Saan naisilta huomiota jos likun koiran tai lapsen kanssa
Nykyään naiset ei enää katsele minua samalla tavalla kuin nuorena. Paitsi kerran kun olin veljen lapsen kanssa kaupassa, niin sain hyväksyviä katseita naisilta. Sama juttu kun minulla on eräs koira hoidossa. Kun kävelen ulkona koira kanssa, niin naiset hymyilevät tai tuijottavat, jälleen kerran se sama hyväksyvä katse päällä. Te naiset olette hauskoja tapauksia.
Kommentit (4)
Varmaan kurjaa, ettet saa katseita itsenäsi...
Totta kai. Jos menee juttelemaan yksin olevalle miehelle, voi tulla väärinkäsityksiä. Lapsen kanssa kulkeva mies taas on todennäköisesti varattu, joten hänelle voi mennä juttelemaan varauksetta, aivan kuten juttelisi kenelle tahansa muullekin ihmiselle. Myös koiran kanssa kulkeva mies (varsinkin jos koira on pieni ja valkoinen, tai muu ns. perhekoiran näköinen) on todennäköisesti varattu. Häntä voi katsoa reippaasti silmiin ja hymyilä ja heittää läppääkin, ilman että toinen kuvittelee että tässä on nyt jotain viritystä ilmassa.
Kyllä ne katseet on tarkoitettu sille koiralle tai lapselle. En nyt ymmärrä mikä tekee noista naisista niin "hauskoja tapauksia". Pidän koirista ja kohteliaisuudesta huomioin sitä taluttajaakin hymyllä, oli mies tai nainen.
Minä katson aina vain koiria, en niiden omistajia. Hymyilen koirille..