä erota, etsi rakastaja tai parikin. Ei ole naiselle vaikeaa. Suosittelen, sinua ei enää seksin puute haittaa ja olet aurinkoinen ja ihana. Sitten oma miehesikin aavistaa jotain ja alkaa haluta sinua taas. Sitten saat seksiä enemmän kuin tarpeeksi :)

[/quote]Kuinka vanha olet? Oletko ollut suhteessa pitempään kun pari kuukautta? Lapsia sinulla ei taatusti ole. Et näytä tietävän oikeasta elämästä mitään, liikut vain jossakin Harkekiini -kirjojen maailmassa. Vastauksesi oli todella nolo.

Vierailija
54/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:16"]

Exäni oli vuosia haluton. Selitteli aina, että syy ei ole minussa - oli kuulemma stressiä yms. Kun erottiin, mies löysi heti uuden, lapsettoman ja nuoremman naisen. Veikkaan, että heillä on oikein vilkas seksielämä. Ei kai nähnyt enää lastensa äitiä (eli minua) haluttavana. Kaikista hölmöintä, että olen oikeasti kivannäköinen nainen, joka piti ja pitää itsestään huolta. On minullakin tosin nyt uusi mies, joka haluaa minua intohimoisesti ja kehuu usein. Mutta vastaus kysymykseesi: et tosiaan voi tehdä mitään muuta kuin erota, jos seksiä vielä haluat.

[/quote]

Ei tuokaan päde. Mä olen lapseton enkä siis ole hänen lastensa äiti, mutta siltikään mies ei enää halua. Mäkin kivannäköinen ja muut miehet kyllä kiinnostuvat minusta.

Vierailija
55/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt lista asioista, jotka teen:

En valita enkä suutu miehelle enää mistään, vaikka se tekisi tai sanoisi mitä. En myöskään puhu omista asioistani, koska ne eivät miestä kiinnosta. En tee minkäänlaisia seksialoitteita. Suostun, jos se sattuu tekemään. Alistutaan sitten tähän lasten takia ainakin toistaiseksi. Ap

Vierailija
56/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:02"]

Mäkin olen sanonut muutaman kerran, että väkisin alkaa vieras viehättää, kun kotona ei saa. Mutta etten ikinä silti pettäisi. Ap

[/quote]

No sitten olet elämäsi ilman seksiä. Ehkä kun vaihdevuodet tulee, menee halutkin. Sit elämäsi helpottaa.

Vierailija
58/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:35"]Miksi ihmeessä teette asiasta ongelman? Joko eroatte ja etsitte suhteen jossa halut kohtaa tai jos et halua miehestä erota, etsi rakastaja tai parikin. Ei ole naiselle vaikeaa. Suosittelen, sinua ei enää seksin puute haittaa ja olet aurinkoinen ja ihana. Sitten oma miehesikin aavistaa jotain ja alkaa haluta sinua taas. Sitten saat seksiä enemmän kuin tarpeeksi :) [/quote] En käsitä miten voi olla noin mustavalkoinen ihminen! Et oo varmaan lukenut ketjua ollenkaan.

[/quote]

Tiedät itsekin että noi on ratkaisut. Et vaan uskalla myöntää sitä ja tehdä asialle mitään. 

Vierailija
59/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:46"]Tässä nyt lista asioista, jotka teen:

En valita enkä suutu miehelle enää mistään, vaikka se tekisi tai sanoisi mitä. En myöskään puhu omista asioistani, koska ne eivät miestä kiinnosta. En tee minkäänlaisia seksialoitteita. Suostun, jos se sattuu tekemään. Alistutaan sitten tähän lasten takia ainakin toistaiseksi. Ap
[/quote]
Mä sanoisin, että olet idiootti. Onko sun lapset yhtä tyhmiä kuin sä? Et tajua, että tuollainen elämä haittaa lapsia ihan yhtä paljon kuin suakin, ellei enemmänkin.
Ero on paljon parempi vaihtoehto kuin noin huono suhde.

Vierailija
60/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on täynnä ällöttäviä marttyyrinaisia jotk uhraa elämänsä miehen takia jota ei parisuhde ja seksi kiinnosta kyseisen naisen kanssa. Miehet nyt tyytyy mihin tahansa suhteeseen kunhan kotipalvelu pelaa. Seksiä harrastavat muualla ja tyhmät naiset odottaa että milloin se mies taas alkaisi haluta minua. Vastaus: ei ikinä. Sinä olet enää hänen lastensa äiti ja kodinhoitaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä