Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat minusta aluksi niin kiinnostuneita, mutta kiinnostuksensa lopahtaa 1-3 kuukaudessa?

Vierailija
11.11.2021 |

Aina tämä sama kaava toistuu! Jotenkin sitä aina unohtaa tämän uuden tapailun huumassa ja uskoo että Nyt se oikea löytyi, mutta aina saa pettyä.
Mies on aluksi niin innokas kuten minäkin ja on niin hyvä olla kun yhtäkkiä saanut elämäänsä valonpilkahduksen.
Sitten se kamalin tapahtuu. Mies ei vaikuta enää kiinnostuneelta.

Miksi aina käy näin?

Kommentit (697)

Vierailija
221/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen tylsyys kertoo eniten siitä, ettei pari ole älyllisesti samalla tasolla. Tällöin käy helposti liian tylsäksi ja hyvä vaan että ero tulee ennenmmin kuin myöhemmin. Älyllisesti haastavassa ihmissuhteessa tylsyys ei nosta päätään. 

Vierailija
222/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika perseestä. Vaatimukset parisuhteessa kasvanu ja kertakäyttökultturi kukoistaa. Näin tinderin aikakautena.

Aina on jossain parempi perse miesten mielestä.

Mutta ole sentään tyytyväinen,että kelpaat edes ja sua lähestytään ja pääset noinkin pitkälle.

Totta! Aina löytyy miehelle timmimpi, tiukempi, seksikkäämpi, nuorempi....ja niin moista häntäheikkiä viedään taas. Mies ajattelee vain munaskuillaan. Omia virheitään/puutteitaan miehen on mahdoton nähdä/hyväksyä. Vika on aina naisessa. Mulla on nyt nuorena naisena meneillään kausi, jolloin annan miehille takaisin: houkuttelen rakastumaan, olen ihana petipuuhissa; sitten ilmoitan kundille, että sorry, mulla on parempi kiikarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi? Otatko esim suihin?

Miksi tätä alapeukutetaan?

Itse en pystyisi olemaan loppuelämääni ilman suuseksiä, mutta tätä ei ole soveliasta ottaa puheeksi heti alkumetreillä.  Yleensä se tulee ilmi juuri siinä 1-3 kk:n kohdalla, kun alan ihmetellä suuseksittömyyttä ääneen.

Vierailija
224/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omina sinkkuaikoina sama kuvio toistui. Syyksi huomasin sen, että tuossa ajassa alkaa suhde vakiintua ja moni mies huomaa ettei ole valmis sitoutumaan. Monella eksä kummittelee vielä mielessä. Muutama oli sellainen, että pyörittivät useampaa naista ja valitsivat sitten sen toisen.

Tämä. Mies haluaa valloittaa naisen ja haluaa kyllä jonkinlaisen suhteen, ainakin nyt seksiä, mutta ei välttämättä mitään pitkäaikaista. Nainen haluaa tavallisesti pitkäaikaisemman ja vakavamman ja siinä vaiheessa mies nostaa kytkintä. Juuri silloin kun nainen alkaa luottaa, että suhde pysyy, niin mies alkaakin toppuutella.

Tämä, mutta sukupuolet toisin päin. Useita kertoja kokenut ja aina tuntuu yhtä pahalta.

Vierailija
225/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tästä mieltä? Olen tutustunut mieheen, joka on käsittääkseni terve ja viriili alle neljäkymppinen, oikeasti urheilullinen (kilpaileekin urheilussa siis vapaa-ajallaan, ja myös ammattinsa on fyysinen). Olemme tavanneet kahdesti. Mutta olemme soitelleet ja tekstailleet. Kaksien treffien aikana hän ei ole yrittänytkään suudella minua! Kädestä olemme pidelleet mutta ei muuta. Yleensä kyllä minulla on ekoilla treffeillä on suutelua, ja seksiä tokilla tai kolmansilla tapaamisilla. Nyt ei edes ollenkaan pusuttelua.

Hän kuulemma haluaa tutustua rauhassa, koska katsoo kuulemma, että meillä on yhteiset arvot. Haluaa kuulemma tosissaan pitkällä parisuhdetähtäimellä tutustua hiljalleen. Hän kuulemma näkee minussa vaimo- ja äitiainesta.

Hänellä ei ole tinderiä tms. kuulemma, kuten ei minullakaan.

Joka tai joka toinen päivä hän viestittää mulle tai mä hänelle. Olemme tunteneet 3 viikkoa ja siis tavanneet kahdesti.

Neuvoja?? Omat tunteeni tässä alkavat laimenemaan ja alan epäröidä.

Jos mies kertoo näkevänsä naisessa vaimo- ja äitiainesta, niin se on iso red flag. Mieshän ottaa vaimokseen harmittoman. Sellaisen, etteivät vaan muut miehet katselisi "sillä silmällä". Mies on perhanan konservatiivinen otus.

Vierailija
226/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai anna heti. Tätä kannattaa miettiä huolimatta siitä, millaisen p-myrskyn tämän sanominen nykypäivänä aiheuttaa.

Ihan aiheellinen myrsky, koska on aivan käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla joku pitää seksiä asiana, jota nainen antaa ja mies saa.

Itse olen harrastanut seksiä aina heti, kun siltä on tuntunut ja toinenkin on halunnut. Avioliittoni alkoi siitä, että päädyin baarista iskemäni miehen kanssa samaan sänkyyn ja sitten huomasimme, että viihdymme yhdessä muutenkin.

Ja minä taas olen kokenut täysin päinvastaista. Sain unelmieni miehen nimenomaan sillä, että poikkesin joukosta enkä lähtenyt heti puuhiin. Hänen mukaansa tämä lisäsi kiinnostusta sekä kiintymystä välillämme, mikä johti syvään rakastumiseen. Kanivaihetta jaksettiin odottaa muutama kuukausi. Mies oli tottunut aivan erilaisiin naisiin ja tämä vetosi häneen eri tavoin. Ollaan oltu yhdessä onnellisesti pitkään. Eri

Eli persoonasi, ulkonäön ja vetovoiman puolesta et erottunut muista, vaan ainoastaan sen vuoksi, että et ensin harrastanut seksiä? Olisiko miehen mielenkiinto siis lopahtanut sinuunkin, jos olisitte menneet sänkyyn? 

Minäkin kyllä tykkään juuri siitä, että kumppani näkee minut erityisenä ja sellaisena, että erotun hänen silmissään muista. Mutta itse oikeastaan haluan sen tapahtuvan sen kautta, millainen ihminen olen ja millainen vetovoima välillämme on, koska se tuntuu minusta erityiseltä. Jotenkin tuntuu, että jos joku väärin ajoitettu seksi romuttaa kiinnostuksen, ei vaikuta siltä, että toinen on ihan kauhean kiinnostunut juuri minusta ihmisenä.

Mieheni ei ole koskaan tyytynyt naisiin, joita kohtaan ei olisi tuntenut vetovoimaa näissä kaikissa lajeissa. Ei kannata oikoa mutkia toisten puolesta.

Mutta olisiko hänen mielenkiintonsa sinuun loppunut, jos olisitte harrastaneet seksiä aiemmin?

En tiedä, aika vaikea sanoa. Saattaisi olla, koska suhde ei olisi sitä ennen päässyt syventymään riittävästi, emmekä olisi juuri tunteneet toisiamme ja nähneet kaikkea sitä mitä toisessa on. Tällöin seksuaalisten tarpeiden liian aikainen täyttäminen olisi voinut vaikuttaa haluun syventää suhdetta tai jatkaa tutustumista. Jotta joku asia onnistuu se on usein monen tekijän summa. Meille tämä oli paras mahdollinen onnistuminen.

Minä taas olen kokenut, että kun kahden ihmisen välillä on jo vetovoimaa, kiinnostusta ja kemiaa, ja kumpikin on jopa vähän ihastunut, ei yhdessä harrastettu seksi ole pelkkää "seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä", vaan sitä tehdään, koska halu toista kohtaan on vahva ja on halu olla toisen lähellä. Silloin se ei oman kokemukseni mukaan vaikuta haluun syventää suhdetta, vaan voi lähentää ihmisiä ihan samalla lailla kuin muutkin asiat. 

Mutta ihmiset ovat toki erilaisia, ja kuten aiemmin kirjoitin, itseään on kuunneltava ja tehtävä miten on itselle luontaista.

Mutta jos suhde on alussa, mistä voi tietää, onko se toinen oikeasti ihastunut? Ihan tosiasia on että on olemassa ihmisiä, jotka harrastavat seksiä vain tarpeitaan tyydyttääkseen ja heti sen jälkeen voivat heittää sen toisen ihmisen pois, sillä hän ei merkinnyt roskaa enempää. Tää on mulla suurin syy miksi mielelläni odotan seksin harrastamisen kanssa. Jos olen tosi ihastunut, on tosi suuri vaara että tulen satuttamaan itseni tavalla, josta en ehkä koskaan pääse yli. Ehkä olisi helpompaa hypätä säkyyn jos itsellä ei olisi mitään muuta tunnetta toista kohtaan kuin se fyysinen halu, mutta kun mulla se tuppaa kulkemaan käsi kädessä ihastumisen kanssa.

Hiljaa hyvä tulee. Hutiloiden syntyy vain k*sipäisiä lapsia, sekä yksinhuoltajia.

Jos mies pysyy vierellä +3kk seksittömyyden jälkeen. On selvää ettei hän ole pelkän pilden perässä. Tuollainen on niin harvinaista, että jos ei itselle osunut, niin suosittele tuttaville joilla vastaavia arvoja. Seksin saa sujumaan harjoittelulla, tunteita toista kohtaan ei, ne syntyy itsestään.

Seksiä ei todellakaan aina saa sujumaan harjoittelulla. jos on kyse jostain teknisestä hienosäädöstä, niin kyllä - mutta jos ongelma onkin se, että henkilöt ovat täysin erilaisia seksuaalisesti, seksin osalta yhteensopimattomia, halut eivät kohtaa, jne jne. niin tätä ei todellakaan saa toimimaan millään harjoittelulla. Kyllä se seksuaalinen yhteensopivuus on aina tapauskohtaista - ei ole niin, että ketkä tahansa sopivat seksuaalisesti yhteen, kunhan vähän harjoitellaan.

Yleensä se seksuaalinen yhteensopivuus tulee luontevasti jos toisesta välittää aidosti. Esim. jos on oltu kuukausia ilman. Niin on hyvä ottaa asia puheeksi, ja selvittää mistä toinen tykkää, kun intiimi yhteys aloitetaan.

Sisareni on seksuaali terapeutti, ja joutuu käsittelemään näitä jatkuvasti. Suurin syy suhteissa seksin vähenemiseen ja jopa loppumiseen, on ylivoimaisesti kommunikoinnin puute. Ihmiset haluavat välttämättä tulla maksamaan että saavat puhua mielihaluistaan toisille. Aina ei mielihalut kohtaa, mutta se on harvinaisempaa kuin puhumattomuus aiheesta. Jos toisesta välittää kannattaa ottaa asia puheeksi. Jos toinen sanoo että "Ei missään nimessä yli kerran kuussa!" niin asia on selvä. Mutta ei kannata ajatella toisen puolesta, ettei häntä haluta, siksi että olet kieltäytynyt tai puhunut negatiivisesti aiheesta huomaamattasi.

Kyllä suurinta osaa miehistä kiinnostaa päivittäinen seksi. Kokeile antaa oraalia yllättäen keittiössä, jos mies kieltäytyy hänellä saattaa olla toinen, tai hoitaa tarpeensa maksullisissa, koska jo tottunut siihen ettei sitä saa sinulta. Parhaassa tapauksessa hoitaa tarpeensa käsin, koska välittää sinusta niin paljon että ei pettää halua.

