Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pissi silmään :(

Vierailija
05.02.2015 |

Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (416)

Vierailija
241/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viime hetkellä viestiä: Sorry en nyt pääse Viron reissulle kun minulla on just silloin yhdet pienet häät ;)

Vierailija
242/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä "ystävä" vielä joskus ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää sinua shoppailemaan tai kahville niin sano että sinulla on tapana shoppailla/kahvitella vain YSTÄVIEN kanssa jotta ei kiitos vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:07"]Minä en kyllä vaivautuisi enää ikinä ottamaan mitään yhteyttä moiseen "ystävään". Joku raja pitää olla!

[/quote]
Jos kyseessä on tosiaan niin läheinen ystävä kuin ap asian on ilmeisesti kokenut, "kuin sisko", niin en mä voisi vaan pistää välejä poikki yrittämättä edes ymmärtää, mitä tapahtui. Jonkinlainen "closure" olisi tarpeen.

Vierailija
244/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:07"]Minä en kyllä vaivautuisi enää ikinä ottamaan mitään yhteyttä moiseen "ystävään". Joku raja pitää olla!

[/quote]
Jos kyseessä on tosiaan niin läheinen ystävä kuin ap asian on ilmeisesti kokenut, "kuin sisko", niin en mä voisi vaan pistää välejä poikki yrittämättä edes ymmärtää, mitä tapahtui. Jonkinlainen "closure" olisi tarpeen.
[/quote]

Mutta selkeästi ap:n tunteet ovat olleet yksipuolisia.

Vierailija
245/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

257 siis miksi vielä toimit ilmaisena (?) kokkina vaikka et edes kuulunut varsinaiseen hääporukkaan????

Vierailija
246/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskomatonta! Minä saisin noin huonosta kohtelusta kyllä elinikäisen trauman! :(

Vierailija
247/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:12"]Jos tämä "ystävä" vielä joskus ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää sinua shoppailemaan tai kahville niin sano että sinulla on tapana shoppailla/kahvitella vain YSTÄVIEN kanssa jotta ei kiitos vaan.
[/quote]

Komppaan. En uhraisi ajatustakaan moiselle haahkalle.

Vierailija
248/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:07"]Minä en kyllä vaivautuisi enää ikinä ottamaan mitään yhteyttä moiseen "ystävään". Joku raja pitää olla!

[/quote]
[/quote]

Mutta selkeästi ap:n tunteet ovat olleet yksipuolisia.
[/quote]
Ilmeisesti, mutta ei se sitä tunnetta muuttaisi.

Vierailija
249/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:46"]Ap on tainnut suututtaa ystävänsä jotenkin, vastaus oli aika tylytys! Oletko ap tehnyt ystävällesi jotain kurjaa?
[/quote]

Mun mielestä on ihan sama, vaikka morsian olisi jostain suuttunut. Ystävät puhuu asiat halki eikä anna minkään mökötyksen estää häihin kutsumista! Niin aikuiset ihmiset tekee, puhuu asioista suoraan eikä ilmoita asiaa noin...

Vierailija
250/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen av:lla käyntiä en kyllä tullut ajatelleeksikaan, minkälaista kanssahiihtäjää tuolla kaduilla kanssani tallustaa. Taas saa vaan pyöritellä päätään... Mulle tuli mieleen, että jos tämä morsio ei koe ap:n sopivan porukkaan? On kyllä silti äärimmäisen vastenmielinen ja huono syy jättää kutsumatta häihin. Sinuna, ap, selvittäisin syyn, miksei kutsua kuulunut. Vastauksen perusteella sitten jatkotoimenpiteenä suora ystävyyden katkaisu tai asian selvittely.

Vierailija
251/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta miten epäkohteliaita ja itsekkäitä ihmisiä maailma on täynnä. Se vaan jaksaa vuodesta toiseen täällä av:lla hämmästyttään.

Nämäkin kaksi morsianta, ap:n 'ystävä' ja sen toisen työkaveri. Ja sit sanotaan että naiset osaa sosiaalista kanssakäymistä ja on empaattisia. Eipä kyllä ole.

Vierailija
252/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen törkeää. Eli ap kelpaa vain seuraneidiksi tai apulaiseksi :O

Vierailija
253/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitäisi vielä tuollaisen viestin jälkeen hakea jotain selityksiä ja syitä? Se on ihan yhtä noloa kuin että jätetty parisuhteen loppumisen jälkeen ottaa uudestaan ja uudestaan yhteyttä jättäjään vaatiakseen perusteluja. Selkäranka on hyvä olla olemassa. Eiköhän tuo ap:n ex-kaverin viesti ollut ihan tarpeeksi closure. En ymmärrä ihmisiä, jotka kehottavat ap:ta ottamaan vielä yhteyttä ja selvittelemään asiaa. Pitäisikö mennä mennä kerjäämään uutta nöyryytystä?

Vierailija
254/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:45"]257 siis miksi vielä toimit ilmaisena (?) kokkina vaikka et edes kuulunut varsinaiseen hääporukkaan????
[/quote]

Kuulin asiasta päivä ennen polttareita ja ajattelin lähinnä muuta seuruetta, jotka olisin jättänyt pulaan. Oltiin yhdessä mietitty järjestelyt, eikä kai kaasoa lukuunottamatta muut olleet tienneet asiasta.

Mutta olet oikeassa, ei olisi pitänyt mennä.

Vierailija
255/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka kokkasit polttareihin vaikka et edes saanut kutsua häihin...olisit vain vienyt ne ruuat sinne polttareihin ja olisit kovaan ääneen julistanut että tässä nämä ruuat ja teit ne kun olit luvannut vaikka suhun iskikin kamala ripuli...että hyvää iltaa :)

Vierailija
256/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai tuosta kannata sen suurempaa numeroa tehdä. Tylyä käyttää kaikki toisen apu, mutta jättää kutsumatta. Mariseminen ja selitysten pyyteleminen tuskin kuitenkaan auttaa, jos morsio on päättänyt olla niukkasanainen. Pitäköön häänsä ja hoitakoon itse askartelunsa. Kysyttäessä vastaat kohteliaasti, että et taida ehtiä auttamaan. Ehkä käytökseen joskus löytyy muukin syy kuin silkka ilkeämielinen ajattelemattomuus. Tai sitten ei löydy.

Vierailija
257/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teistä on kyllä aivan liian kilttejä... Sellaisia jotka oikein vetää taas sitten puoleensa näitä hyväksikäyttäjiä ja narsisteja.

Vierailija
258/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on ihan liian täynnä kilttejä naisia joita "ystävät" kehtaa vedättää! Tulee ihan paha olo kun näitä tarinoita täältä lukee!

Vierailija
259/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:57"]Hei sinä joka kokkasit polttareihin vaikka et edes saanut kutsua häihin...olisit vain vienyt ne ruuat sinne polttareihin ja olisit kovaan ääneen julistanut että tässä nämä ruuat ja teit ne kun olit luvannut vaikka suhun iskikin kamala ripuli...että hyvää iltaa :)
[/quote]

Heh, tämän ajatuksen voimalla ärsytys vähenee :)

Vierailija
260/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ap:n vointi? Vieläkö linjoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän