Tutun 21v pojalla ei koskaan ole ollut tyttöystävää
Kommentit (42)
No kysypä siltä pojalta itseltään, missä vika.
Ei siinä tyttöystävässä mitään, mutta miten ap pärjää ilman aivoja?
Mun kahdella parikymppisellä veljelläkään ei ole koskaan ollut tyttöystävää.
Ihan heteroita ovat, keskimääräistä komeampia, fiksuja ja saavat kyllä naista, mutta sopivaa kumppania ei ole eteen tullut.
Myöskään mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää, olen siis parikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
No kysypä siltä pojalta itseltään, missä vika.
Eikö se olis vähän kiusallista?
Ei kaikkia vaan kiinnosta seurustelu
Ei ole poika menettänyt mitään. Rahaakin on pojalla säästynyt paljon.
Miehet joutuvat kilpailemaan naisista sen verran ankarasti, ettei tavishemmolla tule olemaan siinä kisassa mitään mahdollisuuksia. Ja varmaan tuossa iässä jokaisella perusnätillä naisella on 200 miestä jonossa.
Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita. - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään. Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole poika menettänyt mitään. Rahaakin on pojalla säästynyt paljon.
Ei ole ei menettänyt yhtään mitään luultavasti edes poikuutta, sekin säästynyt työttömyysrahojen lisäksi kun ei naista niitä tuhlaamassa
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan minuta homoa tehnyt, vaikka olin huomattavasti vanhempi kuin minulla oli ensimmäinen tyttöystävä. Ja mitä sitten vaikka olsikin, ikäänkuin homous ta heterous olisivat vapaasti valiitavissa olevia asioita. - Jostain syystä oma sinkkuuteni on ollut lähes aina isompi ongelma muille kuin minulle itselleni. Mitä se Ap sinua liikutta, ettei naapuri poika ole vielä esitellyt sinulle miellittyään. Elätkö toiveissa, että hän kiinnostuisi sinun tyttärestäsi tai pojastasi; vai kenties sinusta itsestäsi.
Se on outoa ettei tuossa iässä ole tyttöystävää. Useimmilla on eka tyttis jo 15 vuotiaana
No jaa. Eipä ollut minullakaan ollut 21-vuotiaana tyttöystävää. Olin 22, kun itseäni muutaman vuoden nuorempi tyttö tuli hakemaan minut kotoa seurustelemaan. Olimme yhdessä pari vuotta.
Ehtii sitä touhuta naisten kanssa, vaikkei teinisuhteita olisikaan. Toisaalta, olisihan semmoinen kiihkeä ja vähän typerä teinisuhde jonkin arvoinen muisto.
Ehkä sinä voit alkaa hänen ekaksi tyttikseksi?
Noh, saattaa sitten poika olla se paras catch loppupeleissä. Kaikenmaailman teini-Jonnet poraa halpistytsyjä Toyotan takapenkillä 15-veestä ylöspäin. Kun taas nämä todella fiksut nuoret miehet ja naiset malttavat kypsyä ensin itse aikuisiksi ja valitsevat sitten järkevän ja taudittoman puolison, käyvät koulut ja hankkivat jälkikasvua vasta vakaaseen tilanteeseen. Makuasioita tietty! Ite toivon, että en ole vielä viiskybäsenä mummu Zessikalle ja Marcholle.
Kaikki ihmiset eivät halua seurustella vain seurustelemisen vuoksi, vaan odottavat että oikeanlainen ihminen osuu kohdalle. Mulla osui vasta 27-vuotiaana.
Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(
t. epätoivoinen sinkku n27
Mun mies oli 26 kun tavattiin. Nyt on 34 ja mä olen sen eka tyttöystävä. Se vaan keskittyi nuorempana muihin juttuihin. Ihan on normaali hyväkäytöksinen hetero. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ainakaan Hgissä miehet ehdottomasti haluavat pysyä sinkkuina eli ilmeisesti paneskella vapaasti ympäriinsä jonnekin 30-40-vuotiaiksi asti :(
t. epätoivoinen sinkku n27
Miksi olet epätoivoinen?
Minä seurustelin ensimmäisen kerran 24-vuotiaana.
Ihmisillä on hyvin erilaisia käsityksiä seurustelun aloittamisesta, pettämisestä jne.
En ole vieläkään lesbo. :D
N
Tyttöystävästä on liikaa vaivaa.