Kaikenlaisia ongelmia pareilla sattuu olemaan. Suurin syy ongelmille on puhumisen puute. Puhukaa ja kuunnelkaa toisianne, sillä säästyy paljolta. Kuunteleminen on yhtä tärkeää kuin aiheesta keskustelun aloittaminen. Älä ole se joka hiljaa potee ongelmia, vaan keskustele mitä toinen haluaisi, mitä itse haluaisit. Koska viimeksi kysyit kumppaniltasi mitä hän haluaisi? Jos et tuota kysy säännöllisesti, et välitä kuin omasta navasta.

Tähän oli hyvä viisaus mummolta, johon törmäsin muistaakseni Twitterissä:

"If you can take his dick in your mouth, you can talk about difficult subjects with him".

Puhukaa, puhukaa ja puhukaa lisää. Jos ei voi puhua, kumppani on väärä.

Kumppani joka ei koskaan puhu mikä on vialla, on narsisti. Heillä tapana uskotella toiselle kaiken olevan täydellistä, kunnes aasin selkä katkeaa ja pamauttaa eron ilman mitään merkkiä ongelmista. Kumppani joka ei voi puhua ongelmista ne korjatakseen, elää suhteessa vain itseään varten. Toinen on siinä vain pönkittämässä narsistin imagoa muiden silmissä.

Narsistin parisuhde on ulospäin täydellinen, etenkin ystäville sitä esitetään. Kannattaa varoa ihmisiä jotka eroaa yllättäen, kertomatta mikä koitui suhteen päättymiseen. Ainoastaan narsisti hyppää uuteen suhteeseen heti edellisen päätyttyä. Eroa narsistit eivät käsittele millään tavalla. Narsistin uhri jää usein miettimään eron syitä vuosiksi, saamatta mitään vastausta. Ihmiset jotka eivät osaa puhua, ovat verrattavissa eläimiin, sairaita ihmiseksi.

Vierailija
227/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua sitoutua ja lisäksi miehet yliarvioi tasonsa. Miehet on todella pinnallisia.

N24

Naiset ei halua sitoutua ja lisäksi naiset yliarvioi tasonsa. Naiset on todella pinnallisia.

M42

Vierailija
228/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette tästä mieltä? Olen tutustunut mieheen, joka on käsittääkseni terve ja viriili alle neljäkymppinen, oikeasti urheilullinen (kilpaileekin urheilussa siis vapaa-ajallaan, ja myös ammattinsa on fyysinen). Olemme tavanneet kahdesti. Mutta olemme soitelleet ja tekstailleet. Kaksien treffien aikana hän ei ole yrittänytkään suudella minua! Kädestä olemme pidelleet mutta ei muuta. Yleensä kyllä minulla on ekoilla treffeillä on suutelua, ja seksiä tokilla tai kolmansilla tapaamisilla. Nyt ei edes ollenkaan pusuttelua.

Hän kuulemma haluaa tutustua rauhassa, koska katsoo kuulemma, että meillä on yhteiset arvot. Haluaa kuulemma tosissaan pitkällä parisuhdetähtäimellä tutustua hiljalleen. Hän kuulemma näkee minussa vaimo- ja äitiainesta.

Hänellä ei ole tinderiä tms. kuulemma, kuten ei minullakaan.

Joka tai joka toinen päivä hän viestittää mulle tai mä hänelle. Olemme tunteneet 3 viikkoa ja siis tavanneet kahdesti.

Neuvoja?? Omat tunteeni tässä alkavat laimenemaan ja alan epäröidä.

Syvästi rakastunut mies ui naisen luokse vaikka Atlantin yli.

Vierailija
229/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap todennäköisesti näyttää hyvältä ja antaa pil#ua, mutta huono sängyssä, löysä ja rasittava tyyppi.

Muutaman kuukauden jaksaa ja sitten uutta matoa koukkuun.

Oikeastiko kirjoitat toisesta ihmisestä näin? Kertoisitko myös saman kasvotusten? En ymmärrä mikä tarve on oksentaa pahaa oloaan toisten päälle, onko se voimaannuttavaa?

Ihan vaan ohiksena.

Vierailija
230/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooo siitä, että mies on tyytynyt tasoaan heikompaan naiseen ja vaihtaa parempaan kun sellainen löytyy. Normikuvio siis.

Vierailija
231/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe, mutta alettiin puhumaan pelkästä panemisesta. 

Katsoin myös, että tietyt ihmiset jauhaa pelkästä seksistä ja siitä ettei sitä vaan harrasteta liian aikaisin, vaikka kyse on pääosin aivan muista jutuista, ja aiheesta voisi tosiaan saada mielenkiintoista pohdintaa.

Yksinkertaisten ihmisten seksimölinä pilaa hyvän keskustelun.

Yleisesti tunnettu tosiseikka on se, että miehet hakevat suhteesta lähinnä pllua ja osalle porukkaa ei edes se yksi riitä. Turha siinä on naisten mitään harhakuvia sielujen sympatiaSta ja henkisestä yhteydestä elätellä.

Tämä. Ei miehet mitään rakkautta tarvitse kunhan saa pillua ja jos siinä sivussa on hyvää seuraa niin sillä pärjää kyllä.

Vierailija
232/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertooo siitä, että mies on tyytynyt tasoaan heikompaan naiseen ja vaihtaa parempaan kun sellainen löytyy. Normikuvio siis.

Toivottavasti joku nainen tekee tuollaiselle pellelle joskus saman. Tyytyy hetkeksi mutta vaihtaa parempaan. Ja mielellään muistaa vielä suoraan sanoa, ettei mihinkään tarvitse tyytyä.

Vierailija
233/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksi? Otatko esim suihin?

Miksi tätä alapeukutetaan?

Itse en pystyisi olemaan loppuelämääni ilman suuseksiä, mutta tätä ei ole soveliasta ottaa puheeksi heti alkumetreillä.  Yleensä se tulee ilmi juuri siinä 1-3 kk:n kohdalla, kun alan ihmetellä suuseksittömyyttä ääneen.

TÄH? En ole koskaan mennyt toista kertaa miehen kanssa sänkyyn ellei hänelle ole ollut itsestäänselvyys, että seksiin kuuluu molemminpuolinen suuseksi.

Vierailija
234/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai anna heti. Tätä kannattaa miettiä huolimatta siitä, millaisen p-myrskyn tämän sanominen nykypäivänä aiheuttaa.

Ihan aiheellinen myrsky, koska on aivan käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla joku pitää seksiä asiana, jota nainen antaa ja mies saa.

Itse olen harrastanut seksiä aina heti, kun siltä on tuntunut ja toinenkin on halunnut. Avioliittoni alkoi siitä, että päädyin baarista iskemäni miehen kanssa samaan sänkyyn ja sitten huomasimme, että viihdymme yhdessä muutenkin.

Kyllähän se useimmiten on niin että nainen antaa seksiä miellyttääkseen miestä ja parisuhteen saadakseen. Ei siksi, että itse siitä jotain tyydytystä saisi. Finsex tutkimuksen 2016 mukaan alle 46% naisista saa orgasmin ja tämäkin on moninkertainen määrä verrattuna joihinkin ulkomaisiin tutkimuksiin.

seksi ja läheisyys tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin

ei ole kiinni pelkästä miellyttämisestä

Vierailija
235/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas olen kokenut täysin päinvastaista. Sain unelmieni miehen nimenomaan sillä, että poikkesin joukosta enkä lähtenyt heti puuhiin. Hänen mukaansa tämä lisäsi kiinnostusta sekä kiintymystä välillämme, mikä johti syvään rakastumiseen. Kanivaihetta jaksettiin odottaa muutama kuukausi. Mies oli tottunut aivan erilaisiin naisiin ja tämä vetosi häneen eri tavoin. Ollaan oltu yhdessä onnellisesti pitkään. Eri

Eli persoonasi, ulkonäön ja vetovoiman puolesta et erottunut muista, vaan ainoastaan sen vuoksi, että et ensin harrastanut seksiä? Olisiko miehen mielenkiinto siis lopahtanut sinuunkin, jos olisitte menneet sänkyyn? 

Minäkin kyllä tykkään juuri siitä, että kumppani näkee minut erityisenä ja sellaisena, että erotun hänen silmissään muista. Mutta itse oikeastaan haluan sen tapahtuvan sen kautta, millainen ihminen olen ja millainen vetovoima välillämme on, koska se tuntuu minusta erityiseltä. Jotenkin tuntuu, että jos joku väärin ajoitettu seksi romuttaa kiinnostuksen, ei vaikuta siltä, että toinen on ihan kauhean kiinnostunut juuri minusta ihmisenä.

Mieheni ei ole koskaan tyytynyt naisiin, joita kohtaan ei olisi tuntenut vetovoimaa näissä kaikissa lajeissa. Ei kannata oikoa mutkia toisten puolesta.

Mutta olisiko hänen mielenkiintonsa sinuun loppunut, jos olisitte harrastaneet seksiä aiemmin?

En tiedä, aika vaikea sanoa. Saattaisi olla, koska suhde ei olisi sitä ennen päässyt syventymään riittävästi, emmekä olisi juuri tunteneet toisiamme ja nähneet kaikkea sitä mitä toisessa on. Tällöin seksuaalisten tarpeiden liian aikainen täyttäminen olisi voinut vaikuttaa haluun syventää suhdetta tai jatkaa tutustumista. Jotta joku asia onnistuu se on usein monen tekijän summa. Meille tämä oli paras mahdollinen onnistuminen.

Minä taas olen kokenut, että kun kahden ihmisen välillä on jo vetovoimaa, kiinnostusta ja kemiaa, ja kumpikin on jopa vähän ihastunut, ei yhdessä harrastettu seksi ole pelkkää "seksuaalisten tarpeiden tyydyttämistä", vaan sitä tehdään, koska halu toista kohtaan on vahva ja on halu olla toisen lähellä. Silloin se ei oman kokemukseni mukaan vaikuta haluun syventää suhdetta, vaan voi lähentää ihmisiä ihan samalla lailla kuin muutkin asiat. 

Mutta ihmiset ovat toki erilaisia, ja kuten aiemmin kirjoitin, itseään on kuunneltava ja tehtävä miten on itselle luontaista.

Mutta jos suhde on alussa, mistä voi tietää, onko se toinen oikeasti ihastunut? Ihan tosiasia on että on olemassa ihmisiä, jotka harrastavat seksiä vain tarpeitaan tyydyttääkseen ja heti sen jälkeen voivat heittää sen toisen ihmisen pois, sillä hän ei merkinnyt roskaa enempää. Tää on mulla suurin syy miksi mielelläni odotan seksin harrastamisen kanssa. Jos olen tosi ihastunut, on tosi suuri vaara että tulen satuttamaan itseni tavalla, josta en ehkä koskaan pääse yli. Ehkä olisi helpompaa hypätä säkyyn jos itsellä ei olisi mitään muuta tunnetta toista kohtaan kuin se fyysinen halu, mutta kun mulla se tuppaa kulkemaan käsi kädessä ihastumisen kanssa.

Hiljaa hyvä tulee. Hutiloiden syntyy vain k*sipäisiä lapsia, sekä yksinhuoltajia.

Jos mies pysyy vierellä +3kk seksittömyyden jälkeen. On selvää ettei hän ole pelkän pilden perässä. Tuollainen on niin harvinaista, että jos ei itselle osunut, niin suosittele tuttaville joilla vastaavia arvoja. Seksin saa sujumaan harjoittelulla, tunteita toista kohtaan ei, ne syntyy itsestään.

Seksiä ei todellakaan aina saa sujumaan harjoittelulla. jos on kyse jostain teknisestä hienosäädöstä, niin kyllä - mutta jos ongelma onkin se, että henkilöt ovat täysin erilaisia seksuaalisesti, seksin osalta yhteensopimattomia, halut eivät kohtaa, jne jne. niin tätä ei todellakaan saa toimimaan millään harjoittelulla. Kyllä se seksuaalinen yhteensopivuus on aina tapauskohtaista - ei ole niin, että ketkä tahansa sopivat seksuaalisesti yhteen, kunhan vähän harjoitellaan.

Yleensä se seksuaalinen yhteensopivuus tulee luontevasti jos toisesta välittää aidosti. Esim. jos on oltu kuukausia ilman. Niin on hyvä ottaa asia puheeksi, ja selvittää mistä toinen tykkää, kun intiimi yhteys aloitetaan.

Sisareni on seksuaali terapeutti, ja joutuu käsittelemään näitä jatkuvasti. Suurin syy suhteissa seksin vähenemiseen ja jopa loppumiseen, on ylivoimaisesti kommunikoinnin puute. Ihmiset haluavat välttämättä tulla maksamaan että saavat puhua mielihaluistaan toisille. Aina ei mielihalut kohtaa, mutta se on harvinaisempaa kuin puhumattomuus aiheesta. Jos toisesta välittää kannattaa ottaa asia puheeksi. Jos toinen sanoo että "Ei missään nimessä yli kerran kuussa!" niin asia on selvä. Mutta ei kannata ajatella toisen puolesta, ettei häntä haluta, siksi että olet kieltäytynyt tai puhunut negatiivisesti aiheesta huomaamattasi.

Kyllä suurinta osaa miehistä kiinnostaa päivittäinen seksi. Kokeile antaa oraalia yllättäen keittiössä, jos mies kieltäytyy hänellä saattaa olla toinen, tai hoitaa tarpeensa maksullisissa, koska jo tottunut siihen ettei sitä saa sinulta. Parhaassa tapauksessa hoitaa tarpeensa käsin, koska välittää sinusta niin paljon että ei pettää halua.

Kaikenlaisia ongelmia pareilla sattuu olemaan. Suurin syy ongelmille on puhumisen puute. Puhukaa ja kuunnelkaa toisianne, sillä säästyy paljolta. Kuunteleminen on yhtä tärkeää kuin aiheesta keskustelun aloittaminen. Älä ole se joka hiljaa potee ongelmia, vaan keskustele mitä toinen haluaisi, mitä itse haluaisit. Koska viimeksi kysyit kumppaniltasi mitä hän haluaisi? Jos et tuota kysy säännöllisesti, et välitä kuin omasta navasta.

Tähän oli hyvä viisaus mummolta, johon törmäsin muistaakseni Twitterissä:

"If you can take his dick in your mouth, you can talk about difficult subjects with him".

Puhukaa, puhukaa ja puhukaa lisää. Jos ei voi puhua, kumppani on väärä.

Kumppani joka ei koskaan puhu mikä on vialla, on narsisti. Heillä tapana uskotella toiselle kaiken olevan täydellistä, kunnes aasin selkä katkeaa ja pamauttaa eron ilman mitään merkkiä ongelmista. Kumppani joka ei voi puhua ongelmista ne korjatakseen, elää suhteessa vain itseään varten. Toinen on siinä vain pönkittämässä narsistin imagoa muiden silmissä.

Narsistin parisuhde on ulospäin täydellinen, etenkin ystäville sitä esitetään. Kannattaa varoa ihmisiä jotka eroaa yllättäen, kertomatta mikä koitui suhteen päättymiseen. Ainoastaan narsisti hyppää uuteen suhteeseen heti edellisen päätyttyä. Eroa narsistit eivät käsittele millään tavalla. Narsistin uhri jää usein miettimään eron syitä vuosiksi, saamatta mitään vastausta. Ihmiset jotka eivät osaa puhua, ovat verrattavissa eläimiin, sairaita ihmiseksi.

Narsistinen persoonallisuushäiriö on erittäin harvinainen. Jos elämän aikana osuu kohdalle enemmän kuin yksi tai kaksi narsistia niin se kertoo vain, että ihminen itse on harhainen. Useimmat eivät kohtaa kertaakaan elämässään narsistia ainakaan parisuhdemielessä.

Vierailija
236/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se useimmiten on niin että nainen antaa seksiä miellyttääkseen miestä ja parisuhteen saadakseen. Ei siksi, että itse siitä jotain tyydytystä saisi. Finsex tutkimuksen 2016 mukaan alle 46% naisista saa orgasmin ja tämäkin on moninkertainen määrä verrattuna joihinkin ulkomaisiin tutkimuksiin.

seksi ja läheisyys tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin

ei ole kiinni pelkästä miellyttämisestä

On ihan ok jäädä joskus ilman, sitä sattuu ainakin meidän suhteessamme silloin tällöin molemmille. Mutta jos en saisi orgasmia lähes joka kerta niin en todellakaan harrastaisi seksiä. Kyllä minulle silloin riittäisi halailu.

Vierailija
237/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävakaiden ihmisten on vaikea sitoutua. Hyvä vain, että tulee jo varhaisessa vaiheessa esille.

Taitaa olla useammin niin päin että epävakaaseen ihmiseen ei halua sitoutua.

Vierailija
238/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap todennäköisesti näyttää hyvältä ja antaa pil#ua, mutta huono sängyssä, löysä ja rasittava tyyppi.

Muutaman kuukauden jaksaa ja sitten uutta matoa koukkuun.

Voi armias tätä miesten ikuista löpinää: nainen löysä, huono sängyssä. Äijä pistää uutta matoa koukkuun, hah hah. Mies etsii aina vaan sitä ihmenaista, joka on aina vaan seksikäs, huoliteltu, ikuisesti nuori, kaikkeen sopeutuva, jne. Jospa miehellä on niin pieni veikkone, että tiukinkin tuntuu löysältä. Tämäkin! on koettu.

Minulla ei juuri koskaan ole ollut liian tylsää tai huonoa kumppania. Jotkut kyllä ovat olleet enemmän sopivia luonnostaan, ja joidenkin kanssa ainesta pitempään juttuun ei ole ollut.

Jos mies haukkuu naista löysäksi tai huonoksi, niin siinä paljastaa enemmän itsensä. Intensiivisen orgasmin jälkeen nainen on yleensä tiukka ja kiihottava/kiihottunut. Ja psykologisesti kiihottunut nainen on usein avoin ehdotuksille ja tekee mielellään oraalia ym.

Taas tämäkin äijä vaistomatta paljastaa: psykologisesti kiihottunut nainen on usein avoin ehdotuksille vaikkapa oraalin tekemiselle. Mikä mättää kun joka jätkä päätyy missä tahansa tilanteessa panohommiin. ei sellaista kukaan täyspäinen naaras ikuisuuksiin jaksa.

Vierailija
239/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti miehet ovat tyytyneet alaspäin saadakseen tapailun alkamaan mutta eivät halua muuttaa sitä vakavaksi.

Naisilla tuntuu monesti olevan harhaluulo, että miehet voisivat saada niitä naisia joihin miehet ihastuvat.

Suurin osa miehistä joutuu joko tyytymään tai olemaan yksin. Moni valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.

Tällä logiikalla miehet ovat keskimäärin ns ylempitasoisia kuin naiset. En itse ihan usko sellaiseen.

Ei, koska huomattava osa miehistä jää kokonaan pelin ulkopuolelle. Ne miehet, joita naiset oikeasti haluaa, ovat ylempitasoisia kuin heitä haluavat naiset. Mutta ovat vähemmistö.

Vierailija
240/697 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastuu oikea luonne? alat pompottaan tai pihtaan esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä