Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa olla mun kanssa vaan kotona

Vierailija
06.06.2024 |

Pitkä suhde. Viihtyisi vain yhdessä sohvalla ja sängyssä. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla vähän muutakin joskus. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla vähän muutakin joskus. ap

Etkö osaa suutasi aukaista?

Vierailija
4/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi mennä yhdessä pyöräilemään tai kävelemään? Tai käymään kaupassa? Joskus yhteisellä lomareissulla tai vaikkapa vaelluksella?

Minusta on ihan vapauttavaa pitkässä suhteessa, että aina ei tarvitse kyhjätä kiinni siinä toisen iholla, vaan terassille tai kavereiden luokse tai vaikka leffaan voi lähteä yksinkin. Välillä ehkä yhdessäkin, mutta kyllä se yhdessäolo on parasta kotosalla. Joskus on ehkä ihan kiva käydä ravintolassa kahdestaan. 

Mitä seuraa siis mieheltä kaipaat talon ulkopuolella? Ja miksi koet sitä tarvitsevasi?

Vierailija
5/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän torjuu ilmastokriisiä. Makaamalla hiljaa paikallaan tuottaa hiilidioksidia mahdollisimman vähän.

Vierailija
6/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy töissä, kaupassa, vessassa tai suihkussakaan? Ette syö? Hmm.

Vierailija
7/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin perse pystyssä ja pää peiton alla, T: miehesi

Vierailija
8/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lorttoja tapaa kuin sängyssä. Joskus on mehut juotu naimisen jälkeen.

Vierailija
9/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäisin kaikkea tehdä ja olen siitä sanonutkin. Mutta jostain syystä hänestä kaikkein kivointa köllötellä vaan kainalossa työpäivän jälkeen. ap

Vierailija
10/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tykkäisin kaikkea tehdä ja olen siitä sanonutkin. Mutta jostain syystä hänestä kaikkein kivointa köllötellä vaan kainalossa työpäivän jälkeen. ap

Oletko sinä sitä työntekoa kokeilut? 

Vierailija
11/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä käyn töissä. ap

Vierailija
12/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
13/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja teet. Aikuinen ihminen! 

Vierailija
14/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi mennä yhdessä pyöräilemään tai kävelemään? Tai käymään kaupassa? Joskus yhteisellä lomareissulla tai vaikkapa vaelluksella?

Minusta on ihan vapauttavaa pitkässä suhteessa, että aina ei tarvitse kyhjätä kiinni siinä toisen iholla, vaan terassille tai kavereiden luokse tai vaikka leffaan voi lähteä yksinkin. Välillä ehkä yhdessäkin, mutta kyllä se yhdessäolo on parasta kotosalla. Joskus on ehkä ihan kiva käydä ravintolassa kahdestaan. 

Mitä seuraa siis mieheltä kaipaat talon ulkopuolella? Ja miksi koet sitä tarvitsevasi?

Tottakai mä tykkään mieheni kanssa tehdä kaikkea kivaa. En mä halua yksin mennä leffaan vaan yhdessä. Molemmilla omat harrastukset toki, joihin mene oma aika. Lapset aikuisia. Mutta mies tykkää olla hellittävänä, viihtyy sillain lähekkäin jatkuvasti. ap

Vierailija
15/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäviä. Mutta oma mies paras kaveri kuitenkin. ap

Vierailija
16/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se prkele että joku kehtaa töiden jälkeen haluta levätä! 

Kyllä naisilla on vaikeaa!

Vierailija
17/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mä tykkään mieheni kanssa tehdä kaikkea kivaa. En mä halua yksin mennä leffaan vaan yhdessä. Molemmilla omat harrastukset toki, joihin mene oma aika. Lapset aikuisia. Mutta mies tykkää olla hellittävänä, viihtyy sillain lähekkäin jatkuvasti. ap

Kuulostaa ahdistavalta, että koko ajan pitäisi olla kylki kyljessä. Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua. 

Vierailija
18/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä. Kuulostaa ihmiseltä, kenellä ei ole oikein sisältöä elämässä. Ei mielenkiinnonaiheita, eikä intoa tehdä asioita. Itse en oikein innostuisi tuollaisesta partnerista. Luultavasti hän ei tuosta muutu, eli tee valintasi. 

Vierailija
19/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän aloituksen pointti on? Haukua miestä? 

Vierailija
20/31 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän saa levätä. Kyse siitä että mun roolini vaimona on sellainen hellijä. En osaa selittää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän