Mitä haluttoman miehen vaimo muka voi tehdä?
Kommentit (68)
Mä pidän vastaavassa tilanteessa itseni niin hyvässä kunnossa, että muut miehet katsovat ja ihailevat minua, kun kotona en saa riittävästi vastakaikua. Mutta se kirjoittaja joka väitti, että kun muut miehet kiinnostuvat naisesta niin omakin herää, oli kyllä totaalisen väärässä. Kun mulla oli ihailija, joka yritti mua ihan tosissaan, ja mieskin tiesi sen, niin mun mies vaan masentui ja totesi että ei hänestä ole enää mulle mieheksi, otetaan ero. Mutta en mä halua eroa, mä haluan seksiä mun oman miehen kanssa! Sen kanssa, jota rakastan ja jonka kanssa meillä on yhteinen elämäntapa ja arvot muilta osin. Vain seksihalut ei mene yhteen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:35"]Miksi ihmeessä teette asiasta ongelman? Joko eroatte ja etsitte suhteen jossa halut kohtaa tai jos et halua miehestä erota, etsi rakastaja tai parikin. Ei ole naiselle vaikeaa. Suosittelen, sinua ei enää seksin puute haittaa ja olet aurinkoinen ja ihana. Sitten oma miehesikin aavistaa jotain ja alkaa haluta sinua taas. Sitten saat seksiä enemmän kuin tarpeeksi :) [/quote] En käsitä miten voi olla noin mustavalkoinen ihminen! Et oo varmaan lukenut ketjua ollenkaan.
[/quote]
Tiedät itsekin että noi on ratkaisut. Et vaan uskalla myöntää sitä ja tehdä asialle mitään.
[/quote]
Ajatteletko nyt ihan tosissasi että mies saa potenssinsa takaisin siitä että joutuu aisankannattajaksi? Eiköhän se ole pikemminkin ihan päin vastoin.
Kyllä mä ajattelen markkina-arvoani sitäkin varalta, että ero kuitenkin tulee. Ap
keskustella asiasta asiallisesti miehen kanssa...?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:15"]keskustella asiasta asiallisesti miehen kanssa...?
[/quote] siitä seuraa vain se, että mies tietää vaimon olevan tyytymätön. Ap
Exäni oli vuosia haluton. Selitteli aina, että syy ei ole minussa - oli kuulemma stressiä yms. Kun erottiin, mies löysi heti uuden, lapsettoman ja nuoremman naisen. Veikkaan, että heillä on oikein vilkas seksielämä. Ei kai nähnyt enää lastensa äitiä (eli minua) haluttavana.
Kaikista hölmöintä, että olen oikeasti kivannäköinen nainen, joka piti ja pitää itsestään huolta. On minullakin tosin nyt uusi mies, joka haluaa minua intohimoisesti ja kehuu usein.
Mutta vastaus kysymykseesi: et tosiaan voi tehdä mitään muuta kuin erota, jos seksiä vielä haluat.
Erota ja etsiä mies, jota kiinnostaa :)
^voisi kuvitella tuon olevan ensimmäinen askel molempia tyydyttävään lopputulokseen..
Ahdistavaa. Joskus meni kuukausi, ettei ollut seksiä ja kyllä se tuntui henkiseltä kidutukselta. Nyt onneksi sujuu taas. Kai näitä tämmösiä kausia tulee ja menee, kun ollaan oltu jo 13 vuotta yhdessä.
Mut eipä siinä oikeen muuta voi tehdä, kuin odotella jos toista oikeasti rakastaa. Tosin jos oikeen pahaksi ongelmaksi muodostuu, niin ehkä silloin olisi keskustelun paikka, et tarvitaanko ulkopuolista apua vai mistä on kyse.
Itse ratkaisin ongelman siten,että sanoin ukolle. Sulje ovi,ulkopuolelta. Hain nuoren viriilin rakastajan. Kyllä helpotti paineet.
Jos ja kun on lapsia, ei olisi heille oikein erota. Ap
Mä nostin kissan pöydälle, sanoin miehelle että vaikkei hänen enää tee mieli, niin minulla on oikeus seksuaalielämään muutenkin kuin omien käsieni kanssa. Hänen ei ole pakko muhun koskea, mutta sitten on turha itkeä jos joku baari-ilta en tulekaan pilkun jälkeen kotiin vaan vasta ruokapöytään.
En tiedä. Olen kokeillut aika montaa juttua, olen mm. laittanut lapset mummolaan yöksi, tehnyt hyvää ruokaa ja ostanut hyvää viiniä sen kanssa, huolehtinut itseni nätiksi katsella ja koskettaa ja tehnyt tilanteen mukavaksi, olen tehnyt kotityöt niin ettei miehen tarvitse kotona kuin olla ja rentoutua, yrittänyt etsiä jotakin yhteistä molempia ehkä miellyttävää pehmoa katseltavaksi ja tehnyt vaikka mitä että saisin miehen innostumaan. Tulokset eivät ole olleet kovin ihmeellisiä ja hurrattavia. Mies on kyllä mukana juonessa, mutta siinäpä se. Tätä on kestänyt nyt useamman vuoden ja hieman mietityttää jo onko tämä suhteen loppu. N39
Miehen haluttomuuden syyt voi selvittää. Masennus, hormonihäiriö tms. voi olla tasutalla. Mutta odottelisin ensin ihan rauhassa aika pitkään, koska kausia on erilaisia. Minun mieheni on aina halukkaampi kesällä kuin talvella. Ja pidä itsestäsi huolta, itsesi takia ennen kaikkea.
Pakkohan siitä on keskustella! Mieshän voi muuten luulla sun olevan tyytyväinen tilanteeseen.
Mä keskustelisin ja ottaisin miestä huomioon. Tekisin hänen lempiruokia, pukeutuisin niin mistä tiedän miehen tykkäävän, olisin iloinen, hymyilisin paljon, flirttailisin, hieroisin selkää jne.
Mun ex ei halunnut mua, syy löytyi lopulta toisesta naisesta ketä mieluummin pani kun mua.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:15"]keskustella asiasta asiallisesti miehen kanssa...?
[/quote] siitä seuraa vain se, että mies tietää vaimon olevan tyytymätön. Ap
[/quote]
Öö, ja onko tämä sitten huono asia? Minkälaisessa kulissiliitossa oikein elätte?
No minä kyllä tyydytän ja huolehdin itsestäni maksimaalisen hyvin. En siis anna tämän vaikuttaa itsetuntooni ainakaan negatiivisesti. Ennemminkin näytän miehelle, ettei se pysty saamaan minua plösähtämään tms. vaikkei haluakaan minua. Ap