Hollannissa on 1-vuotiaan mahdollista saada eutanasia
Ja eutanasiaan perustuu aina henkilön omaan haluun kuolla.
Kommentit (19)
Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010
Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Pera55 kirjoitti:
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
Ei sitä saa mielenterveyssyillä.
Se on hyvä että vakavasti sairaat voivat saasa eutanasian.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010
Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.
Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä.
1-vuotias osaa tyypillisesti joitakin kymmeniä sanoja. Omista lapsista muistelen, että eutanasia ei tainnut olla näitten joukossa.
Pera55 kirjoitti:
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
Ja sä olet yksi niistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010
Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.
Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä.
Sitä kutsutaan passiiviseksi eutanasiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
Ei sitä saa mielenterveyssyillä.
Nimenomaan naisten pitäisi Suomessakin saada eutanasia itkemällä.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
Ei sitä saa mielenterveyssyillä.
Totta
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010
Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.
Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä.
Kivunlievitys ei hänellä riittänyt.
Mitä luonnollista on siinä, että vauva näännytetään hengiltä?
Eläintä ei saisi tappaa noin, se olisi eläinsuojelurikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010
Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.
Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä.
Joo annetaan vaan toisen nääntyä hengiltä.
Pera55 kirjoitti:
Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä
Miksi et ole vielä tehnyt itsellesi? HOPI HOPI
Vierailija kirjoitti:
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Miksi tämä herättää näin paljon vastustusta. Sehän on OMA päätös, mitä se muille kuuluu? Miten se vaikuttaa täällä vastustajien elämän menoon, jos joku ei halua elää esim. kovissa kivuissa?
Sikiö/alkio ei ole mikään 0-vuotias. 0-vuotiaalla viitataan syntyneeseen lapseen.