Mies haluaa olla mun kanssa vaan kotona
Pitkä suhde. Viihtyisi vain yhdessä sohvalla ja sängyssä.
Kommentit (31)
Vois olla vähän muutakin joskus. ap
Vierailija kirjoitti:
Vois olla vähän muutakin joskus. ap
Etkö osaa suutasi aukaista?
Ette voi mennä yhdessä pyöräilemään tai kävelemään? Tai käymään kaupassa? Joskus yhteisellä lomareissulla tai vaikkapa vaelluksella?
Minusta on ihan vapauttavaa pitkässä suhteessa, että aina ei tarvitse kyhjätä kiinni siinä toisen iholla, vaan terassille tai kavereiden luokse tai vaikka leffaan voi lähteä yksinkin. Välillä ehkä yhdessäkin, mutta kyllä se yhdessäolo on parasta kotosalla. Joskus on ehkä ihan kiva käydä ravintolassa kahdestaan.
Mitä seuraa siis mieheltä kaipaat talon ulkopuolella? Ja miksi koet sitä tarvitsevasi?
Hän torjuu ilmastokriisiä. Makaamalla hiljaa paikallaan tuottaa hiilidioksidia mahdollisimman vähän.
Ettekö käy töissä, kaupassa, vessassa tai suihkussakaan? Ette syö? Hmm.
Silloinkin perse pystyssä ja pää peiton alla, T: miehesi
En minäkään lorttoja tapaa kuin sängyssä. Joskus on mehut juotu naimisen jälkeen.
Kyllä mä tykkäisin kaikkea tehdä ja olen siitä sanonutkin. Mutta jostain syystä hänestä kaikkein kivointa köllötellä vaan kainalossa työpäivän jälkeen. ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tykkäisin kaikkea tehdä ja olen siitä sanonutkin. Mutta jostain syystä hänestä kaikkein kivointa köllötellä vaan kainalossa työpäivän jälkeen. ap
Oletko sinä sitä työntekoa kokeilut?
Vierailija kirjoitti:
Ette voi mennä yhdessä pyöräilemään tai kävelemään? Tai käymään kaupassa? Joskus yhteisellä lomareissulla tai vaikkapa vaelluksella?
Minusta on ihan vapauttavaa pitkässä suhteessa, että aina ei tarvitse kyhjätä kiinni siinä toisen iholla, vaan terassille tai kavereiden luokse tai vaikka leffaan voi lähteä yksinkin. Välillä ehkä yhdessäkin, mutta kyllä se yhdessäolo on parasta kotosalla. Joskus on ehkä ihan kiva käydä ravintolassa kahdestaan.
Mitä seuraa siis mieheltä kaipaat talon ulkopuolella? Ja miksi koet sitä tarvitsevasi?
Tottakai mä tykkään mieheni kanssa tehdä kaikkea kivaa. En mä halua yksin mennä leffaan vaan yhdessä. Molemmilla omat harrastukset toki, joihin mene oma aika. Lapset aikuisia. Mutta mies tykkää olla hellittävänä, viihtyy sillain lähekkäin jatkuvasti. ap
On ystäviä. Mutta oma mies paras kaveri kuitenkin. ap
On se prkele että joku kehtaa töiden jälkeen haluta levätä!
Kyllä naisilla on vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mä tykkään mieheni kanssa tehdä kaikkea kivaa. En mä halua yksin mennä leffaan vaan yhdessä. Molemmilla omat harrastukset toki, joihin mene oma aika. Lapset aikuisia. Mutta mies tykkää olla hellittävänä, viihtyy sillain lähekkäin jatkuvasti. ap
Kuulostaa ahdistavalta, että koko ajan pitäisi olla kylki kyljessä. Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua.
Kuulostaa tylsältä. Kuulostaa ihmiseltä, kenellä ei ole oikein sisältöä elämässä. Ei mielenkiinnonaiheita, eikä intoa tehdä asioita. Itse en oikein innostuisi tuollaisesta partnerista. Luultavasti hän ei tuosta muutu, eli tee valintasi.
Mikä tämän aloituksen pointti on? Haukua miestä?
Kyllä hän saa levätä. Kyse siitä että mun roolini vaimona on sellainen hellijä. En osaa selittää. ap
ok