Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollannissa on 1-vuotiaan mahdollista saada eutanasia

Vierailija
24.06.2026 |

Ja eutanasiaan perustuu aina henkilön omaan haluun kuolla. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa nainen saa murhata 0-vuotiaan. 

Sikiö/alkio ei ole mikään 0-vuotias. 0-vuotiaalla viitataan syntyneeseen lapseen.

Vierailija
2/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010

Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
4/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

Ei sitä saa mielenterveyssyillä.

Vierailija
5/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että vakavasti sairaat voivat saasa eutanasian.

Vierailija
6/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010

Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.

Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias osaa tyypillisesti joitakin kymmeniä sanoja. Omista lapsista muistelen, että eutanasia ei tainnut olla näitten joukossa.

Vierailija
8/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

Ja sä olet yksi niistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010

Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.

Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä. 

Sitä kutsutaan passiiviseksi eutanasiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

Ei sitä saa mielenterveyssyillä.

Nimenomaan naisten pitäisi Suomessakin saada eutanasia itkemällä. 

12/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

Ei sitä saa mielenterveyssyillä.

Totta

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010

Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.

Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä. 

Kivunlievitys ei hänellä riittänyt.

Mitä luonnollista on siinä, että vauva näännytetään hengiltä?

Eläintä ei saisi tappaa noin, se olisi eläinsuojelurikos.

Vierailija
14/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on siinä, että hollantilainen Hannah ei saanut eutanasiaa? https://yle.fi/a/74-20040010

Lasten eutanasiat ovat vain tämänkaltaisiin tapauksiin, joissa mitään paranemisen mahdollisuutta ei ole, eikä elämä sairauden vuoksi ole ihmisarvoista.

Eutanasiaa ei tarvita mihinkään, vaan vauvan voi antaa kuolla luonnollisen kuoleman niin että kipuja lievitetään mahdollisimman tehokkaasti. Yksikään vauva ei pysy kauaa hengissä ilman muiden aktiivisia toimenpiteitä. 

Joo annetaan vaan toisen nääntyä hengiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Tällä palstalla on useita joille pitäisi se eutanasia tehdä

Miksi et ole vielä tehnyt itsellesi? HOPI HOPI

Vierailija
16/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
17/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia on ihmisoikeus

Vierailija
18/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tämä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005010252.html

LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
19/19 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä herättää näin paljon vastustusta. Sehän on OMA päätös, mitä se muille kuuluu? Miten se vaikuttaa täällä vastustajien elämän menoon, jos joku ei halua elää esim. kovissa kivuissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän