Ystävä pissi silmään :(
Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.
Kommentit (416)
Anna sen maksaa se reissu ja "unohat" kertoa että et lähekään.
Ap on tainnut suututtaa ystävänsä jotenkin, vastaus oli aika tylytys! Oletko ap tehnyt ystävällesi jotain kurjaa?
Vaikuttaa siltä, että ystäväsi on suuttunut sinulle.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:46"]Ap on tainnut suututtaa ystävänsä jotenkin, vastaus oli aika tylytys! Oletko ap tehnyt ystävällesi jotain kurjaa?
[/quote]
En kyllä keksi, mitä olisin voinut tehdä... vielä reilu viikko sitten selailtiin yhdessä häälehdistä kimppujen kuvia ja viime viikolla kun lounastimme yhdessä, pyysi minua kaveriksi photobooth-rekvisiitan askarteluun ja ostosreissulle.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:46"]Ap on tainnut suututtaa ystävänsä jotenkin, vastaus oli aika tylytys! Oletko ap tehnyt ystävällesi jotain kurjaa?
[/quote]
En kyllä keksi, mitä olisin voinut tehdä... vielä reilu viikko sitten selailtiin yhdessä häälehdistä kimppujen kuvia ja viime viikolla kun lounastimme yhdessä, pyysi minua kaveriksi photobooth-rekvisiitan askarteluun ja ostosreissulle.
[/quote]
Tämä oli siis AP.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:14"]
Laitoin eilen viestiä ystävälleni jossa totesin, että olisi ollut kiva olla polttareissa. Hän vastasi juuri äsken näin: "polttareissa yleensä on ne ihmiset ketä on kutsuttu myös häihin". Voiko tätä enää tulkita mutten kuin että minut on jätetty pois? AP
[/quote]
Kyllä =(, vastaisin, että kiitos ystävyydestä!
Unohda koko ihminen. Siitä sen kummempaa numeroa tarvitse tehdä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:24"]Onpas bitchmorsian. Mä tekisin omat viilentävät ratkaisuni...odottakohan se kuitenkin häälahjaa sulta?
[/quote]
Joo mietin ihan samaa. Odota ap vain, eiköhän sulle lasku kuitenkin polttareistakin tule ja varmaan pääset vielä koristelemaan hääpaikkaa yms. Haistattaisin paskat tuollaiselle "ystävälle".
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:48"]
Eli kuitenkin on nähnyt sen verran vaivaa että lähetti selittelyt ja nähtävästi siis olettaa että ap jatkaa kummina ja lahja-automaattina sekä kuskailee naikkosta Tallinnaan juhlaviinoja hakemaan. Minä kyllä lopettaisin yhteydenpidon kokonaan tuollaisen "ystävän" kanssa, numeroesto puhelimeen ja poistaisin sen Fb ystävistä ym ym.
[/quote]
joo ap vois tehdä vedätyksen ja olla lampaana menossa kuskiksi viinanhakureissulle ja sitten viime tingassa perua ja jättää entinen kaveri kuseen. Syynä tietenkin este jolle ei voi mitään, eikä mikään v-mäinen temppu.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:02"]Voi kauhea 12.
Mä jo luulin, että oli riittävän paha, kun mun työkaveri joka kahvitunnilla näytti mulle häämekkoaan, jokaista ostettua koristetta ja jokaista tilattua kenkäparia ja hehkutti orkesteria ja ties mitä. Pyysi minut välillä työpäivän jälkeenkin ulos syömään ja kertoi kaiken aikaa häistään. Yhtenä päivänä sit töissä lipsautti, että voi minulle näyttää niitä, kun mä en ole tulossa häihin ja muille työkavereille ei voi näyttää, kun heitä kutsuu häihin. Senkin jälkeen tuli taas näyttämään mulle koruja sun muita ja täytyy sanoa, että oli kyllä tosi kiusallista niitä muka ihailla.
[/quote]
Mistä tämmösiä ihmisiä sikiää? Aivan järkyttävän huonot käytöstavat jollain!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:14"]
Laitoin eilen viestiä ystävälleni jossa totesin, että olisi ollut kiva olla polttareissa. Hän vastasi juuri äsken näin: "polttareissa yleensä on ne ihmiset ketä on kutsuttu myös häihin". Voiko tätä enää tulkita mutten kuin että minut on jätetty pois? AP
[/quote]
Vastaisin, että luulin, että häihin kutsutaan hyvät ystävät.
Jotkut naiset sekoaa kun naimisiinmeno nousee päähän. Muistan kun pikkusiskoni meni aikanaan naimisiin, hän kuvitteli olevansa sen takia joku parisuhdeasiantuntija ja puhui paskaa kaikkien muiden suhteista. No, omaansa ei ainakaan saanut pidettyä kasassa...
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:43"]Kysy siltä morsiamelta, että miksi hän on pyytänyt sua valitsemaan mekkoja ja juhlapaikkaa, jos et ole kuitenlaan tervetullut itse häihin.
[/quote]
Mä laittaisin myös laskun perään. Kaasona voin olla mutta ilmaiseksi hääsuunnittelijaksi en ala juhliin joihin en ole tervetullut.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:30"]No kysy nyt kuitenkin että mikset ole kutsuttu, luulit että olitte ystäviä?
[/quote]
Mä en kyselis tollasen viestin jälkeen mitään, ois meidän kaveruus kyllä ollutta ja mennyttä!
Voi ap, kuulostaa hirveältä. Itse kuulin vähän ennen polttareita, että morsian ei ollut kutsumassa minua häihin. En kehdannut enää perua osallistumista, kun olin jo luvannut tuoda polttareihin ruokaa.
Olipa siinä kiva kuunnella morsiamen hehkutusta hääpaikasta, kun olin ainoa seurueesta, joka ei osallistuisi häihin. Mutta eniten vituttaa juuri se, ettei morsian itse puhunut kutsumattomuudesta mitään, kuulin sen monen kaverin ketjun välityksellä.
Ikävä juttu ap, mutta mä antaisin asian olla. Luulet selvästi olevasi ystävälesi läheisempi mitä hän ajattelee. Hän myös hoiti tilanteen tosi tökerösti, en näe mitään syytä jatkaa kaveeraamista.
Minä en kyllä vaivautuisi enää ikinä ottamaan mitään yhteyttä moiseen "ystävään". Joku raja pitää olla!
Peruhan nyt kuitenkin se Viron matka, ettei "ystävä" varaa/väitä varanneensa matkaa, ja ala vaatia rahoja takaisin.
Meni muuten pikkuisen sydän kurkkuun kun nopeasti lukaistuna sisäistin ekana sen, että kyse oli kuspäisestä huhtimorsiamesta, koska omat häät huhtikuussa :D No, kaaso on kyllä kutsuttu häihin, ja järjestelyt on tehty sulhon kanssa pitkälti kahdestaan. Meillä kun on juhlat _ihan oikeasti_ pienellä porukalla...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:37"]
Voi ap, kuulostaa hirveältä. Itse kuulin vähän ennen polttareita, että morsian ei ollut kutsumassa minua häihin. En kehdannut enää perua osallistumista, kun olin jo luvannut tuoda polttareihin ruokaa. Olipa siinä kiva kuunnella morsiamen hehkutusta hääpaikasta, kun olin ainoa seurueesta, joka ei osallistuisi häihin. Mutta eniten vituttaa juuri se, ettei morsian itse puhunut kutsumattomuudesta mitään, kuulin sen monen kaverin ketjun välityksellä.
[/quote]
No olis ollu paikallaan lähettää vaikka jälkikäteen se kutsu! Törppö morsian!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:09"]
Hei ap? Älä joo nyt ota itse enää yhteyttä. Mutta mä veikkaan että toi morsio voi oikeasti olla nin pölhö, että luulee Viron reissun olevan kunnossa. Onko siis niin että hän olisi varannut ja maksanut reissun teille molemmille? Siis autolla laivaan ja sit viinojen kaa laivaan takaisin autolla? No mee morsion kaa ihan normisti laivaan autollas. Sitten kun ootte Tallinnan päässä jätä se auto kylmän viileästi ruumaan (tai jos se on pakko ajaa pois, niin jätät satamaan). Otat taksin satamasta itsellesi ja mene syömään ja shoppailemaan hyvin Vanhaan kaupunkiin :) Sanot morsiolle että pieniin häihin morsio jaksaa varmasti itsekin kantaa juomansa. Muista hymyillä herttaisesti <3
[/quote]
Miksi vaivautua edes lähtemään reissuun tuollaisen "tosiystävän" kanssa.
[/quote]
D'uh, sisälukutaito? :D
[/quote]
No mielestäni olisi naurettavaa käyttää aikaansa ihmeellisiin kostokuvioihin, kun samalla ajalla voi tehdä jotain oikeasti kivaa. Sitä paitsi tuolla tavalla toimimalla osoittaa olevans itse ihan yhtä typerä kuin ystäväkin.