Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluttoman miehen vaimo muka voi tehdä?

Vierailija
07.02.2015 |

Kuin odottaa, että koska taas kelpaisi?!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:15"]keskustella asiasta asiallisesti miehen kanssa...? [/quote] siitä seuraa vain se, että mies tietää vaimon olevan tyytymätön. Ap [/quote] Öö, ja onko tämä sitten huono asia? Minkälaisessa kulissiliitossa oikein elätte?

[/quote]En ole ap, mutta välillä ei kannata asioista keskustella vaan mielummin vain toimia ja pitää suu kiinni. Keskustellessa tulee hyvin nopeasti sanottua sellaista, mitä ei voi enää peruuttaa ja saada sanomattomaksi, toinen saattaa myös ymmärtää sanomasi täysin eri tavalla, vahingossa tai tahallaan, kuin olit ajatellut. Varsinkin masentuneen miehen kanssa pitää olla todellakin kieli keskellä suuta sanomisissaan ja tekemisissään. Kulissiavioliitossa olevat eivät tällaisia edes ajattele, eikä usein myöskään tavallisissa liitoissa olevat, he eivät vain yksinkertaisesti ymmärrä tällaisia asioita ja miten ollaan herkkätunteisia.

Vierailija
22/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ollaan kyllä keskusteltu, riidelty, olen nöyryyttänyt itseäni ties millä tavalla jne. Nyt ollaan ikään kuin sovussa, kun mies myönsi että hänessä on enemmän vikaa tässä asiassa kuin mussa. Ja kun en enää vonkaa enkä jauha asiasta. Nuorin lapsi kun on vasta vauva, niin ehkä vuosia joudun uhrautumaan... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:01"]Niin, ollaan kyllä keskusteltu, riidelty, olen nöyryyttänyt itseäni ties millä tavalla jne. Nyt ollaan ikään kuin sovussa, kun mies myönsi että hänessä on enemmän vikaa tässä asiassa kuin mussa. Ja kun en enää vonkaa enkä jauha asiasta. Nuorin lapsi kun on vasta vauva, niin ehkä vuosia joudun uhrautumaan... ap
[/quote]

On kyllä todella vaikea tilanne. Ja ilmeisesti nyt ei ole kyse enää mistään ohimenevästä vaiheesta, vaan on jatkunut jo pidempään. En osaa muuta neuvoa antaa, kuin että yrittäisit selvittää, olisiko mahdollista saada jotain apua tilanteeseen. Siis lähinnä, se onko mies kiinnostunut/halukas selvittämään tilannetta. Eihän noin pysty kukaan elämään.

T: 8

Vierailija
25/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin seksiä viimeksi toissa vuonna. Mulla on elämässä muitakin asioita, joten olen ihan tyytyväinen. Akti kestää keskimäärin 10 minuuttia, orgasmi sekuntteja, aika paljon vöyhkäätte näinkin lyhytkestoisesta asiasta, avioero tms.

Vierailija
26/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kestänyt vuosia. Seksiä on kyllä välillä ollut, mutta miestä ei oikeasti huvita kuten pitäisi. Ja panostamalla tilanne meni entistäkin huonommaksi. Seksihalunsa eivät kuulemma ole kadonneet, mutta eivät kohdistu minuun. Mies väittää, että mikäli suhde voisi paremmin, seksikin onnistuisi siinä sivussa. Mutta jotenkin epäilen suuresti. Etenkin kun noin ajatellen mun pitäisi taas joustaa kaikessa, jotta
mies oliai suhteeseen tyytyväisempi. Ap

Vierailija
27/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä ei tosiaan ole mitään muutakaan läheisyyttä tämän ristiriidan takia. Mies ei koske muhun, koska ei halua antaa ymmärtää haluavansa seksiä, enkä minä koske mieheen, jottei se luule, että alan taas vongata! Ap

Vierailija
28/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:15"]keskustella asiasta asiallisesti miehen kanssa...?
[/quote] siitä seuraa vain se, että mies tietää vaimon olevan tyytymätön. Ap

[/quote]

Onko se sitten paha asia?

Vierailija
29/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:16"]

Exäni oli vuosia haluton. Selitteli aina, että syy ei ole minussa - oli kuulemma stressiä yms. Kun erottiin, mies löysi heti uuden, lapsettoman ja nuoremman naisen. Veikkaan, että heillä on oikein vilkas seksielämä. Ei kai nähnyt enää lastensa äitiä (eli minua) haluttavana. Kaikista hölmöintä, että olen oikeasti kivannäköinen nainen, joka piti ja pitää itsestään huolta. On minullakin tosin nyt uusi mies, joka haluaa minua intohimoisesti ja kehuu usein. Mutta vastaus kysymykseesi: et tosiaan voi tehdä mitään muuta kuin erota, jos seksiä vielä haluat.

[/quote]

Samaa mieltä ja olen myös toiminut näin. Olen tosin mies mutta pätee molmpiin sukupuoliin.

Vierailija
30/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miestä ei oikeasti huvita kuten pitäisi"?

Jos miestä ei huvita, syy ei voi olla siinä, että liitto on kaiken kaikkiaan etäinen, ei ole henkistä läheisyyttä?

Naisen kohdalla pidetään kuitenkin ymmärrettävänä, että jos mies elää omaa elämäänsä saman katon alla, ei puhu, ei tee yhteisiä asioita, ei huomioi perhettä eikä suhdetta, niin on ihan ymmärrettävää, että naista ei ehkä seksi kiinnosta.

Vierailija
31/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen ihana pehmoilija joka ennen kaikkea tykkää sylitellä ja olla lähekkäin. No tykkäänhän minäkin siitä, ei sillä. Mutta viime aikoina tilanne on ollut se, että minun p*u huutaa m*aa sisäänsä, mutta miehelle riittää halailu ja hellittely. Joskus siinä sylissä vaan on melko hankalaa olla kun halut jyllää ja toisella ei. Asiasta on keskusteltu, mutta kun minä en halua sääliseksiä enkä velvollisuusseksiä. Hauan, että molemmat haluaa ja se halu näkyy ja tuntuu.
No, kaikkea ei voi saada, valitettavasti.

Vierailija
32/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:23"]Niin ja meillä ei tosiaan ole mitään muutakaan läheisyyttä tämän ristiriidan takia. Mies ei koske muhun, koska ei halua antaa ymmärtää haluavansa seksiä, enkä minä koske mieheen, jottei se luule, että alan taas vongata! Ap
[/quote]

Niin siis se seksi ei ole se perimmäinen syy teidän ongelmiin, vaan lähinnä seuraus.
Mihin ne miehen halut sit kohdistuu jos ei kerta sinuun?

Vierailija
33/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:23"]Niin ja meillä ei tosiaan ole mitään muutakaan läheisyyttä tämän ristiriidan takia. Mies ei koske muhun, koska ei halua antaa ymmärtää haluavansa seksiä, enkä minä koske mieheen, jottei se luule, että alan taas vongata! Ap
[/quote]

Niin siis se seksi ei ole se perimmäinen syy teidän ongelmiin, vaan lähinnä seuraus.
Mihin ne miehen halut sit kohdistuu jos ei kerta sinuun?

Vierailija
34/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mihin kohdostuu. Ei sillä varmaan ketään ihastustakaan ole. Joo ei varmaan olekaan perimmäinen saati ainoa syy, mutta selkeästi se syy, miksi minä olen niin tyytymätön kaikkeen. Itsestä huolehtiminen ei silti ole jäänyt, vaan ennemminkin kasvanut potenssiin sata sen jälkeen kun uskalsin ottaa tyytymättömyyteni esiin. Siinä meni vuosia siinäkin. Ap

Vierailija
35/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun kanssa ap samassa tilanteessa. Ne, joilla mies ei ole haluton, on hyvin vaikea ymmärtää tilannetta. Teoriassa olisi hyvä keskustella, mutta mies vain siitä ahdistuu ja kokee vonkaamiseksi. Vaikka kuinka yrittäisi puhua asialliseksi. Kysyin omalta mieheltä, mikä voisi auttaa haluttomuuteen, niin vastaus on se, ettei siitä puhuisi eikä vonkaisi. Pitää kuulema odottaa, että häntä alkaa haluttaa. Ongelma on siinä, että odottamiseen menee monia viikkoja ellei kuukausia... Hänen mielestään seksiä voisi harrastaa vain pari kolme, tai neljä kertaa vuodessa.

Voimia ap ! Ja kiva, kun saa kuulla muiltakin vinkkejä tilanteeseen!

Vierailija
37/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän tosiaan ole mitään muuta vinkkiä kuin olla kuin ongelmaa ei olisikaan. Nalkuttamatta yritän olla, vaikka mies miten vittuilisi ja valittaisi (muista asioista, mitä taas olen huonosti hoitanut jne.) Kyllähän tässä katkeruus muutenkin kasvaa, kun tilanne on näin epäsuhtainen. Ap

Vierailija
38/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tuolla sitä, että tilanne on stabiili ja seksitön, kun en tosiaan tee enää aloitteita enkä edes puhu aiheesta. Odotan nyt sitten vain, mitä seuraa. Ja jos ei vuosiin seuraa mitään, harkitsen eroa uudestaan. Ap

Vierailija
39/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ajaudutte tuollaisiin tilanteisiin? Ja miten niitä lapsia on tehty, kun seksiä ei ole vuosiin ollut pahemmin. Harvalla tärppää ekasta tai tokasta kerrasta.
Mä olen niin itsekäs etten olisi vain lasten takia huonossa liitossa. Ja aivan turha sanoa, että liitto on muuten hyvä, ei vain seksiä eikä läheisyyttä.
Miettikää minkälaisen kuvan annatte parisuhteesta lapsillenne. Täysin vääristyneen ja he voivat myös elää elämänsä huonossa liitossa, koska ovat sen mallin saaneet teiltä.

Vierailija
40/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:28"]Miksi te ajaudutte tuollaisiin tilanteisiin? Ja miten niitä lapsia on tehty, kun seksiä ei ole vuosiin ollut pahemmin. Harvalla tärppää ekasta tai tokasta kerrasta.
Mä olen niin itsekäs etten olisi vain lasten takia huonossa liitossa. Ja aivan turha sanoa, että liitto on muuten hyvä, ei vain seksiä eikä läheisyyttä.
Miettikää minkälaisen kuvan annatte parisuhteesta lapsillenne. Täysin vääristyneen ja he voivat myös elää elämänsä huonossa liitossa, koska ovat sen mallin saaneet teiltä.
[/quote]

Mun mies kyllä aluksi halusi seksiä ekoina vuosina - veikkaan että se on aika tavallinen tarina. Miten tuollaisen voisi arvata, että toinen muuttuu lasten myötä haluttomaksi? Älä viitsi syyllistää. T. 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi