On menny jo ilo elämästä masentaa ja ahdistaa ja ramasee
Olen sössinyt pahasti asiani ja elämäni, eli lähinnä elämänhallinta talous ja raha sotkut, velkaa on 3 eri paikkaa noin 48 tuhatta ja tuntuu että se vain lisääntyy ja teen töitä jatkuvasti eikä lyhene millään, olen kierteessä ja olen jatkuvasti vihainen ja turhautunut myös, en tiedä enää mitä tehdä, iso summa kk menee lyhennykseen, ja ei ole kovin isot tulot, elämiseenkin tarvii rahaa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt mitä voisi tehdä mutta ei ole oikein mitään tehtävissä, lähinnä velkaa nytkin tullut yli 1000 e lisää
alkanut niin ahdistamaan koko elämä ja tämä tilanne kun ei pääse eteenpäin ja nykyään jopa elää velka rahalla
Sulle on Allu annettu jo kaikki hyödylliset vinkit täällä palstalla, miksi et koskaan toteuta niitä?
En ees tajua että mulla on näin paljon velkaa.
Päivän paras itkuvirsi ….tähän asti 🥇
Nyt on menny noin 390 autoon + lisää menee vielä yli 100 + sitten oon vielä juonut ollut baareissa+ sitten muutenkin ruokaan ylimäärästä, bensaankin vähän, hsl lippuihin meneehän sitä
Mun pitäs lyhentää velkaa ku en muuten saa mitään apua jos ei velka lyhene, muttakun tulee vain lisää
Yhdistelylainaa eivät mikää taho myönnä?
No ei näytä ketää kiinnostavan mies jolla on ongelmia, no ihan sama, toisilla niitä vain on jatkuvasti, ette ymmärrä, sielä ajellaan sillä hienolla volvolla voi voi nautitaan elämästä 30 tuhatta volvo
Ei tästä elämästä tule mitää tarvitsen apua
No olkaa sitten kaikki hiljaa, eläkää itte velkakierteessä ja rahaa jää 50 e kk. ei se ees riitä,, joutuu elää luottokortilla sit
että mä vihaan ihmisiä välillä ottaa niin päähän, itte en tuu saamaa vuosiin mitää ku on velkakierre
Vierailija kirjoitti:
Sinua on yritetty auttaa tuhansia kertoja. Mikään apu ei kelpaa. Muhi nyt liemissäsi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua on yritetty auttaa tuhansia kertoja. Mikään apu ei kelpaa. Muhi nyt liemissäsi sitten.
no mitä se apu on? luuletko et joku kotona istuminen auttaa ja juomisen lopettaminen tai mikää jos elää velaksi niin on pakko elää ei 50 € elä kk tajuatko
Vierailija kirjoitti:
No olkaa sitten kaikki hiljaa, eläkää itte velkakierteessä ja rahaa jää 50 e kk. ei se ees riitä,, joutuu elää luottokortilla sit
Mitäs ryyppäsit nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mitä se apu on? luuletko et joku kotona istuminen auttaa ja juomisen lopettaminen tai mikää jos elää velaksi niin on pakko elää ei 50 € elä kk tajuatko
Lue niistä tuhansista aikaisemmista ulinaketjuistasi. Kukaan ei viitsi enää antaa mitään neuvoja, kun et yhtäkään niistä noudata.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se apu tulee?
Haet automaatista käteistä?
Saat itse ottamasi velat anteeksi?
Ota itse vastuu tekemisistäsi, katso koko vartalopeiliin missä on vika ja lopeta toi ainainen valitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ryypännyt
No joo antaa olla. Eletää veloissa kohta 70 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ryypännyt
Miksi helvetissä valehteletkin vielä? Sika sinä olet, ja ansaitset rypeä omassa paskassasi.
Olen miettinyt mitä voisi tehdä mutta ei ole oikein mitään tehtävissä, lähinnä velkaa nytkin tullut yli 1000 e lisää